Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

Απάντηση Σπίρτζη για τις καταγγελίες για την γραμμή Λαύριο - Κορωπί

Λάβαμε και δημοσιεύουμε δελτίο τύπου από τον Υπουργό Μεταφορών
 Οι ισχυρισμοί του κυρίου Μανιάτη αναφορικά με το έργο για την κατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής Κορωπί – Λαύριο αποτελούν μνημείο πολιτικής στρεψοδικίας και εξαπάτησης των πολιτών.

Ο πρώην Υπουργός γνωρίζει πολύ καλά ότι αυτός και οι συνάδελφοι του των προηγούμενων κυβερνήσεων εξασφάλισαν ένα ζοφερό μέλλον για τις υποδομές των μεταφορών της χώρας.
Οι σχεδιασμοί τους οδήγησαν σε υπερδεσμεύσεις του Τομεακού Επιχειρησιακού Προγράμματος των Υποδομών Μεταφορών άνω του 150%, γεγονός που μεταφράζεται σε έλλειψη διαθέσιμων πόρων από το ΕΣΠΑ ήδη από την αφετηρία σχεδιασμού των έργων.
Η παντελής απουσία στρατηγικής για τις υποδομές μεταφορών των προηγούμενων κυβερνήσεων και οι μικροπολιτικές επιλογές έργων, αφήνουν βαριά κληρονομιά. Στην πραγματικότητα αυτή, απαντάμε με στοχευμένες κινήσεις για την ωρίμανση και την υλοποίηση εμβληματικών έργων υποδομών.
Ξεκινήσαμε ήδη την ωρίμανση του σημαντικού αυτού έργου με πόρους του εθνικού σκέλους του ΠΔΕ. Ταυτόχρονα τα Υπουργεία Οικονομίας και Υποδομών με κατάλληλες ενέργειες θα διασφαλίσουν την χρηματοδότηση και υλοποίηση του έργου.

7 σχόλια:

  1. "Η παντελής απουσία στρατηγικής για τις υποδομές μεταφορών των προηγούμενων κυβερνήσεων"
    Μα τι λέει ο Υπουργός; Ποια παντελής απουσία στρατηγικής; Υπήρχε στρατηγική και αυτή ήταν η διάλυση του σιδηροδρόμου. Τόσο απλή! Πλήρης ταύτιση με τους λεωφορειούχους, παράδοση της Χώρας στους εργολάβους των εθνικών οδών, απαξίωση και κλείσιμο του σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου και της Δ. Μακεδονίας, εγκατάλειψη με 2 όλα κι όλα δρομολόγια προς Αν. Μακεδονία-Θράκη, κατασυκοφάντηση των σιδηροδρομικών για παχυλές απολαβές και ανάδειξή τους ως περίπου απολύτως υπευθύνων για την επιβολή των μνημονίων στην Ελλάδα. Ευτυχώς υπάρχουν συνάδελφοι με μνήμη χρυσόψαρου που εξακολουθούν να υποστηρίζουν τους πολιτικούς σχηματισμούς που εφάρμοσαν και εξακολουθούν να εφαρμόζουν αυτές τις πολιτικές, σώζοντας τη Χώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο μεγαλύτερος καραγκιόζης στο συνδικαλιστικό κίνημα της έλξης τα τελευταία χρόνια εκπροσωπεί το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών.
    Το παιδί έχει πρόβλημα με την δημοκρατία,έχει πρόβλημα με τον Γενιδούνια,έχει πρόβλημα με το στέκι,τσακώνεται με τον εαυτό του το πρωί όταν ξυπνάει και τον κοιτάζει στον καθρέπτη.
    Κατήγγειλε το στέκι γιατί δημοσίευσε το Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Μεταφορών για το θέμα,σεβόμενο την πολυφωνία.
    Όπως δηλαδή δημοσιεύει τις ανακοινώσεις του ΠΑΜΕ,της ΔΑΚΕ,της ΠΑΣΚ.
    Ο υποχόνδριος και γραφικός συνδικαλιστής,αυτό το βρίσκει ανεπίτρεπτο,ακούς εκεί να ακούγεται η αντίθετη άποψη.
    Άλλωστε,τις τελευταίες μέρες έχει βγάλει την μούγκα με ότι παράτυπο γίνεται στην έλξη.Σιωπή,τώρα είναι ο Νώντας κ το ΠΑΜΕ διαχρονικά στηρίζει την ΠΑΣΚ και την ΔΑΚΕ.Αυτούς ξέρει,αυτούς εμπιστεύεται.
    Το κορυφαίο ακούστηκε στο ΜΑΙ πριν 15 μέρες.Έκανε λέει παρέμβαση στο Νώντα το ΠΑΜΕ γιατί δεν άφησαν το γραφικό να πάει Θεσσαλονίκη στην συνέλευση,να σαρώσει τα πάντα με τον λόγο του.Δεν τον βάλανε τρένο τον αποτυχημένο.
    Το έμαθε και ο Ψαλίφης και θα έκανε ντα-ντα το κακό ΦΥ στο Ρέντη.
    Μόνο που όταν είπανε στον Ψαλίδη ότι είχε προγραμματιστεί σε τρένο,αλλά με βοηθό και ο επαναστάτης του κώλου αρνείται γιατί..παραβιάζονται οι ώρες μηχανοδήγησης,γέλασε όλος ο 6ος.
    Του δείξανε μετά και τα δελτία έλξης με τα 11ωρα την Κυριακή με βοηθό σε R/B και ακόμα κλαίνε απο τα γέλια.
    Μετά το μάθανε και τα συντρόφια του ΠΑΜΕ και εκεί να δεις κλάμα.
    Έτσι είναι όταν ο γιαλαντζί,γραφικός,υποχόνδριος είναι η μεγαλύτερη οπορτούνα που γνώρισε η έλξη. Τον ταίζουνε σαν τα σκυλάκια για να βρίζει. Μόλις ταιστεί πολύ,σταματάει. Και η δεξιά τον είχε μπουκώσει και ακόμα χρωστάει πολλά.
    Γιου αντερσταντ,ντοντ γιου;
    ΝΕΜΕΣΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΣΕΙΣ ΚΟΠΤΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΒΡΙΣΙΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ. ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΔΕ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ; ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΤΕ ΜΑΘΕΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ. ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΣΑΣ. Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ. Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΑΡΧΗ ΟΥΤΕ ΤΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΑΠΟΡΡΙΨΕΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΗ ΛΕΞΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΗ ΤΗΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΡΕΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ. ΔΗΛ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΟΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΕΣΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ. ΠΑΝΤΩΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΤΟ ΔΕΧΕΣΤΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή