Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ: Νέα δεδομένα για την εποινικίαση τροχαίου υλικού απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Το στέκι της έλξης σε μια αποκάλυψη που ταράζει τα νερά.
 Μετά την έκθεση της TRANSURB που  ανέδειξε την απαξίωση που επέφερε η πολιτική του 3891, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ φαίνεται οτι  μειώνει το τροχαίο υλικό που θα μισθώσει από
2003 σε 1160 οχήματα, ενώ και το Ελληνικό Δημόσιο, προτίθεται να συμβάλλει οικονομικά με 17.5 εκατομμύρια ευρώ, προκειμένου η ΕΕΣΣΤΥ να επαναφέρει μέρος απο τα 1160  αυτά  οχήματα στην προδιαγεγραμμένη απο τους κατασκευαστές τους  λειτουργική κατάσταση.

Τα χρήματα αυτά αποτελούν δώρο του Ελληνικού Δημοσίου επ ωφελεία των μνηστήρων της ΕΕΣΣΤΥ (νέο πακέτο συντήρησης) και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (δεν θα χρεωθεί την βαριά συντήρηση του τροχαίου υλικού που θα κάνει το Δημόσιο) αφού θα δοθούν επιπλέον απο το ετήσιο τίμημα που θα πληρώνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (μετά τις Συμβάσεις που θα συνάψει με την ΕΕΣΣΤΥ) για την συντήρηση του τροχαίου υλικού.

Μιλάμε δηλαδή για μια καραμπινάτη περίπτωση κρατικής επιδότησης των ιδιωτών που θα κληθούν να καταθέσουν προσφορές για την ιδιωτικοποίηση των εταιρειών το επόμενο διάστημα.

Το θέμα που αποκαλύπτουμε - όπως και όσα άλλα έχουμε κατά καιρούς γράψει για το τροχαίο υλικό - είναι διασταυρωμένο απο πολλές πλευρές.
Το ερώτημα είναι αν η πολιτική ηγεσία αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει αλλά και αν η ΠΟΣ, η Ομοσπονδία μας επιτέλους θα αφυπνιστεί.

Το στέκι της έλξης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου