Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021

Αναγκαία η εύρυθμη λειτουργία του Σιδηροδρομικού δικτύου του Ν. Έβρου

Μετά την βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Γκαρά με  επιστολή του προς τον Υπουργό Υποδομών- Μεταφορών ο βουλευτής Έβρου κι Επίτιμος Αρχηγός της Αστυνομίας, Α.Δημοσχάκης, επανέρχεται στο καθολικό και διαχρονικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας του Έβρου αναφορικά
με την βιωσιμότητα και την εύρυθμη λειτουργία της σιδηροδρομικής σύνδεσης Αλεξ/πολης -Ορμενίου & μελλοντικά Αλεξ/πολης -Νέστου…

Με τις κοινοβουλευτικές του παρεμβάσεις καθώς και με τις συσκέψεις-συναντήσεις τόσο με την διοίκηση του Ο.Σ.Ε. όσο και με τα Υπηρεσιακά στελέχη και τον Διευθυντή του Γραφείου του Υπουργού, αναδεικνύει συνεχώς την αναγκαιότητα της συγκοινωνιακής και μεταφορικής θωράκισης του Έβρου!

Ακολούθως στις (15/12/2020) είχε προωθήσει με επιστολή προς τον Υπουργό Υποδομών το καθολικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας του Έβρου, όπως αυτή εκφράζεται από τους τρεις (3) Δημάρχους, Ν. Ορεστιάδος ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΥΡΙΔΗΣ-ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ, Διδυμοτείχου Ρωμύλος Χατζηγιάννογλου, & Σουφλίου Παναγιώτη Καλακίκο καθώς και τον Αντιπεριφερειάρχη Ν.Έβρου Δημήτρης Πέτροβιτς .

Η νέα επιστολή αποστέλλεται με την ευκαιρία των εν εξελίξει διαπραγματεύσεων για την νέα σύμβαση Υποχρεώσεων Δημόσιας Υπηρεσίας επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών, η οποία προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Η νέα σύμβαση θα προβλέπει μεταξύ άλλων το εύρος των παρεχόμενων υπηρεσιών, τα δρομολόγια που καλύπτονται από τη σύμβαση, τη μεθοδολογία υπολογισμού της αποζημίωσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον τρόπο παρακολούθησης της εκτέλεσης της σύμβασης, τους μηχανισμούς ελέγχου κ.ο.κ.

Υπενθυμίζεται ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέλαβε το 2020, και για διάστημα 15 ετών (δέκα συν πέντε έτη) τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές.

Ο βουλευτής επικαιροποιεί το αίτημα της τοπικής κοινωνίας που αφορά στον προγραμματισμό κατ’ ελάχιστον 5 ζευγών δρομολογίων Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο ημερησίως, επαναλαμβάνοντας την αναγκαιότητα ένταξης αυτών στις επιδοτούμενες γραμμές.

Ακολουθεί αναλυτικά η Επιστολή :

ΘΕΜΑ: ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΟΥ Ν.ΈΒΡΟΥ

Το Υπουργείο Υποδομών- Μεταφορών ικανοποιώντας ένα καθολικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας του Έβρου έχει ήδη ανακοινώσει την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξ/πολη-Ορμένιο, την ενίσχυση της διασυνοριακής σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμένα Αλεξ/πολης με τον αντίστοιχο Μπουργκάζ της γειτονικής Βουλγαρίας καθώς & με την υπόλοιπη Ν/Α Ευρώπη!!

Εξαιρετικά σημαντική είναι και η εξέλιξη η οποία ανακοινώθηκε από τον Πρόεδρο και Δ.Σ. του ΟΣΕ Σπύρο- Κλέαρχο Πατέρα ότι θα προχωρήσει η προβλεπόμενη διαδικασία δημοπράτησης των μελετών για τους Σ.Σ, Πυθίου και Διδ/χου, όπως έχει ήδη δρομολογηθεί για τον Γαλλικό Σ.Σ. της Αλεξ/πολης.

Οι σημαντικές αυτές εξελίξεις αποδεικνύουν το έμπρακτο ενδιαφέρον της Κυβέρνησης για την συγκοινωνιακή αναβάθμιση της περιοχής του Έβρου, την συνδεσιμότητα με τις όμορες χώρες αλλά και την εξυπηρέτηση των κατοίκων του Νομού.

Στην παρούσα συγκυρία βρίσκεται σε εξέλιξη η διαπραγμάτευση για την νέα σύμβαση Υποχρεώσεων Δημόσιας Υπηρεσίας επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών, η οποία προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Η νέα σύμβαση θα προβλέπει μεταξύ άλλων το εύρος των παρεχόμενων υπηρεσιών, τα δρομολόγια που καλύπτονται από τη σύμβαση, τη μεθοδολογία υπολογισμού της αποζημίωσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον τρόπο παρακολούθησης της εκτέλεσης της σύμβασης, τους μηχανισμούς ελέγχου κ.ο.κ.

Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης διαπραγμάτευσης, επικαιροποιώ το αίτημα της τοπικής κοινωνίας, που αφορά στην αναγκαιότητα ένταξης στα επιδοτούμενα επιβατικά δρομολόγια, κατ΄ ελάχιστο πέντε (5) ζεύγη δρομολογίων την ημέρα, σύμφωνα με όσα προβλέπονται από τις Ευρωπαϊκές οδηγίες και πρακτικές.

Το αίτημα αυτό σας το γνωστοποίησα ήδη από τις 15/12/2020 διαβιβάζοντάς σας το αίτημα της τοπικής κοινωνίας όπως αυτή εκφράζεται από τους τρεις (3) Δημάρχους, Ν.Ορεστιάδος Β.Μαυρίδη, Διδυμοτείχου Ρ. Χατζηγιάννογλου & Σουφλίου Π.Καλακίκο καθώς και τον Αντιπεριφερειάρχη Ν.Έβρου Δ Πέτροβιτς.

Είναι σημαντικό να καταστεί βιώσιμη και λειτουργική η εν λόγω σιδηροδρομική σύνδεση, καθώς εξυπηρετεί όχι μόνο τους κατοίκους των οικισμών και των χωριών του ακριτικού Έβρου αλλά και τα στελέχη των ΕΔ και των ΣΑ που υπηρετούν στον νομό μας.

Αξιότιμε Υπουργέ,

Η γρήγορη, ασφαλής και οικονομική μετακίνηση των κατοίκων του Έβρου μπορεί να γίνει πράξη κυρίως μέσω του σιδηροδρομικού δικτύου, δίνοντας την δυνατότητα σε αυτούς να μετακινούνται από και προς τα αστικά κέντρα, τις υπηρεσίες και τις δομές υγείας & όχι μόνο..

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ λαμβάνει ετησίως σημαντικά ποσά επιδότησης των άγονων γραμμών κι ως εκ τούτου οφείλει να εξυπηρετεί τις ανάγκες των ακριτικών κοινωνιών όχι μόνο με όρους οικονομικής αποδοτικότητας αλλά και κοινωνικής προσφοράς.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου