Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Η διαστημική καρέκλα !

Πολλοί μας διαβάζουν τελευταία !
Και αυτό φαίνεται από το ότι η ανάρτηση μας για το κάθισμα του μηχανοδηγού που κοστίζει έχει παίξει σε πάρα πολλά μέσα .
Διαβάζουμε και στην Δημοκρατία (που είχε σηκώσει και το θέμα με τις Η/Α Siemens) που έχει το θέμα με τίτλο <<Η διαστημική καρέκλα>>...(ακόμα δεν μας απαντήσαν αν πρόκειται για 1 ή περισσότερες).Εμείς εξακολουθούμε και πιστεύουμε ότι πρόκειται για τυπογραφικό λάθος .(ας μας απαντήσει κάποιος από τους συναδέλφους , δεν έχουμε βρει ακόμα απάντηση ).
Γράφει λοιπόν η Δημοκρατία χτες ....

<<Μπορεί να παλεύει, εδώ και 20 χρόνια, να κατασκευάσει τον βασικό σιδηροδρομικό άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη, μπορεί η Πελοπόννησος να έχει μείνει ακόμα στην εποχή του Χαρίλαου Τρικούπη, αλλά ο ΟΣΕ έχει 9.000 ευρώ για να αποκτήσει ένα κάθισμα μηχανοδηγού!
 Το ποσό αυτό είναι ακριβές, αφού ο οργανισμός διενήργησε ανοιχτό διαγωνισμό με θέμα «κάθισμα μηχανοδηγού πλήρες», με προϋπολογισμό δαπάνης 9.040,0 ευρώ. Πιθανόν ο ΟΣΕ μπέρδεψε τις αμαξοστοιχίες InterCity με το κόκπιτ
ενός μαχητικού F-16. Μάλλον στον οργανισμό διέφυγε ότι οι αμαξοστοιχίες δεν μπορούν να υπερβούν, στην καλύτερη περίπτωση, τα 160 χλμ. την ώρα, όταν ένα μαχητικό αεροσκάφος, για να απογειωθεί, κινείται με ταχύτητα 375 χλμ. την ώρα.


Πέρα από το «ακριβοθώρητο» κάθισμα, ο ΟΣΕ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουν να αντιμετωπίσουν σωρεία προβλημάτων το 2012. Το πλάνο εξυγίανσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τυγχάνει συνεχών ενστάσεων από την Ευρωπαϊκή Ενωση. Βασική αιτία αποτελεί η μεταβίβαση τροχαίου υλικού και ακινήτων μεταξύ του ομίλου ΟΣΕ και του Δημοσίου, αλλά και η διαγραφή χρεών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ. Η Ε.Ε. θεωρεί τις ενέργειες αυτές «παράνομες κρατικές ενισχύσεις», με αποτέλεσμα η περίπτωση της σιδηροδρομικής εταιρίας να θυμίζει κρατική Ολυμπιακή.

Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το σχέδιο εξυγίανσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στηρίζεται αποκλειστικά σε μειώσεις προσωπικού και δαπανών, χωρίς να εξετάζει σε ικανοποιητικό βαθμό εάν η εταιρία έχει άλλα προβλήματα αποτελεσματικότητας που πρέπει να αντιμετωπιστούν.

Πάντως, χθες, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών συναντήθηκε με τον υπουργό Υποδομών Μάκη Βορίδη. Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων εξέφρασαν στον υπουργό Υποδομών τη δυσαρέσκειά τους για το μέτρο της εργασιακής εφεδρείας και τη μείωση των αποδοχών τους.

Παράλληλα, τάχθηκαν κατά της ιδιωτικοποίησης της επισκευαστικής βάσης του ΟΣΕ. Μάλιστα, υποσχέθηκαν στον κ. Βορίδη ότι θα του παραδώσουν οικονομοτεχνική μελέτη, η οποία θα καταδεικνύει τη βιωσιμότητα της συγκεκριμένης επιχειρησιακής λειτουργίας του οργανισμού. Για την επισκευαστική βάση του ΟΣΕ είχε αναπτυχθεί φημολογία ότι μπορεί να ενδιαφερόταν η γαλλική Alstom.

http://www.dimokratianews.gr/content/4613/%CE%B7-%C2%AB%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE%C2%BB-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%AD%CE%BA%CE%BB%CE%B1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου