Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

Σχόλιο του Νίκου Κιουτσούκη στο στέκι της έλξης

Δημοσιεύουμε το σχόλιο του συναδέλφου Νίκου Κιουτσούκη με αφορμή τα δημοσιεύματα για την επιστροφή του στην Νέα Δημοκρατία.
Κάποιοι βιάστηκαν να ερμηνεύσουν την δήλωσή μου και τα θετικά μου σχόλια για την μέχρι τωρα παρουσία του Ε.Μειμαράκη,ως επιστροφή μου στη Ν.Δ.!!!Η Αλήθεια είναι οτι απο τη Ν.Δ. με διέγραψαν-λόγω Ιδεολογικών διαφωνιών-και δεν έφυγα!!!

Η Διαφωνία μου με τις "πολιτικές" των μνημονιων ειναι κάθετη,είτε πρόκειται για "δεξιά" είτε για "αριστερά" μνημόνια!!!
Παραμενω Αθεράπευτα Ρομαντικός και Ιδεολογικοπολιτικά σταθερός στον χώρο του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ,στον Ριζοςπαςτικο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ Φιλελεύθεριςμό!!!Είμαι βέβαιος οτι ο Νέος Πρόεδρος της Ν.Δ. αλλα και το ΣΥΝΕΔΡΙΟ της,θα ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ την ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ στις ΡΖΕΣ της,την ΠΟΛΙΤΙΚΗ στο ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ και κυρίως θα επιδιώξει να ξανασυναντηθεί με την ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ της ΒΑΣΗ!!!

Στο προσκλητήριο για την ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ & ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ της μεγάλης Κεντροδεξιας παράταξης,θα είμαι παρών!!!


Νικος Κιουτσουκης Προεδρος ΔΑΚΕ ΙΤ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου