Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 2 Απριλίου 2017

ΣΟΚ : Χωρίς ανώτατο όριο ηλικίας απασχόλησης οι μηχανοδηγοί στην Ευρώπη λέει η ΡΑΣ!

Αποκαλύπτουμε ΠΩΣ προσπαθούν να ανοίξουν τον δρόμο σε συνταξιούχους την ώρα που η ανεργία στην χώρα φτάνει το 25%!
Είναι πραγματικά απίστευτη η προσπάθεια που καταβάλει η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων για να ανοίξει τον δρόμο ακόμα και σε ...παππούδες (συνταξιούχους λογικά) προκειμένου να
βοηθήσει την είσοδο ιδιωτών -και προφανώς με χαμηλό κόστος εργασίας- στις εμπορευματικές μεταφορές. 

Μετά την δημόσια τοποθέτηση του Δ/ντα Συμβούλου του ΟΣΕ κ. Πετράκη ότι καμία εταιρεία ΔΕΝ έχει καταθέσει αίτημα για την εκπαίδευση νέων μηχανοδηγών έρχεται και η επιστολή της ΡΑΣ   για να επιβεβαίωσει τον καημό κάποιων να επιστρατεύσουν συνταξιούχους για να έρθει η "ανάπτυξη" στην χώρα.
Επιβεβαιώνεται ΠΛΗΡΩΣ τα όσα κατά καιρούς γράφει το στέκι της έλξης.
Το θέμα ανέφερε στην προχτεσινή συνεδρίαση του ΔΣ του Σωματείου μας ο Πρόεδρος Γενιδούνιας Κώστας, διαβάζοντας την επιστολή και τονίζοντας στα -έκπληκτα- μέλη του ΔΣ, την μάχη που δίνει η ΠΕΠΕ απέναντι σε τεράστια συμφέροντα για την αποτροπή της επαναφοράς συνταξιούχων στην εργασία.
Μάχη καθαρή, μάχη ανιδιοτελή, μάχη  που δίνεται εδώ και 15 μήνες απο όσους προσπαθούν στην πράξη να προστατεύσουν τα αυτονόητα.

Ο αγώνας της ΠΕΠΕ απέναντι σε αυτές τις μεθοδεύσεις, δεν αφορά μια ακόμα κλαδική διεκδίκηση- όπως θέλουν να παρουσιάσουν κάποιοι - τόνισε ο Πρόεδρος του Σωματείου μας, αλλά είναι αγώνας για κοινωνική δικαιοσύνη, αγώνας για την προστασία της εργασίας,αγώνας  για την μείωση της ανεργίας, αγώνας για την αποφυγή του μισθολογικού dumping στην Ε.Ε. που θέλουν οι ιδιώτες και προσπαθούν να περάσουν χρησιμοποιώντας συνταξιούχους, αγώνας για την προάσπιση της ασφάλειας  κυκλοφορίας των τρένων στην χώρα είπε ο συνάδελφος Γενιδούνιας .
Ο αγώνας μας ενισχύθηκε και απο την επίσημη θέση της ALE , που με επιστολή του Προέδρου της και  για πρώτη φορά στην Ιστορία της πήρε θέση για το ζήτημα, κοινοποιώντας την στον Υπουργό Μεταφορών κ. Σπίρτζη.
Καταφέραμε στα τελευταία 2 χρόνια με την ουσιαστική μας παρουσία μας στην ΑLE και στις συνεδριάσεις της , να πείσουμε ότι το πρόβλημα αφορά το σύνολο των μηχανοδηγών στην Ευρώπη και φυσικά θα συνεχίσουμε μέχρι NA  καταφέρουμε αυτό που επιθυμούν όλοι.

Επιβεβαιώνεται  με την επιστολή αυτή της ΡΑΣ, ότι κάποιοι στις "Ανεξάρτητες" Ρυθμιστικές Αρχές δεν έχουν καταλάβει τον ρόλο τους, αφού αντί να ψάξουν να δούν τι συμβαίνει με τις συνθήκες εργασίας των μηχανοδηγών στην Ελλάδα - και να επιβάλουν τις αντίστοιχες κυρώσεις για την έλλειψη προσωπικού- ψάχνουν να δούν αν υπάρχει ανώτατο ηλικιακό όριο στην Ευρώπη για την άσκηση του επαγγέλματος,προφανώς για να ανοίξουν την πόρτα σε συνταξιούχους!
Αντίστοιχα τα στελέχη της ΡΑΣ, δεν φαίνεται να κόπτονται για την εκπαίδευση των 22 βοηθών μηχανοδηγού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αφού εκεί στέλνουν την μπάλλα στην εξέδρα ζητώντας Υπουργικές Αποφάσεις για τα αυτονόητα, κατέληξε ο συνάδελφος Γενιδούνιας.
ΑΝ σήμερα η ΠΕΠΕ δεν είχε αναπτύξει την δράση της - ΣΙΩΠΗΛΑ και ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ - απέναντι στα φαινόμενα της επανένταξης συνταξιούχων, τότε πολλά θα ήταν διαφορετικά για όλους και πρώτα απο όλα για την Ελληνική Κοινωνία και την ασφάλεια της κυκλοφορίας των τρένων.

Η επιστολή 
Η επιστολή της ΡΑΣ , αναφέρει στην ουσία καμία χώρα δεν έχει θεσμοθετήσει ηλικιακό όριο απασχόλησης στην Εθνική της Νομοθεσία για τους μηχανοδηγούς ,παρά μόνο η Πορτογαλία στα 65 έτη και η Φιλανδία στα 67 έτη (απο το 2005),Φιλανδία που σκοπεύει να το καταργήσει λέει η ΡΑΣ εντός του 2018!
Οι μηχανοδηγοί μπορούν να διατηρούν την άδεια τους εν ισχύ καταλήγει (ακόμα και συνταξιούχοι δηλαδή) και το μόνο που χρειάζεται είναι η επιτυχή εξέταση σε εξετάσεις που θα τονίζουν την σωματική και επαγγελματική τους ικανότητα, εξετάσεις που προβλέπονται σε κοινοτικές οδηγίες και στον Νόμο 3911.

Εμείς το μόνο που έχουμε να πούμε είναι ένα μεγάλο μπράβο στις "Ανεξάρτητες " Αρχές της χώρας.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο άλλωστε  πως επικεφαλής της ΡΑΣ σήμερα,  είναι και ο εκ των εμπνευστών του Νόμου 3891 όπως ακουγόταν στην σιδηροδρομική πιάτσα) πρώην σιδηροδρομικός (και συνταξιούχος ; ) κ. Τσιαμαντής.
Του Νόμου δηλαδή που μετέταξε 120 μηχανοδηγούς....


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


1 σχόλιο:

  1. Αυτά είναι τα μεγάλα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουμε σήμερα με αποτελεσματικό τρόπο και απέναντι σε τεράστια συμφέροντα.
    Όπως είπα, αν η ΠΕΠΕ είχε διαφορετική σύνθεση τα τελευταία 2 χρόνια αν δηλαδή η +ΣυνΕξέλιξη δεν είχε την ευθύνη για τον κλάδο, πολλά πράγματα θα ήταν διαφορετικά και σίγουρα χειρότερα για όλους.
    Ευχαριστώ τους μηχανοδηγούς που έχουν χτίσει τα τελευταία 2 χρόνια σχέση εμπιστοσύνης με την +ΣυνΕξέλιξη, σχέση που κοιταζόμαστε όλοι στα μάτια και παλεύουμε για το επάγγελμα, για τον σιδηρόδρομο, για την Ελληνική Κοινωνία.
    Η εμπιστοσύνη αυτή μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε τον αγώνα. Όλοι οι μηχανοδηγοί μαζί,αφήνοντας στο παρελθόν -εκεί όπου και ανήκουν - όσους μας έφεραν ως εδώ.
    ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ

    Γενιδούνιας Κώστας-Πρόεδρος ΠΕΠΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή