Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 27 Ιουλίου 2021

Θα είναι ο σιδηρόδρομος ο «μεγάλος κερδισμένος» του Fit for 55; Η άποψη της CER

 Η Κοινότητα Ευρωπαϊκών Εταιρειών Σιδηροδρόμων και Υποδομών (CER) γνωστοποίησε ότι χαιρετίζει το φιλόδοξο πακέτο κανονισμών «Fit for 55», που παρουσιάστηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και προσβλέπει στην έγκαιρη έγκριση των νομοθετικών προτάσεων για την αναθεώρηση
της Οδηγίας για το σύστημα εμπορίας εκπομπών ρύπων.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη - www.metaforespress.gr 

Ο στόχος είναι σαφής: να επιφέρει τουλάχιστον 55% μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στην ΕΕ έως το 2030.

Το ρυθμιστικό πακέτο Fit for 55 θα είναι καθοριστικό για τη μετάβαση σε βιώσιμη κινητικότητα στην Ευρώπη, επισημαίνει η CER.

Μέχρι τώρα, η ΕΕ δεν κατάφερε να αναπτύξει αποτελεσματικές πολιτικές στον τομέα των μεταφορών και απαιτείται, όπως αναφέρει, “σιδηροδρομικός σταθμός” για να αντιστραφεί η τάση αύξησης των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου (GHG).

Οι σιδηροδρομικές μεταφορές είναι ήδη συμβατές με την Πράσινη Συμφωνία για την προοπτική του 2030.

Όπως υπογραμμίζεται, είναι υπεύθυνη για μόλις το 0,4% των εκπομπών CO2 που προκαλούνται από τις μεταφορές, παρά το μερίδιο του 8% των μεταφορών επιβατών και το 19% των εμπορευματικών μεταφορών που διαθέτει σε όλη την Ευρώπη.

Ο εκτελεστικός διευθυντής της CER Alberto Mazzola δήλωσε: «Οι ευρωπαϊκοί σιδηρόδρομοι υποστηρίζουν πλήρως το στόχο για μηδενική εκπομπή έως το 2050.

Οι σιδηρόδρομοι βρίσκονται ήδη στο δρόμο να μειώσουν τις εκπομπές τους κατά 55% έως το 2030 και να γίνουν μηδενικοί πριν από το 2050.

Οι αρχές «ο ρυπαίνων πληρώνει» θα λειτουργούν μόνο με μια ισχυρή τιμή άνθρακα που εφαρμόζεται σε όλους τους τρόπους μεταφοράς.

Και τα έσοδα από την τιμολόγηση του άνθρακα πρέπει να διατεθούν για την περαιτέρω ανάπτυξη συστημάτων μεταφοράς χαμηλών εκπομπών άνθρακα και την προστασία των πολιτών της ΕΕ από την ενεργειακή φτώχεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου