Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην εποχή του barcode.

Να απαλλαγεί από την εικόνα της δεκαετίας του ‘60, με τα μικρά χαρτάκια στον... ρόλο του εισιτηρίου, επιχειρεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπαίνοντας στην ηλεκτρονική εποχή. Μέσο γι’ αυτή τη μετάβαση θα αποτελέσει η πλήρης αντικατάσταση του χάρτινου εισιτηρίου με το ηλεκτρονικό.
Στο πλαίσιο της συνολικής αναβάθμισης των υπηρεσιών της, η εταιρεία προγραμματίζει
μια σειρά καινοτομιών, οι οποίες στην πλειονότητά τους αποτελούν εξαγγελίες προερχόμενες από το παρελθόν.

Ωστόσο, καινοτομία αποτελεί η «μετάλλαξη» του εισιτηρίου που αναμένεται να απλοποιήσει σημαντικά τις διαδικασίες κρατήσεων και επιβίβασης για τους επιβάτες, ενώ θα περιορίσει σημαντικά το κόστος έκδοσης για την ίδια την εταιρεία.

Σήμερα η διαδικασία γίνεται από τα γκισέ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που «δίνει» στον επιβάτη τρία χαρτάκια. Το ένα αποτελεί το καθεαυτό εισιτήριο, το άλλο προσδιορίζει τη θέση και σε ορισμένες περιπτώσεις υπάρχει και τρίτο, συνοδευτικό, ανάλογα με τη διαδρομή. Τα χαρτιά αυτά παραχαράσσονται πολύ εύκολα, όπως εξηγούν στελέχη της εταιρείας, ενώ παράλληλα επιβαρύνουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με υπέρογκο εκτυπωτικό κόστος. Την ίδια στιγμή η διαχείριση των εντύπων αυτών απασχολεί μεγάλο αριθμό εργαζομένων, είτε στις αποθήκες είτε κατά τη διαδικασία απογραφής τους.

Μέσα στο φθινόπωρο

Στόχος είναι μέσα στο φθινόπωρο τα χαρτάκια αυτά να αποτελούν παρελθόν για την εταιρεία και όλη η διαδικασία κράτησης και έκδοσης εισιτηρίων να διεξάγεται ηλεκτρονικά. Πρακτικά η διαδικασία θα ακολουθεί αυτήν των ηλεκτρονικών κρατήσεων, δυνατότητα που παρέχεται και σήμερα σε ιδιώτες. Στόχος είναι τα εισιτήρια που αγοράζονται από τα εκδοτήρια του Οργανισμού ή σε σιδηροδρομικούς σταθμούς να εκδίδονται και αυτά μέσω του ίδιου ηλεκτρονικού συστήματος. Ετσι κατά την έκδοση του εισιτηρίου, αυτό θα είναι ονομαστικό και θα αποστέλλεται στον επιβάτη ηλεκτρονικά. Το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο θα θυμίζει τις κάρτες επιβίβασης των αεροπορικών εταιρειών. Κατά τον έλεγχο των εισιτηρίων ο επιβάτης θα επιδεικνύει το ηλεκτρονικό μήνυμα που θα έχει λάβει από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (θα απεικονίζει ένα bar code), το οποίο ο ελεγκτής θα «περνάει» από το ειδικό μηχάνημα που έχει και σήμερα. Σε περίπτωση που υπάρξουν επιβάτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με τα ηλεκτρονικά συστήματα (π.χ. ηλικιωμένοι), θα παρέχεται η δυνατότητα από τα εκδοτήρια του ΟΣΕ εκτύπωσης του εισιτηρίου, το οποίο θα «περνάει» από το μηχάνημα του ελεγκτή με τον ίδιο τρόπο.

Σε αυτή τη φάση ετοιμάζονται τα ηλεκτρονικά συστήματα (λογισμικό), ώστε να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν το σύνολο των εισιτηρίων, καθώς το υφιστάμενο σύστημα των ηλεκτρονικών κρατήσεων δεν επαρκεί.

«Με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα πετύχουμε μεγάλη εξοικονόμηση κόστους αλλά και ανθρωπίνου δυναμικού, το οποίο θα μπορεί να απασχοληθεί σε άλλους τομείς της εταιρείας», εξηγεί στην «Κ» ο Φίλιππος Τσαλίδης, διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Στο μεταξύ η εταιρεία προγραμματίζει σειρά πρωτοβουλιών με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Δημιουργείται άμεσα πρόγραμμα επιβράβευσης επιβατών στα πρότυπα των αεροπορικών εταιρειών (miles & bonus). Οσα περισσότερα χιλιόμετρα διανύει κανείς στις ράγες του ΟΣΕ, τόσο περισσότερους πόντους θα συγκεντρώνει. Αυτοί θα εξαργυρώνονται κατά την αγορά του επόμενου εισιτηρίου. Ετσι θα προσφέρονται εκπτώσεις, ακόμη και δωρεάν εισιτήρια.

Επίσης εισάγονται εισιτήρια πολλαπλών διαδρομών που θα παρέχουν εκπτώσεις από 22% έως 50% για συχνά ταξίδια και θα ισχύουν για 6, 15, 30 ή και περισσότερες ημέρες ανάλογα με τη γραμμή που επιλέγει ο επιβάτης.

Αλεξάνδρα Κασσίμη - Καθημερινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου