Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 13 Μαΐου 2021

4 χρόνια μετά και τίποτα δεν έχει αλλάξει στον σιδηρόδρομο (Συστήματα ασφάλειας)

4 χρόνια συμπληρώνονται σήμερα απο το τραγικό δυστύχημα στο Άδενδρο όπου έχασαν την ζωή τους 3 συμπολίτες μας (2 συνάδελφοι και 1 επιβάτης) .4 χρόνια μετά και τίποτα δεν έχει αλλάξει σε σχέση με την λειτουργία των συστημάτων ασφάλειας στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο καθώς
η τηλεδιοίκηση και τα φωτοσήματα είναι εκτός σχεδόν 12 χρόνια τώρα, το ETCS δεν έχει λειτουργήσει ποτέ (και δεν αναμένεται να λειτουργήσει πριν το 2023) ενώ τα τρένα συνεχίζουν να διέρχονται απο παρακαμπτήριους σε πολλά σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου χωρίς να υπάρχουν ενδείξεις στους μηχανοδηγούς για την είσοδο ή έξοδο τους από αυτές. 

Άγιοι Θεόδωροι, Μέγαρα, Λιανοκλάδι, Νέοι Πόροι μερικά απο τα σημεία στον άξονα ΠΑΘΕ όπου οι μηχανοδηγοί εμπειρικά  και χωρίς καμία ένδειξη μειώνουν την ταχύτητα των συρμών για να εισέλθουν σε παρακαμπτηρίους των σταθμών σήμερα ενώ σε κανένα σημείο δεν λειτουργεί το σύστημα προστασίας έναντι του ανθρώπινου λάθους (etcs).

Κανείς απο εμάς δεν ξεχνά.

Το στέκι της έλξης  - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου