Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

Ανακοίνωση Δικτύου Σιδηροδρομικών για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Συναδέλφισσες συνάδελφοι                  
Η διαδικασία της ιδιωτικοποίησης- πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ οδεύει προς στο τέλος.
Πράξη 1η :
Ο Νόμος 3891/2010   ο οποίος ψηφίστηκε από την κυβέρνηση του  ΠΑΣΟΚ και την Νέα Δημοκρατία ξεκίνησε  ουσιαστικά την διαδικασία της αποκρατικοποίησης-ιδιωτικοποίησης  της εταιρείας με πρόσχημα την δήθεν  εξυγίανση της , με το κλείσιμο του 1/3 του σιδηροδρομικού  δικτύου ,την κατάργηση εκατοντάδων δρομολογίων  και την μετατάξη  χιλιάδων σιδηροδρομικών 
Πράξη 2η : Η  μνημονιακή υποχρέωση της  μεταφοράς των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ΤΑΙΠΕΔ η οποία έγινε  στο τέλος Μαρτίου 2013  και η έναρξη της διαδικασίας αποκρατικοποίησης ξεκίνησε τον  Ιούνιο 2013 οργανώθηκε και  υλοποιήθηκε από την συγκυβέρνηση της  ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και του   ΠΑΣΟΚ.
Πράξη 3η  : Το 3ο μνημόνιο  (Αύγουστος του 2015) δέσμευσε και την σημερινή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ –ΑΝΕΛ για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως μία από τις  υποχρεωτικές  ιδιωτικοποιήσεις του μνημονίου  παρά του εξ αντιθέτου αφετηριακά (Ιανουάριος 2015) εξαγγελιών  της.
Πράξη 4η    : Με  συμφωνητικό  της  πώλησης του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ferrovie Dello Stato Italiane  S.p.A έναντι συνολικού τιμήματος 45 εκατ. ευρώ από το ΤΑΙΠΕΔ,  έλαβε χώρα την 18-1-2018 γίνεται  ένα ακόμη  βήμα  πριν την οριστική μεταβίβαση των μετοχών.
Η ολοκλήρωσης αυτής της διαδικασίας τελεί:
1. Υπό την αίρεση της έγκρισης   της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
2. Υπό την σοβαρή εκκρεμότητα του κλεισίματος  του φακέλου κρατικών ενισχύσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που αναφέρεται ουσιαστικά   στο χρέος-υποχρεώσεις  της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, ύψους  748 εκατ. Ευρώ περίπου.

Συναδέλφισσες συνάδελφοι 
Μία ακόμη πράξη  εκποίησης της δημόσιας περιουσίας, του δημόσιου  επιχειρησιακού  βραχίονα των σιδηροδρομικών μεταφορών επιβατών και φορτίου έρχεται να προστεθεί στο μακρύ κατάλογο των ιδιωτικοποιήσεων.

Το ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ

Καλεί όλους το σιδηροδρομικούς σε ενότητα και αγώνα  για να αντιμετωπίσουμε τη νέα κατάσταση. Δεν θα μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια αποδεχόμενοι μοιρολατρικά την ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου.
Συνεχίζουμε να Διεκδικούμε τον ενιαίο δημόσιο σιδηρόδρομο με κοινωνικό χαρακτήρα προς όφελος του λαού, των εργαζομένων και της χώρας. 
Συνεχίζουμε να Διεκδικούμε την προάσπιση των δικαιωμάτων  όλων των εργαζόμενων σιδηροδρομικών.
Συνεχίζουμε,  δεν παραιτούμαστε από τους αγώνες, γιατί χαμένοι αγώνες είναι αυτοί που δεν δίνονται.   

Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΣΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου