Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017

Ξεκίνησαν τα δοκιμαστικά δρομολόγια για Πειραιά

Ξεκίνησαν χτες τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια για τον Πειραιά με ηλεκτροκίνητους συρμούς Desiro.

Η είσοδος της ηλεκτροκίνησης στον Πειραιά,ολοκληρώνει μετά απο ...13 χρόνια, το έργο του Προαστιακού και την
σύνδεση του  Διευθνούς Αερολιμένα  Αθηνών με το λιμάνι του Πειραιά.

Κατά τις δοκιμές εντοπίστηκαν προβλήματα τα οποία θα αντιμετωπιστούν τις επόμενες μέρες και η γραμμή θα είναι έτοιμη προς χρήση το επόμενο διάστημα και θα σταματήσει έτσι η μετεπιβίβαση των επιβατών στον σταθμό Αθηνών.
Παράλληλα συνεχίζει να αναβαθμίζεται -ποιοτικά-το εργασιακό περιβάλλον για τους μηχανοδηγούς που εργάζονται στο Κεντρικό Μηχανοστάσιο.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

1 σχόλιο:

  1. Και αυτη η πολιτικη ηγεσία εχει κανει τα παντα για την στήριξη της ιδιωτικοποιησης του σιδηροδρομουκαθώς όπως βλεπουμε τα έργα ξαφνικά προχωρανε με φρενηρεις ρυθμούς από την στιγμη της συμφωνίας με τους Ιταλούς κι έπειτα.Εννοειται ότι η ποιότητα σιγα σιγα ανάβαθμιζεται αφού τελικα ο στόχος επετευχθει κι αυτα που έπρεπε να γίνουν χρονια πριν (ηλεκτροκινηση,συγχρονο τροχαιο υλικο,γρηγοροτερα δρομολογια κ.α)τελικα βρήκαν τον δρόμο τους.Φυσικα την αναβαθμιση αυτη θα την πληρώσει το επιβατικό κοινό με το αζημειωτο καιτα κέρδη θα τα καρπωθουν οι ιταλικοι σιδηροδρομοι.Να μην ξεχνάμε παντως ότι πισω από μια ωραια βιτρίνα υπαρχει παντα άγρια εκμετάλλευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή