Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Χρ. Σπίρτζης: «Δεν υπάρχει πρόθεση να πάρει σιδηροδρομική άδεια η ΓΑΙΑΟΣΕ,αν χρειαστεί θα πάρει ο ΟΣΕ"

Δεν υπάρχει κυβερνητική πρόθεση η ΓΑΙΑΟΣΕ να διεκδικήσει σιδηροδρομική άδεια, αναφέρει στο «Νewmoney» ο υπουργός Υποδομών Χρίστος Σπίρτζης, ξεκαθαρίζοντας τα όσα προηγήθηκαν με τις δηλώσεις της διοίκησης της κρατικής εταιρείας, τις προηγούμενες μέρες. «Αν χρειαζόταν το ελληνικό Δημόσιο, μία άδεια αυτή θα την έπαιρνε ο ΟΣΕ», υποστηρίζει
ο υπουργός, επισημαίνοντας ότι είναι μία απόφαση που θα καθοριστεί εν πολλοίς από τη στάση που θα κρατήσουν οι Ιταλοί στις επιβατικές μεταφορές.

«Δεν σκοπεύουμε να μπούμε στις εμπορευματικές μεταφορές, αλλά αν οι Ιταλοί θεωρήσουν ότι μπαίνουν μέσα στα επιβατικά δρομολόγια και τα εγκαταλείψουν, τότε δεν μπορούμε να αφήσουμε τον κόσμο χωρίς τρένα» σημειώνει ο κ. Σπίρτζης και προσθέτει ότι με βάση τις άδειες που έχουν λάβει ιδιώτες από τη ΡΑΣ, ο ανταγωνισμός θα είναι πολύ ισχυρός.

Οι δηλώσεις του επικεφαλής της ΓΑΙΑΟΣΕ, κ. Αθανασίου Σχίζα, δύο μέρες μετά την υπογραφή της συμφωνίας με τους Ιταλούς περί απόκτησης σιδηροδρομικής άδειας, φέρεται να αιφνιδίασαν ακόμη και την κυβέρνηση. Ωστόσο, οι παροικούντες στην Ιερουσαλήμ, υποστηρίζουν ότι συνδέονται με το τροχαίο υλικό που διαχειρίζεται η εταιρεία και σήμερα, είτε είναι σε ακινησία είτε μισθώνεται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αν οι Ιταλοί πάψουν να το χρησιμοποιούν όπως έχουν με σαφήνεια δηλώσει, είναι ένα μεγάλο ερώτημα, τι θα γίνει ένα τόσο σημαντικό περιουσιακό στοιχείο του Δημοσίου.

Την ίδια στιγμή, αλαλούμ προκαλεί το θέμα των επιδοτήσεων των άγονων γραμμών που προσφέρουν στο πιάτο 50 εκατ. ευρώ στην εταιρία (και επομένως στους Ιταλούς) για την επόμενη πενταετία και δεν φαίνεται να έχει κλείσει. Τις πληροφορίες ενισχύουν οι συζητήσεις που γίνονται στο υπουργείο Υποδομών ότι οι επιδοτήσεις οφείλουν να είναι συνάρτηση του επιβατικού έργου και όχι «κλειδωμένες». Αυτό σημαίνει ότι αν τα δρομολόγια που εκτελούνται είναι χαμηλότερης αξίας, όπως συμβαίνει λόγω περικοπών και έλλειψης προσωπικού, αυτομάτως το τίμημα πρέπει να αναπροσαρμόζεται. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για φέτος μπορεί να δικαιολογήσει 35 εκατ. ευρώ. Αναζητούνται λοιπόν τα υπόλοιπα 15 εκατ. ευρώ. Και αν αυτό ισχύει, τότε σίγουρα δεν αρέσει καθόλου στους Ιταλικούς σιδηροδρόμους.

Εντύπωση πάντως προκαλεί το γεγονός ότι ένα θέμα που εμφανίζεται ως μέγιστης προτεραιότητας και ως απειλή για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποσιωπάται από την αλληλογραφία μεταξύ ΤΑΙΠΕΔ και κυβέρνησης. Στην επιστολή με ημερομηνία 23 Ιανουαρίου που απέστειλε προς τους υπουργούς Οικονομίας και Υποδομών, κυρίους Τσακαλώτο και Σπίρτζη, ο επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ, κ. Αντώνης Λεούσης, σχετικά με την υπογραφή συμφωνίας με την FSI, δεν υπάρχει καμία αναφορά στις άγονες. Στις εκκρεμότητες που μνημονεύονται στην επιστολή για την ολοκλήρωση της συμφωνίας και την είσπραξη των 45 εκατ. ευρώ από το ΤΑΙΠΕΔ, είναι η έγκριση των Βρυξελλών και των αρμόδιων αρχών ανταγωνισμού, το κλείσιμο του φακέλου των παράνομων κρατικών ενισχύσεων αλλά και η έκδοση της ΚΥΑ για την διαγραφή του χρέους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ.

Mαριάνα Τζαννέ - newmoney.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου