Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016

Αλλαγές σε κυκλώματα εργασίας σε Πάτρα και Δράμα, επανέρχεται (εντός των επομένων ημερών)το 1510

Ζαλίστηκαν ορισμένοι απο την επίλυση ενός χρόνιου προβλήματος και ΠΑΡΑΜΙΛΑΝΕ.....
Μετά απο 5 χρόνια επιλύθηκε το αίτημα των συναδέλφων μηχανοδηγών απο την Πάτρα και έτσι απο την Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου θα
διανυκτερεύουν στην Αθήνα εκτελώντας τις υπηρεσίες του Προαστιακού Αθηνών, και θα τους καταβάλεται η νόμιμη αποζημίωση.
Σημειώνουμε ότι δεν υπήρξε ΚΑΜΙΑ  αλλαγή στις κυκλωματικές υπηρεσίες του Προαστιακού (ακόμα περιμένουμε να δούμε πότε επιτέλους ΘΑ έρθουν τα κυκλώματα αυτά που ΘΑ εξοντώνουν τους μηχανοδηγούς).

Αυτό που συνέβη είναι ότι ικανοποιήθηκε το ΚΑΘΟΛΙΚΟ αίτημα του μηχανοστασίου Πάτρας (ΟΛΩΝ των μηχανοδηγών) και  μεταφέρθηκαν σε αυτό ΜΟΝΙΜΑ υπηρεσίες του Προαστιακού (5 συγκεκριμένα, 4 απο το κύκλωμα του Κιάτου και 1 απο το κύκλωμα του ΜΑΙ που ελαφρύνεται απο μια υπηρεσία) ενώ την διαδικασία θα ενισχύσουν -κατόπιν συνεννόησης- και οι 4 συνάδελφοι απο το Διακοπτό (κατόπιν ΠΑΝΤΑ συνεννόησης και υπηρεσιακών αναγκών όπως αναφέρει η οδηγία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ). 
  • Θα υπάρχουν δηλαδή 9 υπηρεσίες για 15 μηχανοδηγούς (+2 στο Διακοπτό τις καθημερινές, 11 υπηρεσίες για 15 μηχανοδηγούς). Αν υποθέσουμε ότι ο μήνας έχει 8 ρεπό οι 15 μηχανοδηγοί θα πρέπει να λάβουν 120 αναπαύσεις. Με 4 αναπαύσεις την μέρα(120 το μήνα) προκύπτει ξεκάθαρα ότι τα ρεπό για όσους επιθυμούν μπορούν να χορηγηθούν,πρόβλημα (κ πληρωμή αναπαύσεων  όπως σε όλα τα μηχανοστάσια άλλωστε) θα υπάρχει τις μέρες εκτέλεσης των κανονικών αδειών. Όσον αφορά το θέμα των διανυκτερεύσεων θα πραγματοποιούνται 60 το μήνα για 13-15 μηχανοδηγούς. Δηλαδή 4 ή 5 το μήνα,ίσως και ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ απο όσες πραγματοποιούν σήμερα στο Κιάτο κάποιοι συνάδελφοι και ΔΕΝ αμείβονται για αυτές εδώ και 5 χρόνια.
  • Η μετακίνηση- απο και προς την εργασία τους-πλέον των συναδέλφων μας μηχανοδηγών απο την Πάτρα ΔΕΝ θα υπερβαίνει τα νόμιμα ωράρια (όπως γινόταν μέχρι το πρόσφατο παρελθόν).

Λύθηκε ,ένα σημαντικό πρόβλημα μετά  κ τις τελευταίες (όλοι γνωρίζουμε)εξελίξεις για την περίπτωση της Πάτρας (προσφυγή στα δικαστήρια κτλπ)όταν  συνάδελφοι πραγματοποιούσαν 5 κ 6 (κ παραπάνω ορισμένοι) διανυκτερεύσεις το μήνα στο Κιάτο και δεν πληρωνόντουσαν για αυτές.

ΧΩΡΙΣ να υπάρξει καμία εντατικοποίηση της εργασίας των συναδέλφων μας.
Ίδιες υπηρεσίες (με την προσθήκη 1 απο το ΜΑΙ), εμπλοκή του κλιμακίου του Διακοπτού κατόπιν συνεννόησης, μετάβαση απο και πρός την εργασία σε νόμιμα ωράρια,πληρωμή των διανυκτερεύσεων.

Στην περίπτωση της Δράμας, είχαμε αλλαγή κυκλώματος εργασίας που προβλέπει ως έδρα το μηχανοστάσιο Δράμας.(παρά τα όσα ακούσαμε ακόμα και πολύ πρόσφατα ότι η έδρα θα ....καταργηθεί με τα νέα κυκλώματα που ΘΑ έρθουν).
Οι συνάδελφοι απο την Δράμα , με έδρα το τοπικό μηχανοστάσιο,θα εκτελούν υπηρεσίες προς και απο Αλεξανδρούπολη και Θεσσαλονίκη (2 διανυκτερεύσεις και 1 συνάντηση)όπως συνέβαινε τα τελευταία χρόνια, ενώ εξακολουθεί να υφίσταται ο θεσμός της κυκλωματικής επικουρίας για 2 μέρες στο ΜΘ.(όπως γίνεται τα τελευταία 4 χρόνια). Αυτήν την φορά οι συνάδελφοι θα απασχολούνται στο ΜΘ σε υπηρεσίες προς και απο Δράμα (90/601,600/91). Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εφάρμοσε εδώ την κανονιστική διαδικασία που αναφέρει πως αμαξοστοιχίες Inter City (AEG) θα εκτελούνται και με 1 μηχανοδηγό εφόσον πληρούνται συγκεκριμένες προϋποθέσεις.
Σε εκκρεμότητα υπάρχει το αίτημα για τοποθέτηση μηχανής στο μηχανοστάσιο Δράμας (το θέμα θα συζητηθεί -όπως και αυτό των κυκλωμάτων- στην συνάντηση ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ).

Τέλος, όπως πληροφορηθήκαμε , τις επόμενες μέρες θα επανέλθει η υπηρεσία του 1510 με βοηθό μηχανοδηγό καθώς αυτή αφορά την μαθητεία των συναδέλφων
Οι συνάδελφοι στα τοπικά μηχανοστάσια,ας κρίνουν σήμερα, ΆΝ όσα τους έλεγαν συγκεκριμένα πρόσωπα τους τελευταίους 15 μήνες ΕΓΙΝΑΝ,, ή ΑΝ έγιναν όσα έλεγαν όσοι τρομοκρατούσαν και λοιδορούσαν την προσπάθεια της ΠΕΠΕ.(καταψηφίζοντας και τον απολογισμό δράσης- και πήραν αποστομωτική απάντηση στις συνελεύσεις απο τους μηχανοδηγούς).
Απο τα ....500 Ευρώ που θα χάναμε με το ενιαίο,τις Κυριακές που θα χάναμε το 30% της αμοιβής, την ΣΣΕ που ΔΕΝ θα υπογράφαμε ΠΟΤΕ, το κλείσιμο των περιφερειακών μηχανοστασίων.
Θυμίζουμε κλείνοντας, ότι με ενέργειες της ΠΕΠΕ - ΑΘΟΡΥΒΑ και χωρίς τυμπανοκρουσίες- τους τελευταίους μήνες ΛΥΘΗΚΕ με ακόμα ποιο ευνοϊκούς όρους και ΟΡΙΣΤΙΚΑ το θέμα της καταβολής των μετακινήσεων των συναδέλφων απο την Τρίπολη.

Κάποιοι εργάζονται υπηρετώντας ΜΟΝΟ τα συμφέροντα του κλάδου και των μηχανοδηγών.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών


Υ.Γ. 
Προβληματιζόμαστε σε σοβαρά  με τους "κομμουνιστές"  που αναρωτιούνται ΔΗΜΟΣΙΑ πως θα δουλεύουν οι μηχανοδηγοί 2-3 ρεπό,όταν αυτοί εργάζονται 5 και 6  ρεπό το μήνα!!!! 
Πρόκειται για τα ίδια πρόσωπα που κατήγγειλαν τα δεκάωρα και εκτελούσαν 15 και 16 δεκάωρα το μήνα !!!
Προβληματιζόμαστε γιατί τόση υποκρισία δεν την περιμένανε ποτέ απο εκπροσώπους "κομμουνιστικών" παρατάξεων. Αποδεικνύεται ότι αποτελούν ουρά των παραδοσιακών παρατάξεων,δεν έχουν τίποτα να προσφέρουν.

Υ.Γ.2 Το καλύτερο που ακούσαμε είναι ότι γιατί το έλυσε τώρα το πρόβλημα η "κακή ΠΕΠΕ". ΘΑ έρθουν οι Ιταλοί και ΘΑ ...και ΘΑ...και ΘΑ...και ...ΘΑ.
Κάποιοι προφανώς νόμιζαν ότι το πρόβλημα δεν θα λυνόταν ποτέ. Όπως λένε και τώρα τελευταία για τις τοποθετήσεις...Γιατί να τις κάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, να...περιμένουμε τους Ιταλούς!!!

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ευχόμαστε, σε όλους αυτούς, απο καρδιάς!



1 σχόλιο:

  1. Μηχανοδηγός που αφήνει τον συρμό στους Αγ. Αναργύρους τις -μέρες της δημοκρατίας, 2014- για να αλλάξει τρένο,τιμωρείται ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ με 1 μέρα εκτός υπηρεσίας και το Σωματείο απών. Τι και αν μπερδεύτηκε.Δεν προσπαθεί να καλυφθεί,λέει την πραγματικότητα,δεν κλαίγεται.
    Μηχανοδηγός που αφήνει τον συρμό στο αεροδρόμιο, γιατί μπερδεύτηκε κ νόμιζε ότι σχολάει, δεν τιμωρείται επειδή πλέον έχουμε σωματείο.Θα κληθεί να αναφέρει τι συνέβη, όπως προβλέπεται.Θα πρέπει βέβαια να υποστηρίξει και αυτόν που έχωσε στα βαθιά με την ακούσια αβλεψία του.
    Δεν αρκεί να πέρνουμε τηλέφωνο πανικόβλητοι τον προϊστάμενο για να σωθούμε, οι μέρες έχουν αλλάξει πλέον,πέρνουμε τον συνάδελφο ΠΡΩΤΑ, για να του εξηγήσουμε κ να ζητήσουμε την βοήθεια του.
    Ας μαντέψουμε τώρα ποιος είναι ο κομμουνιστής στην υπόθεση μας. Και ας θυμηθούμε όσο προσπαθούμε να μαντέψουμε,το τι γινόταν μέχρι χτες και τι σήμερα όπου κανείς δεν επιτρέπει τις πρακτικές του παρελθόντος.Ίδια αντιμετώπιση για όλους ανεξάρτητα απο τις πολιτικές πεποιθήσεις και την κριτική που του ασκείτε.
    Πονάει η αλήθεια.
    ΝΕΜΕΣΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή