Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

Η Δημόσια ΤΡΑΙΝΟΣΕ κυρία Μόσχου, η Δημόσια ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλάζει σελίδα.

Σοβαρές αντιδράσεις έχει προκαλέσει το χτεσινό -χυδαίο κατά πολλούς- δημοσίευμα της Ημερησίας.Με την δημοσιογράφο να
χρησιμοποιεί το Δελτίο Τύπου που εξέδωσε η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (Κλικ εδώ)με αφορμή την παρουσία της στην ΔΕΘ, για τις πρωτοβουλίες που θα λάβουν χώρα τις επόμενες μέρες και αφορούν σημαντικές αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική,την δυνατότητα να αγοράζουν οι επιβάτες εισιτήρια με τη χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών μέσω τερματικών POS,την παροχή επιπλέον δυνατοτήτων σε επιβάτες τρίτης ηλικίας κτλπ για να μας πείσει ότι όλα αυτά γίνονται ενόψει ιδιωτικοποίησης!
Και ενώ όλα αυτά πραγματοποιούνται απο την Δημόσια Εταιρεία,και τους ...τρισκατάρατους επαγγελματίες σιδηροδρομικούς, η κ. Μόσχου έρχεται να μας πεί ότι βρήκε προσωπικό που περισσεύει στις ...αποθήκες και θα εφαρμοστεί λέει πρόγραμμα αναδιοργάνωσης και εθελουσίας εξόδου και μετατάξεων και θα επενδύσουν και 1 δις Ευρώ οι Ιταλοί...

Και 2 αυγά Τουρκίας λέμε εμείς.(Γιατί η οργή ξεχειλίζει).
Η αηδία που αισθανόμαστε ως σιδηροδρομικοί για αυτήν την δημοσιογραφία -που έχει απαξιωθεί στο σύνολο της στην Ελληνική Κοινωνία- είναι πλέον μεγάλη.
Απο το 2010  στοχοποιήθηκε ο σιδηροδρομικός κόσμος με αποτέλεσμα την εφαρμογή ακραίων πολιτικών σε βάρος του.
Απο το κλείσιμο του σιδηροδρομικού δικτύου στην Πελοπόννησο που στήριξαν με την σιωπή τους τα συστημικά ΜΜΕ, απο την ΣΙΩΠΗ τους για την διάλυση στα επιβατικά δρομολόγια την τελευταία πενταετία (όπου στον άξονα ΠΑΘΕ καταργήθηκαν 3-4 αμαξοστοιχίες καθημερινά και ο χρόνος διάνυσης αυξήθηκε κατά 1 ώρα και 20 λεπτά) απο την ΣΙΩΠΗ τους για την κατάρευση του Προαστιακού στην Αθήνα (όπου απο το 2013 τα δρομολόγια σταματούν στις 21.44), απο την κατάρρευση του τροχαίου υλικού και της υποδομής λόγω της έλλειψης προσωπικού και ανταλλακτικών. ΣΙΩΠΗ  για όλα αυτά και πόσα άλλα.
Το διάστημα αυτό η συστημική δημοσιογραφία γύρω απο τον σιδηρόδρομο προέβαλε καθημερινά τον δρόμο του....μεταξιού και τις εμπόρικές συμφωνίες που ΘΑ φέρνανε την ανάπτυξη στην χώρα, με τον 1 εμπορικό συρμό που κυκλοφορούσε μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης καθημερινά και μοίραζε δισεκκατομύρια των ευρώ στο διάβα του!.
Καμία αναφορά στα υπόλοιπα.Θέλανε να παρουσιάσουνε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως νύφη για να βρούν αγοραστή.
Και τώρα που ιδιωτικοποιείται θυμήθηκαν ότι η εταιρεία αλλάζει σελίδα.
Με χυδαίο όμως τρόπο.
Προσπαθώντας να στείλουν στην Ελληνική Κοινωνία το μήνυμα ότι αυτά θα γίνουν απο τους καλούς ιδιώτες ή κατόπιν εντολών τους και ΟΧΙ απο την Δημόσια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τους σιδηροδρομικούς που η κ . Μόσχου ζητά επιτακτικά να "επαναξιολογηθούν" και να μεταταχθούν στο Δημόσιο.

Και ο πλέον αφελής αναρωτιέται.
Πως μια ιδιωτική εταιρεία κυρία Μόσχου θα μεταφέρει κόσμο στο Δημόσιο; 
Τι μπαρούφες είναι αυτές που ανακαλύψανε οι πηγές σας ;  Εκτός αν θέλετε να μας πείσετε ότι οι Ιταλοί θα κάνουν απολύσεις.
Η μοναδική επαναξιολόγηση που πρέπει να γίνει, είναι αυτή της σχέσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την Ελληνική Δημοσιογραφία.

Μετά μην απορείτε κυρία Μόσχου για την στάση της Ελληνικής Κοινωνίας απέναντι στα συστημικά ΜΜΕ.
Το ίδιο παιχνίδι που παίζεται με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ παίζεται απο πολλούς σε πολλούς άλλους χώρους.
Ο κόσμος σας έχει πάρει χαμπάρι όλους.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου