Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017

Ατέλειες στο νέο σιδηροδρομικό τμήμα Τιθορέα-Λιανοκλάδι

Τελικά δεν ήταν όλα καλά στο πρώτο τεστ του νέου σιδηροδρομικού τμήματος Τιθορέα-Λιανοκλάδι. Σύμφωνα με ασφαλείς πήγες του ypodomes.com το καταγραφικό που έσπευσε πριν 2 εβδομάδες για να διαπιστώσει την ετοιμότητα του
νέου αυτού τμήματος, σημείωσε ατέλειες.
Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές, μικρό-προβλήματα καταγράφηκαν τόσο σε σημεία της επιδομής, αλλά και της ηλεκτροκίνησης με σημαντικότερα ένα τυφλό τμήμα 2χλμ στην Σήραγγα Καλλιδρόμου. Βέβαια, αυτό δεν ανησυχεί τον ΟΣΕ ούτε την ΕΡΓΟΣΕκαθώς είναι σύνηθες φαινόμενο σε ένα νέο σιδηροδρομικό τμήμα να παρατηρούνται ατέλειες κατά τη διεξαγωγή των δοκιμαστικών δρομολογίων οι οποίες διορθώνονται προκειμένου το τμήμα να μπορεί να λειτουργήσει με ασφάλεια.
Αυτό που προς το παρόν δεν έχει επιβεβαιωθεί, είναι αν αυτές οι ατέλειες δημιουργήσουν καθυστέρηση στη εμπορική λειτουργία του τμήματος Τιθορέα-Λιανοκλάδι που προβλεπόταν για τον Νοέμβριο. Αν δεν έχουμε κάτι συγκλονιστικά δυσάρεστο τότε τα ηλεκτροκίνητα τρένα θα κυκλοφορήσουν μέχρι το τέλος του έτους μειώνοντας την χρονοαπόσταση Αθήνας-Θεσσαλονίκης κατά τουλάχιστον 30 λεπτά.
ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ
Με την λειτουργία του νέου τμήματος θα έχουμε διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή στο τμήμα Αθήνα-Λιανοκλάδι, το οποίο θα διανύεται σε περίπου 2 ώρες. Ο χρόνος θα ήταν μικρότερος αν δεν υπήρχαν τα γνωστά προβλήματα της υποδομής στο τμήμα ΣΚΑ-Οινόη που δεν επιτρέπει στα τρένα να αναπτύξουν πολύ μεγάλες ταχύτητες.
Στο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός μήκους 54χλμ θα αλλάζει η ηλεκτρομηχανή με ντιζελομηχανή καθώς μιλάμε για μονό παλιό τμήμα (η νέα διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή θα λειτουργήσει το 2018) και η χρονοαπόσταση θα είναι περίπου 1 ώρα.
Η ηλεκτρομηχανή θα λειτουργεί και πάλι από τον Παλαιοφάρσαλο και μέχρι τη Θεσσαλονίκη με διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή σε μία χρονοαπόσταση περίπου μίας ώρας και 45 λεπτών.
Οι χρόνοι στα δύο ηλεκτροκίνητα τμήματα (περίπου 450 από τα 500χλμ του διαδρόμου Αθήνα-Θεσσαλονίκη) θα ισχύσουν εφόσον έχει τεθεί σε επαναλειτουργία η σηματοδότηση (τα φωτοσήματα) που θα επιτρέψει μεγάλες ταχύτητες αλλά και ασφαλέστερες διαδρομές για τους μηχανοδηγούς.
ΤΑ ΤΡΕΝΑ
Τώρα αναφορικά με τα τρένα ερώτημα αποτελεί τι τρένα θα χρησιμοποιηθούν με τη λειτουργία όλης της γραμμής. Αν δηλαδή θα χρησιμοποιηθούν μεταχειρισμένα τρένα που έχουν λειτουργήσει από την Ferrovie σε άλλες αγορές (μιλάμε για τα Fyra που είχαν λειτουργήσει στην Ολλανδία παλαιότερα ) ή αν επιλεγεί να έρθουν στην Ελλάδα καινούργια ηλεκτροκίνητα τρένα υψηλών ταχυτήτων. Η επιλογή αυτή προς το παρόν είναι άγνωστη.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου