Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 31 Ιουλίου 2021

Σοβαρά προβλήματα στην κυκλοφορία λόγω της εγκατάλειψης και με "αφορμή" του καύσωνα

Που είναι  ΟμοσποΝΔία Σιδηροδρομικών; 
Προβλήματα είχαμε χτες στην κυκλοφορία των τρένων καθώς για ακόμη μια φορά υπήρξαν στρεβλώσεις στην γραμμή λόγω των υψηλών θερμοκρασιών. Αυτό σε συνδυασμό
με την μη λειτουργία (εδώ και 12 χρόνια) της τηλεδιοίκησης αλλά και την πλέον τεράστια  έλλειψη προσωπικού (σταθμάρχες, προσωπικό γραμμής κτλπ) οδηγεί σε μονοδρομήσεις δεκάδων χιλιομέτρων (ΣΚΑ-Αφίδναι 25 χιλιόμετρα) εντός του αστικού κομματιού του σιδηροδρομικού δικτύου.

 Οι μονοδρομήσεις προκαλούν καθυστερήσεις και ταλαιπωρία προσωπικού και επιβατών. Είναι χαρακτηριστικό ότι χτες αρκετοί δημοσιογράφοι επικοινώνησαν μαζί μας για το θέμα, καθώς κορυφαίοι συνδικαλιστές στον σιδηρόδρομο αρνούνταν προφανώς να μιλήσουν. 

Να μιλήσουν και να πούν δηλαδή το αυτονόητο.

  • ΑΝ λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση, τα προβλήματα αυτά θα αντιμετωπίζονταν άμεσα καθώς τα τρένα θα μπορούσαν να διέλθουν μέσω των αλλαγών παρακείμενων σταθμών απο τα σημεία που είχαν πρόβλημα  και να συνεχίσουν κανονικά την πορεία τους. Όταν όμως δεν λειτουργεί η τηλεδιοίκηση, αυτό δεν είναι εφικτό και έτσι η υποδομή καταφεύγει στην λύση της μονοδρόμησης, κλείνοντας τον ένα ή τον άλλο κλάδο κυκλοφορίας. Και ευτυχώς μέχρι σήμερα δεν έχει παρουσιαστεί πρόβλημα ταυτόχρονα και στους 2 κλάδους. Το φαινόμενο των στρεβλώσεων δεν είναι μοναδικά Ελληνικό, είναι σύνηθες όταν υπάρχουν συνθήκες που να το ευνοούν (υψηλές θερμοκρασίες). ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ όμως να είναι επαναλαμβανόμενο, γεγονός που καταδεικνύει την έλλειπή συντήρηση της γραμμής αλλά και να προκαλεί διαρκώς μονοδρομήσεις δεκάδων χιλιομέτρων.
  • ΑΝ ο ΟΣΕ είχε επαρκές προσωπικό στα συνεργεία του, η αποκατάσταση θα γινόταν εντός μερικών ωρών. Δυστυχώς αυτά έχουν αποψιλωθεί λόγω των συνταξιοδοτήσεων και οδεύουμε προς πλήρη ιδιωτικοποίηση της συντήρησης του δικτύου. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο ΟΣΕ είναι η μοναδική ΔΕΚΟ συγκοινωνιών που δεν έκανε προσλήψεις μέσα στην πανδημία. 
  • Να τονίσουν την υποχρηματοδότηση ΟΛΩΝ των σιδηροδρομικών εταιρειών. Και του Δημόσιου ΟΣΕ. Την ώρα που ανταγωνιστικά μέσα λαμβάνουν ως επιχορήγηση δεκάδες εκατομμύρια για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας. 
Η σιωπή των λαλίστατων -κάποτε- συνδικαλιστών της πλειοψηφίας της λεγόμενης και ΟμοσποΝΔίας Σιδηροδρομικών δεν είναι καθόλου τυχαία. Και λέμε "λεγόμενη" γιατί έχει πάψει καιρό τώρα να αποτελεί συνδικάτο. 
Οι συνδικαλιστές της λεγόμενης ΟμοσποΝΔίας  μιλάγανε παντού και πολλές φορές χωρίς ουσιαστικό λόγο την πενταετία 2015-2019  και τώρα κρύβονται.
 Πρόκειται για κομματικό στρατό ενώ πολλοί συνδικαλιστές της ΟμοσποΝΔίας κατέχουν πλέον θέσεις ευθύνης στον ΟΣΕ. Πως θα μπορούσε η ΟμοσποΝΔία να μιλήσει για τα κακώς κείμενα λοιπόν.
Ας ελπίσουμε η σιωπή της ηγεσίας της να αρκεστεί μόνο σε αυτά τα φαινόμενα.
Στους ανύπαρκτους, αφιερώνουμε και την εικόνα που βλέπανε οι μηχανοδηγοί χτες στην κάθοδο Αχαρνών. 
Σε αυτούς που πέρνανε τηλέφωνα κάποτε και κατηγορούσαν τους μηχανοδηγούς και τώρα δεν το σηκώνουν γιατί κρύβονται.
Ξέρουν καλά οι ίδιοι τι και πως. 

Το στέκι της έλξης -Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου