Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 23 Ιουλίου 2015

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Προς κατάργηση 54-57 , 1510/1511 από Δευτέρα 27 Ιουλίου

Όπως διαπιστώσαμε και στο web ticketing της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει δρομολογηθεί απο Δευτέρα 27 Ιουλίου η κατάργηση της αμαξοστοιχίας 54 κ 57 ενώ όπως έχουμε πληροφορηθεί στα σχέδια βρίσκεται και η κατάργηση των 1510-1511 που εξυπηρετούν κυρίως τα λαικά στρώματα μέ φθηνό  είσητηριο .
Κύρια αιτία της κατάργησης είναι η
έλλειψη προσωπικού (ιδιαίτερα μηχανοδηγών) και η στρατηγική επιλογή της εταιρείας για την δρομολόγηση κατά προτεραιότητα των εμπορικών αμαξοστοιχιών.
Δυστυχώς και πάρα τις διαβεβαιώσεις της πολιτικής ηγεσίας μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει τίποτα για την επιστροφή των 6-7 μεταταχθέντων μηχανοδηγών , ούτε φυσικά για προσλήψεις.
Αλλαγές θα έχουμε και στα κυκλώματα εργασίας.
Τονίζουμε ότι απο τις αρχές Ιουνίου ασκούνται τρομερές πιέσεις για να πάρει το μηχανοστάσιο του ΜΑΙ εφ όλης το εμπορικό προς και απο Θεσσαλονίκη, αλλά και μια επιπλέον διανυκτέρευση.

Στην νέα πρόταση που κατατέθηκε σήμερα προς συζήτηση απο τον νέο Διευθυντή ΔΙΚΑΜ, το ΜΑΙ σχεδιάζεται να πάρει και άλλες διανυκτερεύσεις.Ωστόσο υπάρχει η κάθετη διαφωνία για το εμπορικό.

Το στέκι της έλξης 

1 σχόλιο:

  1. να μην γινουν δεκτες οι καταργησεις 54 κ 57 1510 1511 απο το νεο διευθυντη δικαμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή