Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 13 Σεπτεμβρίου 2016

«Έτοιμοι» οι Ιταλοί να επιβιβαστούν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αρχές Ιανουαρίου η μεταβίβαση των μετοχών

Έτοιμοι» εμφανίζονται οι Ιταλοί της FS να επιβιβαστούν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Παρουσιάζοντας το 10ετές επενδυτικό πλάνο του ομίλου, ο διευθύνων σύμβουλος Renato Mazzoncini υπογράμμισε ότι η σύμβαση εξαγοράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναμένεται στα τέλη Σεπτεμβρίου και η μεταβίβαση των μετοχών τον Ιανουάριο του 2017.

Ο δ.σ. του ομίλου ανέφερε ότι η εξαγορά της ελληνικής εταιρείας εντάσσεται στην επέκταση δραστηριοτήτων εκτός Ιταλίας, υπερθεματίζοντας τη συνεργασία με τους Ρωσικούς Σιδηροδρόμους για την κατασκευή και τον εκσυγχρονισμό σιδηροδρομικών υποδομών. Μάλιστα, ανάλογη συνεργασία έχει υπογραφτεί με τους Ιαπωνικούς Σιδηροδρόμους.
Επίσης, η θυγατρική Trenitalia θα επιδιώξει είσοδο στην βρετανική αγορά, συμμετέχοντας σε κοινοπραξία με τοπική επιχείρηση μεταφορών, σε διαγωνισμό για το Intercity μεταξύ του Λονδίνου και του Εδιμβούργου.
Στο επιχειρησιακό σχέδιο υπάρχει αναφορά για τη δημόσια διάθεση μετοχών (ΙPO), η οποία - όπως και να έχει – θα συντελεστεί το 2017. Ωστόσο, ο όμιλος της FS επισημαίνει ότι αξιολογεί όλες τις σχετικές παραμέτρους, σημειώνοντας ότι η «IPO θα πραγματοποιηθεί, ακολουθώντας μια διαφορετική προσέγγιση από ότι στο παρελθόν», διαβεβαιώνοντας ότι δεν θα υπάρξει απόσχιση δραστηριοτήτων.
Συνοπτικά, το νέο επιχειρησιακό σχέδιο προβλέπει την παροχή υπηρεσιών «ολοκληρωμένης κινητικότητας», τη συγχώνευση της ANAS (κρατική εταιρεία κατασκευής υποδομών – οδικών αξόνων), την αναδιάρθρωση των εμπορευματικών μεταφορών, την ανάπτυξη των διεθνών δραστηριοτήτων και τη μελέτη της IPO.
Β. Βεγ. - metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου