Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019

Μηχανοδηγοί : Ένοχη Σιωπή, Kαμία απάντηση απο την ΣΥΠΕ

Καμία απάντηση δεν έδωσε ο γραφικός και ο συνάδελφος Συρόπουλος στο δημόσιο ερώτημα μας για το αν 
2 κορυφαίοι συνδικαλιστές της ΣΥΠΕ, την περίοδο των διαπραγματεύσεων της ΣΣΕ είχαν προσφύγει στο ΣΕΠΕ για το οικογενειακό επίδομα και τον υπολογισμό των υπερωριών σύμφωνα με τις διατάξεις της εργατικής Νομοθεσίας. 
Οι λαλίστατοι συνδικαλιστές της ΣΥΠΕ , γραφικός και συνάδελφος Συρόπουλος, που είχαν παρέμβει με επιστολή τους στο νόθο 36ο συνέδριο της ΠΟΣ ενάντια στα συμφέροντα των μηχανοδηγών, οφείλουν να δώσουν μια απάντηση.
Είχαν προσφύγει κορυφαίοι της παράταξης τους στο ΣΕΠΕ για το θέμα και κυρίως ποια ήταν η απάντηση που έλαβαν. 
Αντί να επιδίδονται σε λιβέλους εναντίον του blog μας, ας απαντήσουν.

Άλλωστε για τα όσα καταγγέλλουν ενάντια στην δράση της ΠΕΠΕ και την ΣυνΕξέλιξη  απο το 2015 και έπειτα μιλάνε τα γεγονότα.

Στα οικονομικά 
Το 2015 όταν ανάλαβε η ΣυνΕξέλιξη την ευθύνη της ΠΕΠΕ
  • η χιλιομετρική αποζημίωση στα επιβατικά τρένα (Προαστιακός)  ήταν 0.020 Ευρώ το χιλιόμετρο, σήμερα είναι 0.037 το χιλιόμετρο (αύξηση +85%)
  • η χιλιομετρική αποζημίωση στα αρτηριακά τρένα ήταν 0.025 Ευρώ το χιλιόμετρο, σήμερα είναι 0.037 το χιλιόμετρο (αύξηση +48%)
  • η χιλιομετρική αποζημίωση στις εμπορευματικές αμαξοστοιχίες ήταν 0.04 Ευρώ το χιλιόμετρο, σήμερα είναι 0.08 το χιλιόμετρο (αύξηση +100%).
  • Ο βασικός μισθός μηχανοδηγού ξεκινούσε στα 800 Ευρώ και κατέληγε στα 1568 Ευρώ (με 12 μισθούς), σήμερα ξεκινά στα 900 Ευρώ και καταλήγει στα 1850 Ευρώ (αύξηση +18%) με 14 μισθούς.
  • Οικογενειακά επιδόματα ΔΕΝ δίνονταν (αύξηση απο 100 εως 200 Ευρώ το μήνα για κάθε μηχανοδηγό)
  • Bonus υπήρχε μόνο ως ιδέα (Σήμερα κυμαίνεται στα 500 -600 Ευρώ το χρόνο για ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς), 2000 Ευρώ επιπλέον για τους παραμένοντες, 300 Ευρώ για την γέννηση κάθε τέκνου και σε αυτά δεν υπολογίζονται τα επιπλέον 1800 Ευρώ που έχουν λάβει απο το 2016 και έπειτα ΟΛΟΙ οι μηχανοδηγοί. 
Στα θεσμικά 
  • Νόμος για τις ώρες μηχανοδήγησης ΔΕΝ υπήρχε παρά μόνο προφορική συμφωνία για τις 5 ώρες και 30 λεπτά που εφαρμόζονταν απο το 2010. Σήμερα υπάρχει τόσο ΣΣΕ όσο και στην Ελληνική Νομοθεσία.
  • Έδρα του μηχανοδηγού ήταν απο το 2013 η μηχανή, με απόφαση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους. Σήμερα είναι το μηχανοστάσιο.
  • Άδεια για τον μηχανοδηγό μετά απο συμβάν δεν υπήρχε, σήμερα είναι 7 μέρες κανονικής αδείας ΜΕΤΑ αποδοχών. 
  • Επανήλθε η ιδιωτική ασφάλεια για ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς. 
  • Επανήλθαν οι ΜΕΚ , κατακτήθηκε το αυτοδιοίκητο στον κλάδο (δυνατότητα μηχανοδηγού να ανέλθει στην ιεραρχία σε όλες τις βαθμίδες).
  • Στον Νέο Κανονισμό Κίνησης και Κυκλοφορίας έχει αναβαθμιστεί ο κλάδος, ενώ κατοχυρώθηκαν οι θέσεις εργασίας  στην καμπίνα μηχανοδήγησης (άρθρο 120).
  • Ιδρύθηκε η Σιδηροδρομική Ακαδημία και η εκπαίδευση και πιστοποίηση των μηχανοδηγών γίνεται απο έμπειρους ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ μηχανοδηγούς. Η ΠΕΠΕ κατοχύρωσε την συμμετοχή μηχανοδηγών ΚΑΙ στην εξεταστική διαδικασία (πιστοποιημένοι εξεταστές).
  • Χορηγήθηκε σε όλους τους μηχανοδηγούς η Ευρωπαϊκή Άδεια Μηχανοδήγησης και αποκλείστηκαν οι συνταξιούχοι.
  • Το Σωματείο μας συμμετέχει στον εγχώριο κοινωνικό διάλογο ως πλέον αξιόπιστος συνομιλητής στον σιδηρόδρομο. 
  • Υπεγράφη για πρώτη φορά στην ιστορία της ΠΕΠΕ, η ΣΣΕ του 2018, ενώ ανετράπη η αντεργατική ρύθμιση του Κανονισμού Εργασίας που ανέφερε ότι οι μηχανοδηγοί δεν μπορούν να πάρουν αναπαύσεις μέσα σε ένα εργάσιμο μήνα!
  • Επέστρεψαν οι μεταταχθέντες του Νόμου 3891- εκρεμμεί 1 απόφαση ακόμα.
Και φυσικά από το 2015 και μέχρι σήμερα έγιναν 94 προσλήψεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ (με τα παιδία ΟΛΩΝ των μηχανοδηγών που κατέθεσαν αίτηση στην προκήρυξη και πληρούσαν τους όρους για τον Νόμο 3911), άλλες 12 στην Rail Cargo και 6 στην Pearl. Συνολικά 112 νέες προσλήψεις μηχανοδηγών! 

Αυτά είναι -μερικά- από όσα κατάφεραν οι "πουλημένοι" κατά τον γραφικό και συνάδελφο Συρόπουλο. Και έρχεται και η ΣΣΕ του 2020. 
Αυτά είναι όσα κατάφερε η +ΣυνΕξέλιξη τα τελευταία 4 χρόνια και 6 μήνες που έχει την ευθύνη του Σωματείου μας. 
Ας μας απαντήσουν  όμως, προσέφυγαν κορυφαίοι της ΣΥΠΕ στο ΣΕΠΕ για το οικογενειακό και τις υπερωρίες το 2018, εν αγνοία του Σωματείου , και αν προσέφυγαν πιο το αποτέλεσμα αυτής της προσφυγής. 
Όχι τίποτα άλλο να σταματήσει και το δούλεμα μεταξύ μας για το Σωματείο που τάχα δεν ήθελε να κερδίσει αυτά τα ζητήματα (τα οποία λύθηκαν φυσικά με την ΣΣΕ του 2018)

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Αυτή είναι και η πρώτη απάντηση στους εκπροσώπους της Νέας Έλξης, την "νέα γενιά" που νομίζει ότι οι μηχανοδηγοί έχουν κοντή μνήμη και  που στο τελευταίο ΣτΑ και τις τελευταίες μέρες, επιτέθηκαν με πρωτοφανή χυδαιότητα στην ΣυνΕξέλιξη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου