Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 29 Ιουλίου 2021

Γιάννης Γρίβας : Αποχαιρετώ όλους και σας ευχαριστώ απο τα βάθη της καρδιάς μου.

Επιστολή του συναδέλφου Γιάννη Γρίβα, σταθμάρχη, που συνταξιοδοτείται σήμερα.

 Συνάδελφοι

Μετά  την 40χρονη πορεία  μου στο σιδηρόδρομο αποχωρώ, συνταξιοδοτούμενος. Το ταξίδι για την ΙΘΑΚΗ έφθασε στο προορισμό του μετά από την 40χρονιη υπηρεσία μου . Ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους

για την πολύχρονη συνεργασία μας. Ο αείμνηστος πατέρας μου ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ με είχε συμβουλεύσει << θα πρέπει να μάθεις πως οι συνάδελφοι σου είναι σχεδόν  αδέλφια σου και θα πρέπει να τους σέβεσαι αφενός και αφετέρου να τους εξυπηρετείς όσο μπορείς, γιατί θα τους βλέπεις περισσότερο από το σπίτι σου. Επιπλέον πρέπει να ξέρεις όλοι είσαστε μια αλυσίδα , και ο κάθε κρίκος έχει την δική του αξία , γι αυτό εσύ θα πρέπει να την ενισχύεις αυτή την σχέση. Επιπλέον αν θέλεις να ασχοληθείς με τα συνδικαλιστικά θα πρέπει να κερδίσεις τους συναδέλφους σου με την αγάπη , με την αξιοπρέπεια. Να βάζεις τον εαυτό σου στη θέση τους και μετά να αποφασίζεις. Ποτέ δεν θα ασχοληθείς για ιδιοτελή σκοπό, αυτό είναι κατάντια. Πρέπει να έχεις αρχές και αξίες και να μην της παραβιάσεις ποτέ.>> Έχω ήσυχη την συνείδηση μου γιατί έπραξα σύμφωνα με αυτήν,  αφού  έτσι πορεύθηκα σε όλη τη σιδηροδρομική μου πορεία. Δεν  θα πάψω ποτέ να είμαι σιδηροδρομικός ακόμη και συνταξιούχος. Σας ευχαριστώ όλους από τα βάθη της καρδιάς μου. 

                                       29-07-2021

                                       ΓΡΙΒΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

                                         ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ   


2 σχόλια:

  1. Γειά σου Γιάννη καλή σύνταξη, έχεις διώξει εμπορικά με MLW αξέχαστες εποχες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε Συνάδελφε εύχομαι να πορευθεις στη νέα σου κατάσταση με υγεία ηρεμία και με όμορφες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή