Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012

Σήμερα στις 2 η συνάντηση Π.Ο.Σ. και Διοικήσεων για Σ.Σ.Ε.

Για τις 2 το μεσημέρι είναι προγραμματισμένη η συνάντηση της Π.Ο.Σ. με τις Διοικήσεις ΟΣΕ κ ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την υπογραφή νέας Σ.Σ.Ε.
Θα ενημερώσουμε για την πορεία της συνάντησης .

4 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Διαπραγμάτευση για την νέα συλλογική σύμβαση, μας υποχρεώνει να κινηθούμε χωρίς αυτό να
      αποτελεί προθεσή μας ή επιδίωξή μας,στο πλαίσιο που έχει οριοθετήσει η πράξη νομοθετικού περιεχομένου που βγήκε στίς 31/12/2011 με αρ΄ φύλου 268, όπου εκεί πλέον δημιουργεί νέα δεδομένα.Α)Πρέπει να ζητηθεί απο την ομοσπονδία το μισθολογικό κόστος της 31/12/2009,(δηλ. τακτικές αποδοχές προσωπικού-αποδοχές απο ΚΔΑ-και αποδοχές απο δώρα και επιδόματα αδειών όπως επίσης αποδοχές απο κυριακές-υπερωρίες-νύχτες).Η μείωση αυτού του κόστους, σύμφωνα με την πράξη νομοθετικού περιεχομένου, δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να είναι κάτω του 35% σήμερα. Όλοι στον κλάδο της έλξης γνωρίζουμε ότι με τους νόμους 3833-3845 χάσαμε 10% ενώ με τον 3899 άλλο ενα 10%. Απο τα δώρα Χριστουγέννων- Πάσχα-Επιδόματα Αδείας άλλο ενα 10%-14%, και απο την συρρίκνωση του ΚΔΑ του 3891 άλλο ενα 10%. Με την προσαρμογή του άρθρου 31 του νόμου 4024 στο ύψος της μισθολογικής βαθμίδας του δημοσίου οι εργαζόμενοι στον κλάδο έλξης έχασαν ένα ακόμη ποσό της τάξης του 10%-25%. Όλο αυτό μαζί, δηλώνει ότι η απώλεια για τον κλάδο έλξης είναι κατά πολύ πάνω απο το όριο που θέτει η πράξη νομοθετικού περιεχομένου, άρα το πρώτο βήμα που εκτιμούμε που πρέπει να γίνει, είναι να ξεκαθαρίσει η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να απαιτήσει η ομοσπονδία το καθαρό ποσοστό μείωσης που έχουν υποστεί οι μηχανοδηγοί και μηχανοστασιάρχες απο τις 31/12/2009.Για να μπορούμε εύκολα μετά να μπούμε στο χτίσιμο της νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας που κατά την προσωπική μου άποψη πρέπει να είναι σε διάρκεια μεγαλύτερη του ενός έτους.Ήρθε η ώρα τώρα μιάς και γίνεται πολύς λόγος απο την κυβέρνηση και απο το Υπουργείο εργασίας για το μισθολογικό κόστος να δούμε και την παράμετρο-ασφαλιστικό κόστος εργαζομένων και εργοδότη με την προυπόθεση ότι η εξοικονόμηση αυτού του ποσού θα χρησιμοποιηθεί πρός όφελος έμμεσα ή άμεσα στην εταιρία και στούς εργαζόμενους. (Η συνέχεια στο παρακάτω σχόλιο)

      Διαγραφή
  2. (H συνέχεια απο το προηγούμενο σχόλιο)Και δεύτερη θέση του συνδικαλιστικού κινήματος ΠΟΣ-ΠΕΠΕ που πρέπει να υιοθετηθεί απο την διοίκηση, και να ζητηθεί απο τον Υπουργό μεταφορών και οικονομίας, να γίνει άμεση Υπουργική απόφαση η οποία να εξαιρεί τον κλάδο της έλξης, όπως ορίζει η πράξη νομοθετικού περιεχομένου λόγω ιδιαιτερότητας, απο τις μισθολογικές τακτικές αποδοχές του δημοσίου.Απο την στιγμή που αυτές οι δύο προυποθέσεις(διοίκησης-κυβέρνησης) γίνονται αποδεκτές μπορεί να αποτελέσουν την προυπόθεση για θετική έκβαση της συλλογικής σύμβασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή