Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

Η απάντηση του Γιάννη Αντωνιάδη στην πλειοψηφία του Σ.Σ. Θεσσαλικός

Αγαπητοί συνάδελφοι,
Με έκπληξη πληροφορήθηκα γραπτώς, ότι αποφασίστηκε κατά πλειοψηφία, να ενεργοποιήσετε το άρθρο 4 του καταστατικού του σωματείου, που αναφέρεται σε πειθαρχική ποινή με πρόταση διαγραφής μου προς τη συνέλευση των αντιπροσώπων, επειδή δεν συμμετείχα στις δύο τελευταίες εκλογές του σωματείου. 

Όπως γνωρίζετε, τόσο εγώ όσο και πολλοί άλλοι συνάδελφοι συμμετέχουμε πέραν του περιφερειακού μας σωματείου Σ.Σ.Θ. και σε κλαδικά σωματεία του ΟΣΕ. Πολλοί δε από εμάς ψηφίζουμε είτε στο περιφερειακό, είτε στο κλαδικό σωματείο, χωρίς ποτέ μέχρι σήμερα να έχει τεθεί θέμα διαγραφής βάσει του άρθρου 4 του καταστατικού. 

Εγώ συγκεκριμένα είμαι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανικών ΟΣΕ από την πρώτη μέρα που προσλήφθηκα στον ΟΣΕ (1985) και μέλος του Σ.Σ.Θ. από το 1995. Καταβάλλω δε κανονικά, μέσω της μισθοδοσίας μου εισφορές και στους δύο συλλόγους (κωδ. 977 για το σύλλογο μηχανικών και κωδ. 971 για τον Σ.Σ.Θ.).
Είναι πολύ σημαντικό, στο σημείο αυτό, να σας πληροφορήσω ότι μόνο (2) μηχανικοί (Αντωνιάδης Γιάννης & Τζουβάλας Άρης) από το σύνολο των 250 και πλέον μηχανικών, την περίοδο του 1995, επιλέξαμε να εγγραφούμε και να ψηφίζουμε σε περιφερειακό σωματείο, θέλοντας να σηματοδοτήσουμε ότι τα προβλήματα των σιδηροδρομικών δεν είναι μόνο κλαδικά – συντεχνιακά, αλλά αφορούν συνολικά τον σιδηρόδρομο και όλους τους σιδηροδρομικούς ανεξαρτήτως ειδικότητας. Με τη λογική αυτή οι συνάδελφοι σιδηροδρομικοί με εξέλεξαν κατ’ επανάληψη στο Δ.Σ. του Πανελλήνιου Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανικών καθώς και αντιπρόσωπο για την Π.Ο.Σ., μέλος του Γ.Σ. της Π.Ο.Σ. και μέλος της Διοίκησης της Π.Ο.Σ. μέχρι πρόσφατα. Για την ιστορία σας αναφέρω ότι στον Σ.Σ.Θ. έχω ψηφίσει το 2000 (27/11/2000), το 2003 (28/11/2003) και το 2006 (30/11/2006), χωρίς ποτέ να τεθεί θέμα διαγραφής μου από τον Σύλλογο των Μηχανικών, στον οποίο ψήφισα το 2008 (16/04/2008), το 2011 και το 2014. 
Τέλος θα ήθελα να σας αναφέρω ότι σε περίπτωση που γίνει δεκτή η πρόταση που εισηγείται η πλειοψηφία του Δ.Σ. περί  διαγραφής μου βάσει του άρθρου  4  του καταστατικού, αυτή η απόφαση, πέραν του ότι θα είναι πρωτοφανής στο πανελλήνιο και στα σιδηροδρομικά χρονικά, θα έχει πολύ προσωρινή ισχύ, δεδομένου ότι, βάσει του καταστατικού, μου δίδεται η δυνατότητα άμεσης επανεγγραφής μου στο σωματείο, μετά από σχετική αίτηση.

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Είναι πασιφανές ότι η ενεργοποίηση του άρθρου 4 του καταστατικού που εισηγείται η πλειοψηφία του Δ.Σ. για την διαγραφή μου αποτελεί εφαρμογή του καταστατικού α-λα-καρτ, δεν έχει σκοπό να υπερασπιστεί το καταστατικό, αλλά στρέφεται αποκλειστικά και μόνο στο πρόσωπό μου διότι τόλμησα (!) να αμφισβητήσω δικαστικά τη νομιμότητα των εκλογών, όπου κατά παράβαση του καταστατικού, εψήφισαν (16) μαθητές του ΟΑΕΔ που συνδέονταν με τον ΟΣΕ με σχέση μαθητείας και όχι με σχέση εργασίας και οι περισσότεροι εξ αυτών σήμερα έχουν φύγει από τον ΟΣΕ λόγω λήξης της μαθητείας τους. 

Για τους παραπάνω λόγους, σας καλώ : 

1) να απορρίψετε την πρόταση περί διαγραφής μου, που εμφορείται μόνο από εμπάθεια και δείχνει πως οι εισηγητές της είναι κατώτεροι των περιστάσεων και
2) όλοι μαζί ας ασχοληθούμε για την επίλυση των πολύ σοβαρών προβλημάτων που αντιμετωπίζει σήμερα ο ΟΣΕ και οι σιδηροδρομικοί.


Με συναδελφικούς χαιρετισμούς 
Γιάννης Αντωνιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου