Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 6 Σεπτεμβρίου 2016

Το σχέδιο για παράκαμψη του Βοσπόρου θέτουν σε εφαρμογή Ελλάδα και Βουλγαρία

Το σχέδιο για παράκαμψη του Βοσπόρου θέτουν σε εφαρμογή Ελλάδα και Βουλγαρία, με την πρώτη συνάντηση για την ηλεκτροκίνηση του σιδηροδρομικού δικτύου να πραγματοποιείται την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου, στην Αλεξανδρούπολη, σύμφωνα με την «Ναυτεμπορική».Κατά την πρόσφατη επίσκεψη του πρωθυπουργού Αλέξη Τρίπρα στη Σόφια συμφωνήθηκε να

συγκροτηθούν δύο Επιτροπές για την τεχνική προετοιμασία ενός - σημαντικού για την ανάπτυξη του Έβρου - έργου, την ηλεκτροκίνηση του σιδηροδρομικού δικτύου Αλεξανδρούπολης – Ορμενίου – Σβίλεγκραντ – Μπουργκάς.

Στην κυβέρνηση εκτιμούν ότι το συγκεκριμένο έργο μπορεί να προσελκύσει σοβαρό επενδυτικό ενδιαφέρον. Προς το παρόν εξετάζονται δύο σενάρια:
-Πρώτον, να υποβληθεί κοινή πρόταση Ελλάδας και Βουλγαρίας για ένταξη μιας μεγάλης επένδυσης (ανάπτυξη των λιμένων Μπουργκάς και Αλεξανδρούπολης και αναβάθμιση της σιδηροδρομικής σύνδεσης) στο «πακέτο Γιούνκερ».
-Δεύτερον, να υποβληθεί κοινή πρόταση των δύο χωρών για ένταξη των έργων στο χρηματοδοτικό εργαλείο Connecting Europe Facility (CEF) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Το κόστος για την αναβάθμιση του ελληνικού τμήματος του σιδηροδρομικού άξονα υπολογίζεται κοντά στα 160 εκατ. ευρώ, καθώς αφορά ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση.
Αντίθετα, στο βουλγαρικό τμήμα του άξονα Αλεξανδρούπολης - Μπουργκάς χρειάζονται περισσότερα έργα γιατί απαιτείται και αναβάθμιση της υποδομής.
Στελέχη από τον κλάδο της διαμεταφοράς υποστηρίζουν ότι, το σχέδιο «αποφόρτισης» των Στενών του Βοσπόρου, μέσω του σιδηροδρομικού άξονα που προωθούν Ελλάδα και Βουλγαρία είναι ελκυστικό, υπογραμμίζοντας ότι, το κόστος διέλευσης των Στενών είναι εξαιρετικά υψηλό, ενώ υπενθυμίζουν και τα τουρκικά σχέδια κατασκευής νέου καναλιού.

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου