Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 7 Σεπτεμβρίου 2016

Επιστολή ΠΟΣ στην ΕΡΓΟΣΕ

Ο σιδηρόδρομος όσον αφορά το ζήτημα της υποδομής για παρά πολλά χρόνια εγκαταλείφθηκε, με αποτέλεσμα σε αρκετά μεγάλο μέρος του να παρουσιάζει μια ζοφερή και απαρχαιωμένη εικόνα.
Η απόφαση της πολιτείας για εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου
και κατασκευή νέων σύγχρονων μεγάλων τμημάτων όπως ΤΙΘΟΡΕΑ – ΔΟΜΟΚΟΣ ενώ χαιρετίστηκε από όλους, εν τούτοις «καρκινοβατεί» η περάτωσή του εδώ και δύο δεκαετίες. Αποτέλεσμα αυτού, ήτο εν αναμονή των νέων τμημάτων να μην πραγματοποιείται σοβαρή παρέμβαση στο υπάρχον δίκτυο.

     Στο δίκτυο το οποίο εκσυγχρονίστηκε τμηματικά λόγω αδυναμίας να λειτουργήσει στο σύνολό του παρουσιάστηκαν φαινόμενα λεηλασίας και κλοπών που επέφεραν μεγάλη ζημία στον Έλληνα φορολογούμενο καθότι αναγκάστηκε να ξαναπληρώσει έργα που είχαν ουσιαστικά ολοκληρωθεί (όπως Ηλεκτροκίνηση). 

     Παρά τις προσπάθειές σας που κινούνται σε θετική κατεύθυνση, εν τούτοις παρουσιάζονται δυστοκίες και προβλήματα για τα οποία ανέκαθεν η Π.Ο.Σ. με παρεμβάσεις της προσπαθούσε να βελτιώσει.

     Κατά την ανάληψη των καθηκόντων σας, σας επισημάναμε την αναγκαιότητα της ολοκλήρωσης της Ηλεκτροκίνησης του τμήματος ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ αλλά απαραιτήτως σε πρώτη φάση έως το Σ.Σ.ΑΘΗΝΩΝ. παρά τις ενστάσεις σας λόγω των δυσκολιών που όλοι γνωρίζουμε το έργο προχώρησε παραμένοντας όμως ημιτελές καθώς η Ηλεκτροκίνηση έφτασε μέχρι το Σ.Σ.ΑΘΗΝΩΝ χωρίς να συνδεθούν όμως οι τρεις γραμμές κυκλοφορίας (1η, 2η και 3η γραμμή) για απόσταση λιγότερη των διακοσίων (200) μέτρων.
     
     Η ολοκλήρωση της ανάταξης της Ηλεκτροκίνησης έως την ΤΙΘΟΡΕΑ όχι μόνο δεν θα έχει κανένα αντίκρισμα εάν δεν συνδεθεί ο Σ.Σ.ΑΘΗΝΩΝ αλλά κινδυνεύει να επιφέρει τεράστια ζημία τόσο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και στο δίκτυο διότι: 
1. Εάν τάχιστα δεν ηλεκτροδοτηθεί και δεν πραγματοποιηθεί η κυκλοφορία ηλεκτροκίνητα, ελλοχεύει ο κίνδυνος για νέους βανδαλισμούς και κλοπές καθώς οι επιτήδειοι θα δρουν ανενόχλητοι και 
     2. Πέραν του οικονομικού κόστους που θα επιβαρύνει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ το οποίο είναι «κάποια εκατομμύρια» λόγω πετρελαιοκίνησης, υφίσταται σοβαρό πρόβλημα με το δηζελοκίνητο τροχαίο υλικό, το οποίο βιώνει τα όριά του χωρίς δυστυχώς εναλλακτικές λύσεις.
    
      Κατόπιν τούτων, ζητάμε να καταβληθεί άμεσα κάθε δυνατή προσπάθεια έτσι ώστε να καλυφθούν τα διακόσια μέτρα περίπου με Ηλεκτροκίνηση στο Σ.Σ.ΑΘΗΝΩΝ αποσοβώντας έτσι και τον κίνδυνο του χλευασμού και της απαξίωσης από κάθε κακόβουλο που καραδοκεί να στοχοποιήσει το σιδηρόδρομο. 


   Ο Πρόεδρος                                              Ο Γενικός Γραμματέας


            ΠΑΝ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ                            ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΠΟΥΡΛΙΑΚΑΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου