Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2017

Απέσυρε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ την πρόταση για συμφωνία για ώρες μηχανοδήγησης

Όπως ενημερωθήκαμε πριν απο λίγο η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέσυρε την πρόταση που κατέθεσε προς το Σωματείο μας για συλλογική συμφωνία για τις ώρες μηχανοδήγησης.
Η άρνηση των ΔΑΚΕ , ΠΑΣΚ και ΑΣΚΕ ακόμη και
για διαβούλευση για το θέμα, αφήνει το θέμα πλέον ανοιχτό  και αφήνει επίσης να καλυφτούμε με μια εγκύκλιο του 2007, μια εγκύκλιο του 2010 και μια προφορική συμφωνία που ισχύει έκτοτε.


Η επιλογή των ΔΑΚΕ , ΠΑΣΚ και ΑΣΚΕ που τορπίλισαν ακόμα και την διαβούλευση για το θέμα με αποτέλεσμα αυτό να μείνει ανοικτό ενόψει της ιδιωτικοποίησης, συνιστά μια ανεξήγητη επιλογή ή μάλλον συνιστά μια επιλογή που τάσσεται στην σκοπιμότητα της φτηνής συνδικαλιστικής και κομματικής αντιπαράθεσης  που καθοδηγείται απο τον τυφλό εγωισμό.
Αυτός ο  κομματικός καιροσκοπισμός δεν επέτρεψε στα έμπειρα συνδικαλιστικά στελέχη των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ να δούν τα αυτονόητα.
Ότι η διαβούλευση για την σύναψη συλλογικής συμφωνίας για το θέμα, θα διασφάλιζε τον κλάδο έλξης και θα κατοχύρωνε τον ρόλο του Σωματείου μας την επόμενη μέρα.
Δυστυχώς, μια ιστορική ευκαιρία χάθηκε για την ΠΕΠΕ.
Πρώτη φορά στην 50χρονη ιστορία του το Σωματείο μας κλήθηκε να συνυπογράψει συλλογική συμφωνία και αυτοί που επί δεκαετίες προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι αγωνίζονται για αυτό το θέμα, φρόντισαν να τορπιλίσουν την διαδικασία.
Οι μηχανοδηγοί οφείλουν να βγάλουν τα συμπεράσματα τους για αυτούς που παίζουν στις πλάτες τους χοντρά παιχνίδια δεκάετίες τώρα,  κομματικά παιχνίδια στοχεύοντας στην προσωπική τους επιβίωση και μόνο.
Θυμίζουμε ότι η πρόταση που απέρριψαν ΔΑΚΕ , ΠΑΣΚ και ΑΣΚΕ στην συνεδρίαση του Συμβουλίου των Αντιπροσώπων και που είχε καταθέσει η +ΣυνΕξέλιξη αφορούσε την συμμετοχή στην διαβούλευση για το θέμα έχοντας ως βάση συζήτησης τα όσα ισχύουν εδώ και 5 χρόνια στα κυκλώματα εργασίας.
ΚΑΜΙΑ πρόταση δεν κατατέθηκε ΠΟΤΕ απο την +ΣυνΕξέλιξη για την αύξηση των ωρών μηχανοδήγησης, όπως προσπάθησαν να πείσουν τους μηχανοδηγούς ΔΑΚΕ, ΠΑΣΚΕ και ΑΣΚΕ.
Όπως μας ενημέρωσε ο Πρόεδρος του Σωματείου μας, η προσπάθεια -παρά την άρνηση ,πλέον,της ΤΡΑΙΝΟΣΕ- θα συνεχιστεί.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

3 σχόλια:

  1. Η τραινοσε -οπως ενημερώθηκα- μετά την υπογραφή του spa δεν μπορεί να υπογράψει ΣΣΕ για τις ώρες μηχανοδηγησης. Ας αναλογιστούν αυτοί που αρνήθηκαν την διαβούλευση για το θεμα το έγκλημα που διέπραξαν . Οι συνάδελφοι θα τους κρίνουν.
    Γενιδούνιας Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μη παιδεύετε τη σκέψη σας για τη στάση των άλλων παρατάξεων, που δυστυχώς εκπροσωπούν μεγάλο τμήμα των μηχανοδηγών. Πέρα από την εντολή που έχουν από το μεγάλο κέντρο "όχι σε όλα, αντίδραση παντού", οι γνωστοί συνδικαλιστές απλά περίμεναν τους Ιταλούς. Θα πάνε να πιάσουν τα νέα αφεντικά, θα εξηγήσουν την φιλοεργοδοτική στάση τους και θα ελπίσουν σε ανταμοιβή για το έργο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΛΑΘΟΣ ΕΚΑΝΑΝ,ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΡΟΦΕΣΟΡΕΣ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ!
    ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΟΔΕΙΞΑΝΕ ΠΟΣΟ "ΜΙΚΡΟΙ" ΕΙΝΑΙ!
    ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΡΩΤΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥΣ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ...ΞΕΡΟΛΕΣ!!
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΕΙΣΤΕ...ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ,ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΤΙ;;
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΛΟΙ...
    ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΥΑΤΕ ΤΑ 10ΩΡΑ ΣΤΟ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ Κ ΣΤΙΣ ΧΑΛΚΙΔΕΣ,ΔΕΝ ΜΙΛΑΓΕ ΚΑΝΕΝΑΣ.ΤΩΡΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΞΥΠΝΗΣΑΤΕ Κ ΖΗΤΑΤΕ,ΟΧΙ 5,30 ΑΛΛΑ 5ΩΡΕΣ!!ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Κ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΡΙΝΟΥΝ..!!ΝΑ ΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΓΙ ΑΥΤΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή