Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

ΤΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ ΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛA


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΑΜΕ 27/01/2012 
Άνοιξε η όρεξη και τα μονοπώλια τα θέλουν όλα. Να καταργήσουν ότι έχει απομείνει σε εργατικό δικαίωμα. Οι πολιτικοί τους υπηρέτες ΠΑΣΟΚ – Ν.Δ. – ΛΑΟΣ εντείνουν την ιδεολογική τρομοκρατία, απειλούν και εκβιάζουν.
Η δήλωση Κουτρουμάνη ότι όλα είναι στο τραπέζι δεν αφήνει κανένα περιθώριο αναμονής.
Το ΠΑΜΕ καλεί την εργατική τάξη να ξεσηκωθεί. Να προετοιμαστεί γρήγορα για την απάντησή της. Ή θα υποταχτούμε και θα τα σαρώσουν όλα, ή θα τους πάρουμε φαλάγγι.
Η υπόθεση του αγώνα στα χέρια της εργατικής τάξης. Καμία εμπιστοσύνη στη ΓΣΕΕ.
Τώρα να γίνουν συσκέψεις – συζητήσεις στους χώρους δουλειάς αποφασίζοντας 24ωρη απεργία, όπως προτείνουν οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ για τις 9 Φλεβάρη και κλιμάκωση της πάλης. 

8 σχόλια:

  1. ντάξει, να πάμε και για καμιά μπύρα μετά...


    ΓΕΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΡΑ.

    http://loodvih.blogspot.com/2012/01/blog-post_314.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλα το site αυτο του loodvih ειναι τουλαχιστον τραγικο και τελειως απολιτικο.

      Διαγραφή
  2. Ακομμάτιστο ήθελες να γράψεις αγαπητέ φίλε kyuss, αλλά πάνω στην σπουδή σου να κακολογήσεις έγραψες απολίτικο. Θα έπρεπε να έχεις καταλάβει μέχρι τώρα ότι μέσα από τους υπάρχοντες κομματικούς μηχανισμούς δεν θα προχωρήσει η υπόθεση.
    Αλλά για να καταλάβει κανείς χρειάζεται να διαθέτει κρίση. Εσύ φίλε, όπως φαίνεται, δεν διαθέτεις αρκετή!!!

    Το αν είναι "τραγικό" το site ή όχι είναι θέμα αισθητικής. Και από ότι φαίνεται ούτε απ'αυτήν διαθέτεις ιδιαίτερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι φιλε δεν θα μου πεις τι ηθελα να γραψω.Απολιτικο εγραψα και το εννοω.Δεν ανηκω σε κανενα κομμα κι ουτε ημουν ουτε και ειμαι υπερ των κομματων.Ειμαι με τους εργαζομενους ελληνες και ξενους ειμαι εναντιον των αφεντικων ειμαι με τους αγωνες στους δρομους ειμαι εναντιον της προεδρευομενης κοινοβουλετικης δημοκρατιας και υπερ της αμεσης δημοκρατιας εχω ταξικη συνειδηση και ειμαι κομμουνιστης και αυτο ειναι πολιτικη αποψη.Τωρα το site ειναι τραγικο γιατι ειναι οτι να`ναι κατα την ανυπαρκτη κριση μου βεβαια.Το πρωτο βιντεακι δεν λεει κατι ενω το οτι εχετε κοτσαρει μια φωτογραφια του βελουχιωτη σας κανει αυτοματα επαναστατες μπραβο αντε για καμια μπυρα οταν εχει απεργια να το παιξετε μαγκες στις σερβιτορες και στους σερβιτορους.
      Υ.Γ αν περιμενεις απο το συνταγμα να βρεις το δικιο σου δεν θα το βρεις ποτε

      Διαγραφή
    2. "Ειμαι με τους εργαζομενους ελληνες και ξενους ειμαι εναντιον των αφεντικων ειμαι με τους αγωνες στους δρομους ειμαι εναντιον της προεδρευομενης κοινοβουλετικης δημοκρατιας και υπερ της αμεσης δημοκρατιας εχω ταξικη συνειδηση και ειμαι κομμουνιστης και αυτο ειναι πολιτικη αποψη."

      Αυτό φίλε δεν είναι "πολιτική άποψη", αυτό είναι φασιστική άποψη. Είναι φασιστική στον βαθμό που δεν αναγνωρίζεις σε κανέναν άλλο να προβάλλει την όποια πολιτική του άποψη πέρα από όσα υποστηρίζεις εσύ σε πέντε γραμμές όλες κι όλες. Κάτι δεν πάει καλά με σένα και θα σου συνιστούσα να το ελέγξεις!!!

      Γέμισε ο τόπος με φονταμενταλιστές αυτοαποκαλούμενους κομμουνιστές, με ελαστική συνείδηση και ανύπαρκτη αισθητική. Είσαι ένα θλιβερό παράδειγμα αυτής της κατάντιας.
      Λυπάμαι.

      Διαγραφή
    3. ο φασισμος και φονταμενταλισμος δεν εχουν καμια σχεση ουτε καν με τις πεντε γραμμες ολες κι ολες που εγραψα ποσο μαλλον με την γενικη μου σταση και πρακτικη στην καθημερινοτητα.Το μονο που ξερεις για μενα ειναι αυτες οι πεντε γραμμες και αυτο φαινεται δεν σε εμποδιζει να προβεις σε χαρακτηρισμους για την προσωπικοτητα μου ακομα και να βγαλεις ψυχιατρικη διαγνωση.
      Εκανα μια κριτικη για το site που δεν σου αρεσε και εσυ εχεις προβει σε προσωπικους χαρακτηρισμους οπως οτι δεν εχω κριση δεν εχω αισθητικη οτι ειμαι φασιστας οτι ειμαι φονταμενταλιστης(μαλλον δεν γνωριζεις τι σημαινει)κι οτι εχω ελαστικη συνειδηση????.Αναρωτιεμαι ποιος εχει το προβλημα.

      Διαγραφή
    4. Δεν χαρακτηρίζω την προσωπικότητά σου φίλε μου. Μου είσαι ως "προσωπικότητα" παντελώς αδιάφορος. Χαρακτηρίζω όμως τα όσα γράφεις. Ή, για να ακριβολογώ, αυτά που γράφεις σε χαρακτηρίζουν.

      Επαναλαμβάνω αυτό που έγραψα και περιμένω να τοποθετηθείς επί της ουσίας:
      Έχεις σοβαρό πρόβλημα και επιδεικνύεις ΦΑΣΙΖΟΥΣΑ νοοτροπία όταν δεν αναγνωρίζεις σε άλλους το ΔΙΚΑΙΩΜΑ τους να προβάλλουν την πολιτική τους άποψη.
      Ειδικά δε όταν χρησιμοποιείς αφοριστικούς και μειωτικούς χαρακτηρισμούς, ότι δήθεν πρόκειται για απολίτικες στάσεις.
      Αυτό είναι ή δεν είναι φασιστική νοοτροπία;
      Κοντολογίς, για σένα "πολιτικό" είναι ότι εντάσσεται στο μανιφέστο των σαράντα λέξεων που δημοσιοποίησες παραπάνω. Ότι είναι εκτός μανιφέστου είναι "απολίτικο".
      ΚΑι επιμένεις ότι δεν έχεις πρόβλημα;;; Ας είναι δεν θα αντιδικήσουμε γι'αυτό!!!

      Παραπονιέσαι και μυξοκλαίς γιατί τάχα "έκανες μια κριτική για το site" που δεν μου άρεσε!!! Σοβαρομιλάς σύντροφε;;;
      Αποτελεί πολιτική κριτική προερχόμενη από κομμουνιστή η φράση
      "...καλα το site αυτο του loodvih ειναι τουλαχιστον τραγικο και τελειως απολιτικο".
      ΤΡΑΓΙΚΟ και ΑΠΟΛΙΤΙΚΟ!!! Αυτή είναι κριτική ρε αθεόφοβε!!! Αυτό είναι ύβρεις και κακομοιριά καλέ μου "κομμουνιστή".
      Εμμένω στους χαρακτηρισμούς μου, οι οποίοι προέρχονται από τα γραπτά σου και δηλώνω ότι είναι άκρως επιεικείς και συγκρατημένοι.

      Διαγραφή
  3. Ορέ συμπατριώτη κιούς, από αλλού ξεκίνησα κι εσύ αλλού το πας. Για το ΠΑΜΕ είπα να πάνε (πάτε απ'ότι φαίνεται) για καμιά μπύρα, μετά τον αποφασιστικό αγώνα κι εσύ θίχτηκες και έγραψες άποψη για το μπλογκ κρίνοντας, χωρίς να μπείς στη διαδικασία καν να δεις ολόκληρα τα βίντεο.
    Άραγε δεν θίγεσαι που ακόμα και τώρα η ηγεσία σου βρίσκεται μέσα στη βουλή της χούντας και χαριεντίζεται με τους φασίστες και τους παπαδήμιους αντί να έχει παραιτηθεί και να είναι κάτω με το λαό?
    Δεν θίγεσαι που η ηγεσία σου λειτουργεί όπως ακριβώς λειτουργούν αυτοί που βρίζει και απεχθάνεται?
    Δεν θίγεσαι στο ελάχιστο που εδώ και 2 χρόνια περίπου είσαι υπό ξένη επιτήρηση,επίβλεψη,κατοχή?

    Δεν επιθυμώ να διαπληκτιστώ μαζί σου ούτε με κανέναν μέσα από ιντερνετ. Ξέρω πολύ καλά με ποιούς πρέπει να τα βάλω. Και ενδεχομένως εσύ δεν ανήκεις σε αυτούς. Απλά σου λέω, όπως άλλωστε λέω σε όλο τον κόσμο, να αποτινάξεις το παρελθόν σου και τη γαμημένη κομματοκρατία και να ενωθείς με τον διπλανό σου.
    Απαίτησε Σεβασμό, απαίτησε Τιμωρία, απαίτησε Ελευθερία και πραγματική Δημοκρατία.
    Τίποτα λιγότερο, ούτε ένα βήμα πίσω.


    *άκου το under attack and since 11/11/2011 occupied από το 3:37 και μετά άμα έχεις άντερα πες απολίτικο και τραγικό τον 65άρη που ακούγεται να μιλάει.

    *Όσο για τον Άρη, ντροπή. Το επώνυμο ενός ήρωα επιβάλλεται να το γράφεις με κεφαλαίο το πρώτο γράμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή