Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 18 Ιουνίου 2017

Οι Ιταλοί μηχανοδηγοί για το δυστύχημα στο Άδενδρο,επιστολή τους στην ΠΕΠΕ

Μια επιστολή που λέει τα πάντα.Η σοβαρή προσπάθεια του Σωματείου μας έχει δώσει διεθνείς διαστάσεις στο θέμα της ασφάλειας κυκλοφορίας και η επιστολή των Ιταλών συναδέλφων έχει την δική της σημασία. Διαβάζουμε :
Αγαπητοί συνάδελφοι, αγαπητέ Κώστα, Πρόεδρε της ΠΕΠΕ,
η είδηση του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος στην Ελλάδα εγείρει εκ νέου το ζήτημα της ασφάλειας των σιδηροδρομικών μεταφορών στην Ευρώπη.
Το περιστατικό αυτό και οι
δραματικές συνέπειές του, νεκροί και τραυματίες, ενώνει τα σωματεία μας και μας κάνει να νιώθουμε πόνο και οργή. Τέτοια περιστατικά δεν μπορούν και δεν πρέπει να συμβαίνουν.
Οι λαϊκές μάζες υφίστανται διωγμό, αφού πλέον προτεραιότητα των θεσμών και των αρχών αποτελούν τα συμφέροντα της βιομηχανίας και της αγοράς, και η ευαισθησία όσον αφορά το ζήτημα της ασφάλειας έχει υποχωρήσει, με συνέπειες που είναι πλέον ορατές στους πάντες.
Είναι απαράδεκτο αυτό που παρακολουθούμε, ότι δηλαδή η Ευρωπαϊκή Ένωση, που επιδιώκει την υιοθέτηση κοινών προτύπων, δεν μεριμνά για την εφαρμογή τους: δεν διασφαλίζει τις προϋποθέσεις, και ιδίως την ταχύτητα παράδοσης των τεχνικών και ρυθμιστικών μέτρων υποδομής, ώστε τα απαραίτητα παρόμοια πρότυπα ποιότητας όσον αφορά την παροχή των υπηρεσιών και την ασφάλεια της λειτουργίας να είναι πράγματι διαθέσιμα για όλους τους πολίτες των κρατών μελών. Και ακριβώς αυτό το ζήτημα της ασφάλειας, από παλιά αλλά τώρα πολύ περισσότερο, θέτει το βασικό θέμα της ενίσχυσης της πολιτικής δράσεις των σωματείων της ALE, ώστε να μπορούν να διατυπώνουν τα αιτήματά τους.
Όσον αφορά το συγκεκριμένο περιστατικό της Ελλάδας και υπό το φως της διαδικασίας εξαγοράς της Τραινοσέ από τον όμιλο FSI, η FAST είναι έτοιμη για την ανάληψη κοινών δράσεων, ώστε το ζήτημα της ασφάλειας των σιδηροδρομικών μεταφορών να τεθεί επί τάπητος στο πλαίσιο του πολιτικού και συνδικαλιστικού διαλόγου μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και της επιχείρησης μεταφορών.

Με φιλικούς χαιρετισμούς, FAST Confsal   

2 σχόλια:

  1. Από την ΠΕΠΕ tours της σφαλιαρας, των τελευταιων 15 χρονων,σε 2 χρόνια μόλις φτάσαμε στην ΠΕΠΕ που κάνει διεθνή τα προβλήματα του Ελληνικού Σιδηροδρόμου κ των μηχανοδηγών.
    Δεν θέλει κόπο, τρόπο θέλει κ δουλειά κ όραμα.
    Όταν ο ορίζοντας του Σωματείου περιοριζόταν από μέτριους έως κακούς συνδικαλιστές δεκαετίες τώρα, ακόμα κ τα απλά, φαίνονται σήμερα μεγάλα.
    Ας αναλογιστεί ο καθένας μας την ευθύνη που του αναλογεί για την εκπροσώπηση που είχαμε δεκαετίες πριν κ μεχρι πρόσφατα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αναλογιζόμενος τις ευθύνες μου αγαπητέ μου ψήφισα και στηρίζω έναν ικανό νέο άνθρωπο που έχει όραμα (όπως γράφεις) διότι αυτό είναι το πρώτιστο ζητούμενο. Μόνο με αυτόν τον τρόπο δίνεις την δυνατότητα σ’ έναν ικανό άνθρωπο,να βάλει φωτιά και να κάψει πεπαλαιωμένες πρακτικές, αναχρονιστικές αντιλήψεις κ ξεπερασμένες ιδέες μαζί με τα χαρτιά των αποτυχημένων, που ήταν της λογικής..δώσε σανό και νερό στον μηχανοδηγό να σου οδηγήσει το τρένο εκεί που θέλεις.Το αξιολύπητο είναι ότι, ενώ οι συνδικαλιστές της μαύρης συμφοράς κατάκτησαν το Νόμπελ Χημείας, μια που κατάφεραν να κάνουν το προσωπικό της έλξης διάφανο, κάποιοι από εμάς που επιδιώκουν να γίνουν αόρατοι, συνεχίζουν να τους στηρίζουν με μανία, ώστε να κατακτήσουν και το Νόμπελ Φυσικής. Μιλάμε για κατάντια αίσχιστου είδους, όταν είναι γνωστό, ότι αυτοί οι άνθρωποι έχουν οικογένειες και μεγαλώνουν παιδιά.
    Όσο για τα λόγια συμπαράστασης των Ιταλών συναδέλφων,τους ευχαριστώ από καρδιάς..αν και ήρθαν κάπως ετεροχρονισμένα..αλλά,ας μου επιτρέψουν να έχω πολλές επιφυλάξεις για όλο το πράγμα, γιατί η ιστορία θέλει πάντα να επαναλαμβάνεται με τα ίδια ζητούμενα, που διαμορφώνονται από διαφορετικά δεδομένα,λόγω των κυρίαρχων αναγκών που θέλουν να επικρατούν σε σχέση πάντα με τους καιρούς και τους χρόνους.
    Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Κώστα Γενιδούνια, επειδή με τέλειους χειρισμούς ανέδειξε σε όλη του την διάσταση το πρόβλημα της ασφάλειας κυκλοφορίας των τρένων που αντιμετωπίζουν οι μηχανοδηγοί, καταφέρνοντας να κερδίσουμε το ενδιαφέρον και την συμπάθεια της κοινής γνώμης που έχει σχέση με το τρένο, σε ελληνικό κ’ ευρωπαϊκό επίπεδο.
    Στο χαρίζω.
    https://www.youtube.com/watch?v=aeZT57P31Lo

    ΑπάντησηΔιαγραφή