Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2019

Επιστολή Γ. Αναγνωστόπουλου, Δ/ντος Συμβούλου ΕΕΣΣΤΥ

Αγαπητοί Εργαζόμενοι και Συνεργάτες,
 την Δευτέρα, 9-12-19, η ΕΕΣΣΤΥ θα απορροφηθεί από τον μοναδικό της μέτοχο, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μέλος του Ομίλου εταιρειών του Ιταλικού Σιδηρόδρομου. Απομένουν μόνο τυπικές διαδικασίες, ώστε μέχρι το τέλος του έτους
η εταιρεία ΕΕΣΣΤΥ να μην υπάρχει αυτόνομα. Εξ αυτού ως τελευταίος Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας οφείλω αφενός να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου για τη συνδρομή τους στο κοινό στόχο της ανάπτυξης της εταιρείας, τα σωματεία με τα οποία είχαμε μια «ειλικρινή» σχέση και τους εργαζόμενους έναν-έναν προσωπικά για τη συνεργασία μας τα τρία και πλέον τελευταία χρόνια, να ζητήσω συγγνώμη από όσους διέψευσα, στεναχώρησα ή ακόμη απογοήτευσα και να σας διαβεβαιώσω ότι θα είμαι πάντα δίπλα σας, στον καθένα ξεχωριστά για ότι χρειασθεί και μπορώ να βοηθήσω στο νέο περιβάλλον.
 Η διοίκηση της νέας μεγάλης εταιρείας, όποια και να είναι θα πρέπει να έχει όλους τους εργαζομένους αρωγούς σε κάθε αναπτυξιακή της προσπάθεια. Η μεγάλη πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μετά την απόκτηση της ΕΕΣΣΤΥ, είναι «καταδικασμένη» να επιτύχει αν αξιοποιηθεί το προσωπικό της εταιρείας και οι ευκαιρίες που η αναβάθμιση του δικτύου της δίνει. Όσον αφορά τον κλάδο της ΕΕΣΣΤΤΥ έχουν υποβληθεί τόσες αναπτυξιακές προτάσεις, (συμμετοχή σε συντήρηση άλλων μέσων σταθερής τροχιάς, επέκταση στα Βαλκάνια, συνεργασία με ξένους οίκους κατασκευής ή συναρμολόγησης ηλεκτρονικών οχημάτων πάσης φύσεως κ.λ.π), ώστε με τις προσπάθειες του εξιγχρονισμού της εταιρίας στο πλαίσιο των αλλαγών που φέρει η υιοθέτηση του 4ου Σιδηροδρομικού πακέτου και των Ευρωπαϊκών Οδηγιών, ο κλάδος του τροχαίου υλικού να γίνει μία σύγχρονη Ευρωπαϊκή Βιομηχανία μέσα στον Όμιλο εταιριών της ΤΡΑΙΝΙΤΑΛΙΑ. Έχουν ήδη αρχίσει οι εργασίες εκτεταμένης συντήρησης του ενοικιασμένου τροχαίου υλικού, της ανάταξης και αναβάθμισης του μη ενοικιασμένου και γίνονται μελέτες και σχεδίαση της μετατροπής ενός αριθμού RB και Δ/Η ADtranz σε ηλεκτρικά οχήματα με πρωτοβουλία της εταιρείας μας. 
Εξελίσσεται ταχέως ο σχεδιασμός της αναβάθμισης των εγκαταστάσεων για την υποδοχή των πέντε συρμών ETR470TRAINOSE και αναμένουμε από διαγωνισμό τον ανάδοχο για την μελέτη των έργων που είναι απαραίτητα, ώστε να γίνουν σύγχρονες οι εγκαταστάσεις μας και να μπορούν να αδειοδοτηθούν.
 Οι εργαζόμενοι ανήκουν πλέον στον, τεράστιου μεγέθους και παγκόσμιας εμβέλειας και εξάπλωσης, Όμιλο εταιριών του ιταλικού σιδηροδρόμου και αυτονόητα εξ αυτού έχουν ανάλογα καθήκοντα και υποχρεώσεις, αλλά και δικαιώματα. 
 Είναι βέβαιο ότι για όλους έχει ήδη ξεκινήσει μία καλύτερη ημέρα αν εκμεταλλευτούμε τις δυνατότητες ανάπτυξης που υπάρχουν στη χώρα μας για το σιδηρόδρομο, τις μεταφορές και την βιομηχανία οχημάτων, δυνατότητες που δεν είχε η διοίκησή μας, αφού η εταιρεία από τον Αύγουστο του 2013 ήταν υπό πώληση και δεν μπορούσε να εξελίξει αναπτυξιακές δραστηριότητες. 
 Θα συνεχίσουμε όλοι να εργαζόμαστε αδιάκοπα για το καλό της εταιρείας την πρόοδο του Ελληνικού Σιδηροδρόμου και την ανάπτυξη της χώρας μας από όποια θέση βρεθούμε στο νέο περιβάλλον.
 Με αυτά και με αισθήματα συγκίνησης σας χαιρετώ και εύχομαι σε όλους και στις οικογένειές σας Καλά Χριστούγεννα και ευτυχές το Νέο Έτος. Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε.

1 σχόλιο:

  1. Ελπίζω ο τελευταίος των Μοϊκανών να συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες του στον ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή