Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 20 Ιουλίου 2021

Απώλειες εσόδων 21,3 εκατ. ευρώ είχε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την πανδημία. Ζημιές 14,65 εκατ. το 2020

Απώλειες εσόδων 21,3 εκατ. ευρώ είχε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ την περσινή χρονιά, λόγω της πανδημίας.

Η μείωση των εσόδων από τα εισιτήρια και τους επιβάτες

οδήγησε στην παραγωγή ζημιογόνου αποτελέσματος, καθώς η εταιρεία σημείωσε πέρσι καθαρές ζημιές 14,65 εκατ. ευρώ.

Επιμέλεια: Φώτης Φωτεινός 

Συνοπτικά, τα συνολικά έσοδα της εταιρείας (συμπεριλαμβανομένων των χρηματοοικονομικών εσόδων) μειώθηκαν στα 106,29 εκατ. ευρώ το 2020 από 125,56 εκατ. το 2019, ενώ ο κύκλος εργασιών στα 49,21 εκατ. έναντι 72,45 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2019, ήτοι μείωση 33,25% περίπου.

Οι ενέργειες βελτίωσης του οικονομικού αποτελέσματος

Το 2020, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως υποστηρίζει, κατόρθωσε να μειώσει την επίδραση στα αποτελέσματα της περιόδου με τις εξής ενέργειες:

-Λαμβάνοντας ειδική αποζημίωση από την ελληνική κυβέρνηση για τις επιπτώσεις της μείωσης της μέγιστης επιτρεπόμενης χωρητικότητας των τραίνων κατά 35%, η οποία ορίστηκε σε 4 εκατ. ευρώ σύμφωνα με το Ν. 4714/20 και που εφαρμόστηκε με την ΚΥΑ Νο. Φ32/143943/29.12.2020,

-Με την υπαγωγή στο καθεστώς της μείωσης κατά 40% της μείωσης μισθωμάτων ακινήτων που προβλέπεται από το Ν. 4683/20 για τους μήνες Απρίλιο, Μάιο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο που οδήγησε σε όφελος 456 χιλ. ευρώ,

-Μειώνοντας τα λειτουργικά κόστη, σύμφωνα με τη μείωση στο πρόγραμμα δρομολογίων για όλα τα μεταβλητά κόστη (κόστος έλξης, τέλη χρήσης δικτύου, προμήθειες πρακτορείων) εξοικονομώντας 11.712.611 ευρώ σε σχέση με το 2019.

-Εξίσου σημαντική ήταν και η θέσπιση μέτρων έκτακτης ανάγκης, εγκεκριμένων από το Συμβούλιο της Ευρώπης στις 2/10/2020, επιτρέποντας την ελάφρυνση από τις χρεώσεις υποδομής στις σιδηροδρομικές εταιρείες.

Οι κατευθύνσεις του 2021

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως υποστηρίζει, αναμένει να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που τίθενται από τη συνεχιζόμενη κρίση με τα ακόλουθα μέτρα:

-Ενίσχυση και επέκταση των δραστηριοτήτων των εμπορευματικών μεταφορών, η οποία ήταν ανθεκτική στις επιδράσεις της πανδημίας, και για την οποία οι προοπτικές παραμένουν εξαιρετικά θετικές, ακόμα και αν λάβουμε υπόψη τη μειωμένη χωρητικότητα της ελληνικής σιδηροδρομικής υποδομής,

-Συνέχιση της αποτελεσματικής διαχείρισης του εμπορικού προγράμματος, ώστε να αντισταθμιστεί η επίδραση της μείωσης των εσόδων στη χρηματοοικονομική θέση και τα περιθώρια κέρδους της εταιρείας,

-Εκμετάλλευση του μεταβαλλόμενου πλαισίου του κλάδου επιβατικών μεταφορών, όχι μόνο για επανέλθει η δραστηριότητα στα επίπεδα προ της πανδημίας κατά το δεύτερο ήμισυ του έτους, αλλά και για να αυξηθεί η παραγωγή και η κερδοφορία μέσω της προσφοράς νέων υπηρεσιών στην κύρια σιδηροδρομική αρτηρία της χώρας, οι οποίες θα είναι ανταγωνιστικές με άλλα μέσα μεταφοράς (αυτοκίνητο, αεροπλάνο, λεωφορείο), ισοσκελίζοντας την όποια απώλεια επιβατών με την απόσπασή τους από άλλες ανταγωνιστικές μορφές μεταφοράς.

Τα κυριότερα γεγονότα του 2020

Το 2020, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε στην εφαρμογή του ακόλουθου προγράμματος μετασχηματισμού και επενδύσεων:

-Ανακαίνιση και μεταφορά της έδρας της από το κτίριο του ΟΣΕ στο Μεταξουργείο, Αθήνα, σε νέες εγκαταστάσεις σε κεντρική περιοχή της Αθήνας (Λεωφ. Συγγρού) στις 14 Δεκεμβρίου 2020,

-Κατά το Σεπτέμβριο 2020 πραγματοποιήθηκε η έναρξη των εργασιών ανακαίνισης στο Αμαξοστάσιο Θεσσαλονίκης, το οποίο αποτελεί μία από τις πιο σύγχρονες μονάδες συντήρησης τροχαίου υλικού σε ολόκληρη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, κατάλληλη για όλα τα είδη εργασιών συντήρησης ηλεκτροκίνητου τροχαίου υλικού.

-Συνεχιζόμενη ανακαίνιση του στόλου των 5 συρμών τύπου ETR 470 που αγοράστηκε από την Trenitalia το 2019 και πραγματοποιήθηκε στις τεχνικές εγκαταστάσεις της ALSTOM στην Ιταλία, η πρώτη μονάδα εισήχθη στο ελληνικό δίκτυο τον Ιανουάριο του 2021.

www.metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου