Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019

Εκσυγχρονισμός και επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Ηλεία


Μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να ανακοινωθεί κι επίσημα από τον υπουργό Υποδομών Κ. Καραμανλή, ο εκσυγχρονισμός της ανενεργής σιδηροδρομικής γραμμής που συνδέει το Νομό Ηλείας με τον Νομό Αχαΐας, όπως άλλωστε προανήγγειλε πριν από μερικές
μόλις μέρες και ο πρόεδρος του ΟΣΕ Κώστας Σπηλιόπουλος.

Οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένεται να γίνουν μέσα στις επόμενες εβδομάδες χωρίς όμως ακόμα να έχει οριστικοποιηθεί η ακριβής ημερομηνία από πλευράς του υπουργού.

Το έργο

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές από το ΟΣΕ πρόκειται ουσιαστικά για την επικαιροποίηση μίας παλιάς μελέτης που υπήρχε για τον εκσυγχρονισμό της μετρικής γραμμής που βρίσκεται επί ηλειακού εδάφους προκειμένου το τρένο να ξανασφυρίξει στο Νομό. Η μελέτη είχε συνταχθεί και υπήρχε στον Οργανισμό ωστόσο το «όραμα» του να ξαναλειτουργήσει ο σιδηρόδρομος στην Ηλεία είχε εγκαταλειφτεί καθώς θεωρήθηκε μη συμφέρουσα ως επένδυση μετά από μία σχετική μελέτη κόστους- οφέλους. Η μελέτη αυτή βγήκε και πάλι από τα «συρτάρια» του Οργανισμού και οι μελετητές ξεκίνησαν την επικαιροποίηση της καθώς στόχος είναι το νέο σιδηροδρομικό δίκτυο να εξαπλωθεί σε όσο το δυνατό περισσότερες περιοχές της χώρας δίνοντας πνοή ανάπτυξης στις συγκεκριμένες περιοχές. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, οι εργασίες εκσυγχρονισμού του δικτύου θα γίνουν πάνω στην υφιστάμενη γραμμή και δεν θα υπάρξει νέα χάραξη. Σε πρώτη φάση θα γίνει ο καθαρισμός και η συντήρηση των γραμμών, η αντικατάσταση των στρωτήρων με νέους αλλά και η αντικατάσταση των συστημάτων που υπάρχουν σε όλες τις ισόπεδες διαβάσεις. Αυτό το οποίο έχει ενδιαφέρον είναι τα σημεία όπου υπάρχουν μικρές αλλά και μεγαλύτερες γέφυρες του ΟΣΕ όπου θα πρέπει να επισκευαστούν καθώς σε ορισμένες περιπτώσεις παρουσιάζουν εκτεταμένες φθορές.

Ειδικότερα αυτό το οποίο προβλέπεται, είναι η δημιουργία δύο γραμμών (η μετρική αλλά και η γραμμή πλάτους 1,43m, όπου η μία θα βρίσκεται μέσα στην άλλη) προκειμένου να μπορεί να κινηθεί πάνω στην ίδια τροχιά τόσο ο προαστιακός σιδηρόδρομος που σήμερα εξυπηρετεί τη περιοχή της Πάτρας αλλά αργότερα και το σύγχρονο τρένο υψηλών ταχυτήτων που θα έχει τη δυνατότητα να φτάσει έως και την Ηλεία αφού θα δοθεί η δυνατότητα στα έργα να «κουμπώσουν» μεταξύ τους. 

Σε αυτή τη πρώτη φάση όπου ο προαστιακός της Πάτρας θα φτάσει έως τον Πύργο, θα πραγματοποιούνται στάσεις στις μεγάλες πόλεις για την εξυπηρέτηση των επιβατών, ωστόσο ο αριθμός των στάσεων αυτών θα αλλάξει όταν στην Ηλεία θα φτάσει ο σύγχρονος συρμός υψηλών ταχυτήτων. Εκτός από την επαναλειτουργία της γραμμής του σιδηροδρόμου θα υπάρξει και αναβάθμιση των παλαιών σταθμών που σήμερα είναι εγκαταλειμμένοι κυρίως στις πόλεις όπου θα υπάρχει στάση. Αυτό το οποίο δεν έχει προβλεφθεί είναι η σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου με το αεροδρόμιο του Αράξου για την εξυπηρέτηση των τουριστών, χωρίς ωστόσο να μπορεί να αποκλειστεί μελλοντικά το ενδεχόμενο αυτό. Όσο για τις λεπτομέρειες αλλά και για τα χρονοδιαγράμματα εκπόνησης του έργου αυτά θα ανακοινωθούν επίσημα από τον ίδιο τον υπουργό Υποδομών.

Σύνταξη - Επιμέλεια: Άννα Αγγελίδου -www.protinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου