Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

Επερώτηση Κ.Καραμανλή για την επιλογή των Διεθυντών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Ας κάνει τις προαγωγές ο ...ιδιώτης υπονοεί ο κ. Καραμανλής σε μια ερώτηση που παρουσιάζει το δικό της ενδιαφέρον.
 Στην ερώτησή τους ο Τομεάρχης Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Κώστας Καραμανλής και η Συντονίστρια Παραγωγής και Εμπορίου, κα Όλγα Κεφαλογιάννη καλούν τον αρμόδιο Υπουργό, κο Χρ. Σπίρτζη, να εξηγήσει τους λόγους εκείνους 

που οδήγησαν την εταιρεία στην τροποποίηση των υπό πλήρωση προσόντων, σε μια χρονική στιγμή, όπου η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκεται στο τελικό της στάδιο.


 Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:
Προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

Θέμα: Κριτήρια για την κάλυψη διευθυντικών θέσεων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Κύριε Υπουργέ,

Στις 21 Ιουνίου 2016 η Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξέδωσε τέσσερις (4) προκηρύξεις-προσκλήσεις υποβολής υποψηφιοτήτων για την πλήρωση ισάριθμων θέσεων προϊσταμένων στη διοικητική δομή της εταιρείας.

Εξ αυτών των τεσσάρων καλύφθηκε μόνο η θέση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Ασφάλειας Μεταφορών και Διαχείρισης Κρίσεων. Για τις υπόλοιπες κενές οργανικές θέσεις, εξεδόθησαν στις 5 Αυγούστου νεότερες προκηρύξεις-προσκλήσεις.

Το ενδιαφέρον, όμως, στοιχείο  που προκύπτει από τη σύγκριση των νεότερων προκηρύξεων με των παλαιοτέρων αποτελεί το γεγονός πως τα υπό πλήρωση προσόντα έχουν τροποποιηθεί, και τα νέα οριζόμενα είναι χαμηλότερης ποσοτικής και ποιοτικής στάθμης.

Συγκεκριμένα:

– Η ελάχιστη σχετική εμπειρία έχει μειωθεί από τα 10 στα 8 έτη.

– Η ελάχιστη κατοχή θέσης ευθύνης έχει μειωθεί από τα 3 στα 2 έτη.

– Στην αγγλική γλώσσα η αρχική πρόβλεψη για «καλή γνώση όπως προβλέπεται από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία» έχει πλέον μετατραπεί απλά σε «γνώση της αγγλικής γλώσσας»

– Η «γνώση χειρισμού Η/Υ με πιστοποίηση από αναγνωρισμένο φορέα» έχει μετεξελιχθεί σε απλή «γνώση χειρισμού Η/Υ».

Συνεπεία των ανωτέρω ερωτάται ο κ. Υπουργός:

– Ποιοι είναι οι λόγοι που επέταξαν αυτήν την «προς τα κάτω» μεταβολή των υπό πλήρωση κριτηρίων, ιδίως σε μια χρονική στιγμή όπου η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκεται στο τελικό της στάδιο;

– Για ποιο λόγο δεν ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη από τον νόμο και τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας της εταιρίας διαδικασία;



Οι Ερωτώντες Βουλευτές

Καραμανλής Κώστας – Ν. Σερρών
Κεφαλογιάννη Όλγα – Α’ Αθηνών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου