Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Ο προαστιακός της Πάτρας κρίθηκε κερδοφόρος

Στο σχέδιο εξυγίανσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προβλέπεται ότι έως το 2013 θα μπορούν ορισμένες γραμμές να επιδοτούνται με ποσό που δεν θα ξεπερνά τα 50 εκατ. ευρώ. Αναλυτικά η γραμμή Αθήνα - Θεσ/κη θα επιδοτηθεί με 7 εκατ., ο Προαστιακός Αθήνας με 15, ενώ η γραμμή Θεσσαλονίκη - Αλεξ/λη - Δίκαια με άλλα 15 εκατ. Υπό καθεστώς επιδότησης βρίσκονται και τα δρομολόγια Εδεσσα - Θεσ/νίκη, Αθήνα - Καλαμπάκα, Θεσσαλονίκη - Καλαμπάκα, Αθήνα - Βόλος και η τοπική γραμμή Διακοπτό - Καλάβρυτα. Μοναδικές κερδοφόρες γραμμές οι οποίες δεν χαρακτηρίζονται άγονες είναι ο Προαστιακός Θεσσαλονίκης, ο Προαστιακός Πάτρας και το δρομολόγιο Λάρισα - Θεσσαλονίκη.( πηγή dete.gr).
Χαιρόμαστε διπλά για αυτήν την ανάρτηση ,είναι ένα θέμα που αναδείξαμε  πέρσι τον Ιούλιο με τα τοπικά συμφέροντα που  ήθελαν να κλείσουν τον Προαστιακό Πάτρας .Το τρένο πρέπει να επαναλειτουργήσει στην Πελοπόννησο άμεσα.Και  αυτό το αίτημα  θα  το θυμίζουμε σε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου