Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 12 Ιουλίου 2021

Ο Αλ. Μεϊκόπουλος σήμερα σε Ο.Σ.Ε και ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον Βόλο!


Συνάντηση με το εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό του εργοστασίου συντήρησης Σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού της ΟΣΕ και του τραίνου του Πηλίου, αλλά και με το προσωπικό του εργοστασίου συντήρησης και γενικών επισκευών φορτοαμαξών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πραγματοποίησε ο Βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος στις 12/07/2021. 

Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Γραμματέας του Δ.Σ. του Σωματείου Σιδηροδρόμων Θεσσαλίας κ. Ρουσιώτης  Θωμάς και ο Πρόεδρος του Συμβουλίου αντιπροσώπων της Πανελλήνιας ένωσης Έλξης (μηχανοδηγών) κ. Μπαϊρακτάρης Ιωάννης.

Η ανάγκη διατήρησης αλλά και αύξησης των θέσεων εργασίας στο σιδηρόδρομο της Μαγνησίας ήταν από τα θέματα που συζητήθηκαν στη συνάντηση, με τους εκπροσώπους των εργαζομένων σε ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αναφέρουν ότι τον τελευταίο χρόνο δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία πρόσληψη. Οι παρευρισκόμενοι συμφώνησαν ότι οι προσλήψεις νέου προσωπικού είναι απαραίτητες για το σιδηρόδρομο αλλά και για την τοπική κοινωνία,  ενώ ανέφεραν ότι στο πεδίο αυτό σημαντικό ρόλο θα μπορούσαν να παίξουν τα προγράμματα Μαθητείας και επαγγελματικής κατάρτισης του ΟΑΕΔ, ώστε να τροφοδοτούν τον οργανισμό με νέο προσωπικό. 

«Η υποβάθμιση της μεταλυκειακής εκπαίδευσης και κατάρτισης από τη ΝΔ, η θεσμοθέτηση της ελάχιστης βάσης εισαγωγής με αποτέλεσμα τη διοχέτευση των νέων στην ιδιωτική εκπαίδευση, στερεί από τις δημόσιες δομές τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν νέο, καταρτισμένο προσωπικό και να αναβαθμίσουν έτσι την λειτουργία τους», τόνισε ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος.


Βουλευτής και εκπρόσωποι των εργαζομένων συμφώνησαν ότι η αύξηση των δρομολογίων μεταξύ Βόλου – Λάρισας, αλλά και γενικότερα η ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου της Μαγνησίας, με αποτελεσματική διασύνδεση των ΜΜΜ της περιοχής (ΟΣΕ-ΛΙΜΑΝΙ-ΚΤΕΛ) και προγραμματισμό αφίξεων και αναχωρήσεων, θα αναβαθμίσουν ποιοτικά την παροχή των υπηρεσιών του σιδηρόδρομου και θα διευκολύνουν έμπρακτα την καθημερινότητα κατοίκων και επισκεπτών.

Την έντονη δυσφορία τους εξέφρασαν στο Βουλευτή οι εκπρόσωποι των εργαζομένων σε ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το κλείσιμο του Τμήματος Επιθεώρησης και του Τμήματος Επίβλεψης Γραμμών, με τον Αλέξανδρο Μεϊκόπουλο να αναφέρει ότι για το θέμα είχε καταθέσει ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών ζητώντας την επαναλειτουργία των Τμημάτων, χωρίς ωστόσο να λάβει καμία απάντηση. 

Τέλος, τη σημασία της διατήρησης της Συλλογική Σύμβασης Εργασίας (ΣΣΕ) για τη διασφάλιση των εργασιακών τους δικαιωμάτων τόνισαν οι εκπρόσωποι των εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι οποίοι ανέφεραν ότι η ΣΣΕ τους είναι σε ισχύ μέχρι και 31/12/2022 και μέσα σε αυτό το πλαίσιο κανείς εργαζόμενος δεν τέθηκε σε αναστολή ή εκ περιτροπής εργασία καθ’όλη τη διάρκεια της πανδημίας, ενώ καταγράφηκαν και αυξήσεις στους μισθούς τους τα τελευταία 2 χρόνια.

Ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος ευχαρίστησε τους εκπροσώπους των εργαζομένων του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη γόνιμη συζήτηση, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει ότι παρά τις ελλείψεις, το προσωπικό του σιδηρόδρομου της Μαγνησίας εργάζεται αδιάκοπα και κάτω από δύσκολες συνθήκες για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών της περιοχής. 

Το Γραφείο Τύπου  ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου