Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 19 Ιουλίου 2015

Ζόρια, ζόρια, ζόρια.....

ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης, αναδημοσίευσαν παλαιότερη ανάρτηση μας για τις προαγωγές, εγκαλώντας το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του  Σωματείου  και τον Πρόεδρο γιατί αυτές δεν έχουν γίνει μέχρι σήμερα! Απο πέρυσι το καλοκαίρι 9 συνάδελφοι είχαν
"κατέβει" ως αναπληρωτές σε θέσεις ευθύνης και η ΔΑΚΕ και η ΠΑΣΚ θυμήθηκαν το θέμα τώρα που 2 συνάδελφοι στο Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης (οι αρχαιότεροι στην επετηρίδα) κλήθηκαν να αντικαταστήσουν όσους συνταξιοδοτήθηκαν. (ο ένας μάλιστα απο τους 9 έφυγε στην σύνταξη χωρίς το επίδομα).

Κρίσιμη λεπτομέρεια που ξέχασαν.

Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ τους τελευταίους 2 μήνες, δεν υπάρχει Διευθυντής Προσωπικού (έχει καταθέσει αίτηση συνταξιοδότησης), δεν υπάρχει Διευθυντής ΔΙΚΑΜ (κάποιοι θέλουν να επαναφέρουν τον αναντικατάστατο) ενώ είναι σε όλους γνωστό ότι δεν έχει ξεκαθαρίσει το θέμα της παραμονής ή όχι της Διοίκησης και δεν πραγματοποιούνται Διοικητικά Συμβούλια.

Τους 14 τελευταίους μήνες που υπήρχαν όλα τα δεδομένα,  ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης δεν είχαν καταφέρει (ή δεν ήθελαν μάλλον ) να λύσουν το πρόβλημα.(γιατί κορυφαίο στέλεχος της ΠΑΣΚ Έλξης εξυπηρετούνταν με σκανδαλώδη τρόπο απο όλη αυτήν την κατάσταση).
Τώρα τους φταίει η νέα Διοίκηση του Σωματείου που βρήκε ένα θέμα που χρονίζει ανοικτό!!!! Και έχει δημόσια τοποθετηθεί ότι αυτή η διαδικασία πρέπει να λήξει.

Επίσης. 

Απο ότι μαθαίνουμε η δημόσια τοποθέτηση του Προέδρου του Σωματείου ότι ΔΕΝ πρόκειται να υπογράψει εντάλματα πληρωμής για την ALE για όσους δεν προβλέπεται να παρεβρίσκονται στις συνεδριάσεις (απο το καταστατικό της ALE), εκνεύρισε ορισμένους που είχαν συνηθίσει και μάθει να λειτουργούν πραξικοπηματικά σε βάρος του καταστατικού της ΠΕΠΕ (και της λογικής).

Μέχρι και ότι θα υπογράψει ο Αντιπρόεδρος ακούσαμε για να ρίξουν την ....νέα Χούντα και να πάνε ταξιδάκι!!!! (ούτε το καταστατικό δεν ξέρουν).

Σαν να μας λένε δηλαδή ότι ΑΝ η πλειοψηφία θέλει, μπορεί να τινάξει το ταμείο του Σωματείου!
Όπου προβλέπεται μας είπε ο Πρόεδρος του Σωματείου, η σύνθεση της ΠΕΠΕ θα είναι αντιπροσωπευτική,παρότι η ΠΑΣΚ εκπροσωπείται με 2 μέλη στο ΔΣ και έχει την ίδια αντιμετώπιση με όσους εκπροσωπούνται με 5 ή 4 μέλη. (όπως συνέβη στην Μπρατισλάβα και έχει αποφασιστεί για την Πράγα και την Βουδαπέστη).
Σε κάθε άλλη περίπτωση, το καταστατικό ορίζει ρητά πως εκπροσωπείται το Σωματείο.
Οι καιροί και τα οικονομικά δεδομένα στο Ταμείο του Σωματείου,δεν επιτρέπουν τίποτα περισσότερο αυτήν την χρονική στιγμή.

Καλό θα ήταν ορισμένοι να συνειδητοποιήσουν ποιος είναι ο ρόλος τους λέμε εμείς.....
Γιατί οι μηχανοδηγοί έχουν ΕΞΟΡΓΙΣΤΕΙ με αυτά που έμαθαν ότι έγιναν στο τελευταίο Διοικητικό Συμβούλιο. (και με κάποια άλλα που γίνονταν και κόπηκαν μαχαίρι εδώ και 2 μήνες).
Όλοι αναρωτιούνται ΓΙΑΤΙ ενώ δεν έχει υπογραφεί ΣΣΕ, έχει ξαναανοίξει το θέμα της ιδιωτικοποίησης , δεν έχουμε προσωπικό , στο ασφαλιστικό δεχόμαστε επίθεση, ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ δεν δέχτηκαν προτάσεις για ουσιαστικές διεκδικήσεις και την ανάδειξη της ιδιαιτερότητας του κλάδου.
Ποια είναι τα πραγματικά κίνητρα όσων υπονομεύουν τα συμφέροντα των μηχανοδηγών.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Απο όσα μαθαίνουμε για το θέμα του συμβάντος στα Τέμπη ετοιμάζεται να παρέμβει  ο Πρόεδρος του Σωματείου με προσωπικές του ενέργειες (μπορεί και με υπόμνημα).
Περιμένουμε και τις επιστολές για να προγραμματιστούν οι συναντήσεις με τις Διοικήσεις.

2 σχόλια:

  1. Kατώτερη των περιστάσεων και η τοποθέτηση (δημόσια ) του εκπροσώπου της Νέας ΑΣΚΕ.
    Να ζητήσει συγνώμη ο νέος Πρόεδρος του Σωματείου , επειδή δεν έλυσε ένα πρόβλημα που αποδεδειγμένα κληρονόμησε απο άλλους.
    Το παιδί αυτό έχει πρόβλημα και εξευτελίζει την ΑΣΚΕ καθημερινά. Παλαιότερα ο χώρος αυτός φημιζόταν για σοβαρούς ανθρώπους και με προτάσεις.Σήμερα έχει καταντήσει να αρκείται σε επιθέσεις επί προσωπικού με χαρακτηρισμούς που ποτέ κανένας εκπρόσωπος της πραγματικής ΑΣΚΕ δεν χρησιμοποίησε στο παρελθόν
    Κριτική χωρίς κανένα νόημα κ μόνο για να λύσει τα προσωπικά του θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα θέματα που πρέπει να λύσει η νέα Διοίκηση της ΠΕΠΕ.(και τα κληρονόμησε απο αυτούς που τα λύσανε όλα- τρομάρα τους).

    Ιδιωτικοποίηση
    Ασφαλιστικό
    Κατάσταση υποδομής
    Τεράστια έλλειψη προσωπικού (πάνω απο 150 κενές οργανικές θέσεις)
    12 Θέσεις ευθύνης κενές με 10 συναδέλφους που τις αναπληρώνουν χωρίς να λαμβάνουν το ευθύνης της θέσης.8 απο το καλοκαίρι του 2014. Περιμένουν δηλαδή τις προαγωγές απο πέρυσι!.
    Επίδομα θέσης ευθύνης για τον μηχανοδηγό -εκκρεμότητα απο την ΣΣΕ του 2014
    Επιστροφή των 6 μεταταχθέντων μηχανοδηγών
    Ανοιχτό το θέμα της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας
    Εκπαίδευση του προσωπικού σε γαλαρίες και εμπορεύματα
    Πιστοποίηση του προσωπικού στην ηλεκτροκίνηση
    Απαράδεκτα κυκλώματα εργασίας , υπερεργασία και ανισοκατανομή στις απολαβές του προσωπικού - ιδιαίτερα στο κεντρικό μηχανοστάσιο.
    Τοπικά προβλήματα σε Λάρισα και Δράμα (ανακαίνιση αίθουσας - Καθαριότητα στην Δράμα) που δρομολογήθηκαν και επιλύονται απο το νέο ΔΣ
    Προβλήματα με τις μετακινήσεις των συναδέλφων από την Πάτρα.Χρονίζουν 5 χρόνια.
    Δικαστικές αποφάσεις σε εκκρεμότητα (σύναψη εργολαβικού κτλπ) - πληρωμή Δικηγορικού γραφείου (χρωστά η ΠΕΠΕ απο ότι ακούγεται αμοιβές απο το καλοκαίρι του 2014!!!!!)
    Κατάσταση τροχαίου υλικού
    Νέος Κανονισμός Κυκλοφορίας (όπως ακούγεται έπειτα απο παρέμβαση του νέου Προεδρείου, θα υπάρξει εκπρόσωπος στην επιτροπή που συζητά το θέμα).

    Επίσης να σπάσει την παράγκα και τον ποιο βρώμικο μηχανισμό που υπήρξε ποτέ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την έστησε το συνδικαλιστικό κατεστημένο. Λογικές που όλοι ξέρουμε και ιδιαίτερα "νέα"κριτήρια που θέσπισαν για τις προαγωγές αυτοί που δεν σεβάστηκαν κανένα συνάδελφο που έχει 30 χρόνια στην ρόδα.
    Παρά μόνο λειτούργησαν για το κοντινό τους παρεάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή