Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

Ο Σόιμπλε δίνει 1 δισ. στην υπερχρεωμένη γερμανική εταιρία σιδηδρόμων

Κατά τα άλλα του Βόλφγκανγκ και των άλλων νεοφιλελέ ταλιμπάν του έφταιγε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος,απο το 2010...
Ο γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε συμφώνησε σε ένεση ρευστότητας ύψους 1 δισεκ. ευρώ στην υπερχρεωμένη εταιρία σιδηροδρόμων Deutsche BahnΟ Γερμανός υπουργός
Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε συμφώνησε σε ένεση ρευστότητας ύψους 1 δισεκ. ευρώ στην υπερχρεωμένη εταιρία σιδηροδρόμων Deutsche Bahn και σε πρόσθετες επενδύσεις στο δίκτυό της, όπως ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Μεταφορών.

Η κυβέρνηση θα δώσει το 1 δισεκ. ευρώ φέτος ή τον επόμενο χρόνο για να ενισχύσει κεφαλαιακά την Bahn. Μέσα στα επόμενα 4 χρόνια, το κράτος θα μπορέσει να επενδύσει ακόμα 1,4 δισεκ. ευρώ στο δίκτυό της, ανέφερε ο εκπρόσωπος του υπουργείου.

Η Deutsche Bahn έχει χρέος ύψους περίπου 20 δισεκ. ευρώ.

Τον Ιούλιο, ο οίκος αξιολόγησης αξιόχρεου Standard & Poor's υποβάθμισε την πιστοληπτική αξιολόγηση της εταιρίας σε "AA-" από "AA", επικαλούμενος τις αδύναμες επιδόσεις και την αβεβαιότητα για το χρονοδιάγραμμα και τα έσοδα της μερικής ιδιωτικοποίησης των μονάδων Arriva και Schenker. Η κεφαλαιακή ένεση έχει στόχο να αποφευχθούν περαιτέρω υποβαθμίσεις που θα αυξήσουν τις πληρωμές τόκων της Bahn. Στο πλαίσιο της συμφωνίας με τον Σόιμπλε, η κρατικά ελεγχόμενη Bahn θα μειώσει την πληρωμή μερισμάτων στην κυβέρνηση, τα οποία τα τελευταία χρόνια δίνονταν και πάλι στον όμιλο υπό την μορφή επενδύσεων στο σιδηροδρομικό δίκτυο, με το Βερολίνο να καλύπτει το όποιο έλλειμμα. Αυτό θα ανέλθει σε επιπλέον 1,4 δισεκ. ευρώ σε κρατικές επενδύσεις σε βάθος τετραετίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου