Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Η μηνυτήρια αναφορά της ΠΕΠΕ για το πλιάτσικο με τα καλώδια

Μιας και το έφερε η κουβέντα με το θέμα του πλιάτσικου στην Υποδομή , ανατρέξαμε στο ηλεκτρονικό αρχείο που διατηρούμε τα 3 τελευταία χρόνια και βρήκαμε την μηνυτήρια αναφορά(Μάρτιος 2010)και την μήνυση που κατέθεσε η ΠΕΠΕ (ο Πρόεδρος Θεοδωρόπουλος Ε. και ο Γεν .Γραμματέας Τουρλής Β.) για το θέμα της κλοπής των καλωδίων .
Τις δημοσιεύουμε για να καταλάβουν και οι πλέον δύσπιστοι ότι οι εργαζόμενοι -δια μέσω των σωματείων τους - κατήγγειλαν το πλιάτσικο της τελευταίας 5ετίας .
 Και βέβαια η υπόθεση ακόμα ερευνάται από τις δικαστικές αρχές .....

Πρoς τov κ. Εισαγγελέα Πλημμελειoδικώv Αθηνών
ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ
ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ Επαμεινώνδα του Γεωργίου, Προέδρου του Σωματείου με την επωνυμία «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΛΞΗΣ Ο.Σ.Ε.» (Π.Ε.Π.Ε. Ο.Σ.Ε.) και μέλος του Δ.Σ. του Σωματείου με την επωνυμία «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ» (Π.Ο.Σ.), μηχανοστασιάρχη,
ΤΟΥΡΛΗ Βασιλείου του Παναγιώτη, Γραμματέα του Σωματείου με την επωνυμία «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΛΞΗΣ Ο.Σ.Ε.» (Π.Ε.Π.Ε. Ο.Σ.Ε.), μηχανοδηγού,


Υπό τις άνω ιδιότητές μας του Προέδρου και Γραμματέα αντίστοιχα της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης Ο.Σ.Ε., αλλά και ως μηχανοστασιάρχης έλξης ο πρώτος και μηχανοδηγός ο δεύτερος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θέτουμε υπόψη Σας τα ακόλoυθα:

Η εταιρεία Ο.Σ.Ε. Α.Ε. έχει προβεί στην πλήρη εγκατάσταση της ηλεκτροκίνησης του σιδηροδρομικού δικτύου από Ειδομένη – Θεσσαλονίκη – Λάρισα – Δομοκός, Τιθορέα – Αθήνα και Αεροδρόμιο – Κιάτο. Στο τμήμα μεταξύ των σταθμών Τρεις Γέφυρες Αθηνών - Αχαρνών – Τιθορέας παρά την εγκατάσταση εναέριων καλωδιώσεων για ηλεκτροκίνηση κατά μήκος και στο κέντρο της σιδηροδρομικής γραμμής, για άγνωστους σε εμάς λόγους, δεν έχει τεθεί σε λειτουργία η ηλεκτροκίνηση του δικτύου.
Σημειώνεται ότι πρόκειται για καλώδια κατασκευασμένα από συμπαγή χαλκό αρίστης ποιότητος, διαμέτρου περίπου 2 cm προκειμένου να δεχθεί φορτία 25.000 KW, ιδιαίτερα βαριά, και η αξία τους ως υλικό είναι ιδιαίτερα υψηλή.

Προ ενός περίπου έτους παρατηρήθηκε το γεγονός σε διάφορα σημεία της γραμμής και ιδιαίτερα στο τμήμα μεταξύ των σταθμών Αχαρνών – Τιθορέας, άγνωστοι να προβαίνουν στην κοπή τμημάτων των καλωδιώσεων, με αποτέλεσμα τα εναπομένοντα κομμάτια των κομμένων καλωδίων να αιωρούνται πάνω από τη γραμμή. Τούτο είναι –και αποδείχθηκε- ιδιαίτερα επικίνδυνο για τις διερχόμενες αμαξοστοιχίες. Συγκεκριμένα: Δεδομένης της ταχύτητας με την οποία κινούνται οι συρμοί, η παρουσία των κομμένων καλωδίων κατά μήκος των γραμμών καθίσταται ιδιαίτερα επικίνδυνη για τους μηχανοδηγούς και τους επιβάτες. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, εφόσον μεν υπάρχει ορατότητα, λόγω της βίαιης τροχοπέδησης είναι δυνατόν να προκληθούν ατυχήματα στους επιβαίνοντες, ενώ κατά τις βραδυνές ώρες, που είναι δύσκολα ορατή η αιώρησή τους, η αμαξοστοιχία προσκρούει πάνω σε αυτά, με αποτέλεσμα τη θραύση των υαλοπινάκων του θαλάμου οδηγήσεως του μηχανοδηγού και τον εντεύθεν τραυματισμό του από τα θραύσματα, αλλά, δυνάμει, και από τα αιωρούμενα καλώδια.
Ήδη αυτού του είδους ατυχήματα έχουν προκληθεί, και συνάδελφοί μας έχουν διακομισθεί σε νοσοκομεία για παροχή νοσηλείας, χωρίς, μέχρι στιγμής, από καθαρή τύχη να έχουν επισυμβεί σοβαρότερα περιστατικά, τα οποία απευχόμαστε.

Οι όποιες ενέργειες εκ μέρους της εταιρείας Ο.Σ.Ε. Α.Ε. για την αποκατάσταση των σημείων είναι εκ του προχείρου και συνεχίζουν να εγκυμονούν κινδύνους για την ασφάλεια των μηχανοδηγών και του επιβατικού κοινού, ενώ ουδεμία πρόνοια έχει ληφθεί για την συνολική αντιμετώπιση του προβλήματος.

Επειδή παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις μας προς όλες τις εμπλεκόμενες σιδηροδρομικές εταιρείες (Ο.Σ.Ε. Α.Ε., ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε., ΕΔΙΣΥ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.) να λάβουν τα προσήκοντα μέτρα, σε ουδεμία ενέργεια έχουν προβεί μέχρι σήμερα, έχουμε περιαχθεί σε ανησυχία για τις συνθήκες υπό τις οποίες καλούμεθα να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας, ενώ συγχρόνως τίθεται εν κινδύνω η ασφάλεια κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών.
Για τoυς λόγoυς αυτoύς
Σας θέτουμε υπόψιv τα αvωτέρω για τις δικές σας εvέργειες, σας επισυvάπτουμε τα σχετικά έγγραφα και προτείνουμε μάρτυρες για την απόδειξη της αλήθειας των αναφερομένων.
Αθήνα, 8/3/2010
ΟΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ



Συvημμέvα: Το υπ’ αριθμ. πρωτ. 10/21-7-2009 έγγραφο της Π.Ε.Π.Ε. Ο.Σ.Ε.

Μάρτυρες:
1. ΓΕΝΙΔΟΥΝΙΑΣ Κων/νος του Στεφάνου, μηχανοδηγός,
2. ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ Χάρης του Δημητρίου,
3. ΜΩΡΑΪΤΗΣ Πέτρος του Αντωνίου,

και η μήνυση
Πρoς τov κ. Εισαγγελέα Πλημμελειoδικώv Αθηνών
ΜΗΝΥΣΗ
ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ Επαμεινώνδα του Γεωργίου, Προέδρου του Σωματείου με την επωνυμία «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΛΞΗΣ Ο.Σ.Ε.» (Π.Ε.Π.Ε. Ο.Σ.Ε.) και μέλος του Δ.Σ. του Σωματείου με την επωνυμία «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ» (Π.Ο.Σ.), μηχανοστασιάρχη,
ΤΟΥΡΛΗ Βασιλείου του Παναγιώτη, Γραμματέα του Σωματείου με την επωνυμία «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΛΞΗΣ Ο.Σ.Ε.» (Π.Ε.Π.Ε. Ο.Σ.Ε.), μηχανοδηγού,
ατομικά και κατ’ εντολή και για λογαριασμό του Σωματείου με την επωνυμία «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΛΞΗΣ Ο.Σ.Ε.» (Π.Ε.Π.Ε. Ο.Σ.Ε.), δυνάμει της από 29/1/2010 αποφάσεως του ΔΣ του Σωματείου
ΚΑΤΑ
Παντός υπευθύνου


Υπό τις άνω ιδιότητές μας του Προέδρου και Γραμματέα αντίστοιχα της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης Ο.Σ.Ε., δυνάμει της από 29/1/2010 αποφάσεως του Δ.Σ. του Σωματείου, επικυρωμένο απόσπασμα της οποίας σας επισυνάπτουμε, αλλά και ως μηχανοστασιάρχης έλξης ο πρώτος και μηχανοδηγός ο δεύτερος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καταγγέλλουμε τις παρακάτω αξιόποινες πράξεις παντός υπευθύνου και ζητούμε να τιμωρηθούν σύμφωνα με τους ορισμούς του νόμου:

Η εταιρεία Ο.Σ.Ε. Α.Ε. έχει προβεί στην πλήρη εγκατάσταση της ηλεκτροκίνησης του σιδηροδρομικού δικτύου από Ειδομένη – Θεσσαλονίκη – Λάρισα – Δομοκός, Τιθορέα – Αθήνα και Αεροδρόμιο – Κιάτο. Στο τμήμα μεταξύ των σταθμών Τρεις Γέφυρες Αθηνών - Αχαρνών – Τιθορέας παρά την εγκατάσταση εναέριων καλωδιώσεων για ηλεκτροκίνηση κατά μήκος και στο κέντρο της σιδηροδρομικής γραμμής, για άγνωστους σε εμάς λόγους, δεν έχει τεθεί σε λειτουργία η ηλεκτροκίνηση του δικτύου.
Σημειώνεται ότι πρόκειται για καλώδια κατασκευασμένα από συμπαγή χαλκό αρίστης ποιότητος, διαμέτρου περίπου 2 cm προκειμένου να δεχθεί φορτία 25.000 KW, ιδιαίτερα βαριά, και η αξία τους ως υλικό είναι ιδιαίτερα υψηλή.

Προ 1 ½ περίπου έτους παρατηρήθηκε το γεγονός σε διάφορα σημεία της γραμμής και ιδιαίτερα στο τμήμα μεταξύ των σταθμών Αχαρνών – Τιθορέας, άγνωστοι να προβαίνουν στην κοπή τμημάτων των καλωδιώσεων, με αποτέλεσμα τα εναπομένοντα κομμάτια των κομμένων καλωδίων να αιωρούνται πάνω από τη γραμμή. Τούτο είναι –και αποδείχθηκε- ιδιαίτερα επικίνδυνο για τις διερχόμενες αμαξοστοιχίες. Συγκεκριμένα: Δεδομένης της ταχύτητας με την οποία κινούνται οι συρμοί, η παρουσία των κομμένων καλωδίων κατά μήκος των γραμμών καθίσταται ιδιαίτερα επικίνδυνη για τους μηχανοδηγούς και τους επιβάτες. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, εφόσον μεν υπάρχει ορατότητα, λόγω της βίαιης τροχοπέδησης είναι δυνατόν να προκληθούν ατυχήματα στους επιβαίνοντες, ενώ κατά τις βραδυνές ώρες, που είναι δύσκολα ορατή η αιώρησή τους, η αμαξοστοιχία προσκρούει πάνω σε αυτά, με αποτέλεσμα τη θραύση των υαλοπινάκων του θαλάμου οδηγήσεως του μηχανοδηγού και τον εντεύθεν τραυματισμό του από τα θραύσματα, αλλά, δυνάμει, και από τα αιωρούμενα καλώδια.
Ήδη αυτού του είδους ατυχήματα έχουν προκληθεί, και συνάδελφοί μας έχουν διακομισθεί σε νοσοκομεία για παροχή νοσηλείας, χωρίς, μέχρι στιγμής, από καθαρή τύχη να έχουν επισυμβεί σοβαρότερα περιστατικά, τα οποία απευχόμαστε.

Οι όποιες ενέργειες εκ μέρους της εταιρείας Ο.Σ.Ε. Α.Ε. για την αποκατάσταση των σημείων είναι εκ του προχείρου και συνεχίζουν να εγκυμονούν κινδύνους για την ασφάλεια των μηχανοδηγών και του επιβατικού κοινού, ενώ ουδεμία πρόνοια έχει ληφθεί για την συνολική αντιμετώπιση του προβλήματος.

Επειδή παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις μας προς όλες τις εμπλεκόμενες σιδηροδρομικές εταιρείες (Ο.Σ.Ε. Α.Ε., ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε., ΕΔΙΣΥ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.) να λάβουν τα προσήκοντα μέτρα, σε ουδεμία ενέργεια έχουν προβεί μέχρι σήμερα, έχουμε περιαχθεί σε ανησυχία για τις συνθήκες υπό τις οποίες καλούμεθα να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας, ενώ συγχρόνως τίθεται εν κινδύνω η ασφάλεια κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών.
Επειδή ο νόμος προβλέπει και τιμωρεί τις παραπάνω πράξεις

ΜΗΝΥΟΥΜΕ
Και ζητούμε να τιμωρηθεί κάθε υπεύθυνος. Δηλώνουμε ότι παριστάμεθα ως πολιτικοί ενάγοντες και ζητούμε το ποσό των 44 € έκαστος με επιφύλαξη, ως χρηματική ικανοποίηση για την ηθική μας βλάβη.

Διορίζουμε πληρεξούσιό μας και αντίκλητο τη δικηγόρο Αθηνών Γεωργία Τατάγια του Μιχαήλ (οδός Διδότου αρ. 47, τηλ. 210-36 44 773-4
Προτείνουμε να εξεταστούν ως μάρτυρες οι:
1. ΓΕΝΙΔΟΥΝΙΑΣ Κων/νος του Στεφάνου, μηχανοδηγός,
2. ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ Χάρης του Δημητρίου
3. ΜΩΡΑΪΤΗΣ Πέτρος του Αντωνίου,

Αθήνα, 8/3/2010
Οι μηνυτές



Συvημμέvα:
(38 αναφορές μηχανοδηγών)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου