Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2017

Την Άνοιξη του 2018 η ίδρυση του Σιδηροδρομικού Mega-Project Ελλάδας-Βουλγαρίας "Sea2Sea"

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις γύρω από το σημαντικό διακρατικό έργο "Sea2Sea", που αφορά την σιδηροδρομική αναβάθμιση και σύνδεση Θεσσαλονίκης-Καβάλας-Αλεξανδρούπολης-Ορμενίου με τα Βουλγαρικά λιμάνια Μπουργκάς, Βάρνα και Δέλτα Δούναβη. Μετά το
"τουϊτάρισμα" του Προέδρου της Κομισίον Ζ.Κ.Γιουνκέρ που έδωσε την υποστήριξη της Ε.Ε. στο project παρουσία των Πρωθυπουργών των 2 χωρών Α.Τσίπρα και Μ.Μπορίσοφ υπήρξε σύσκεψη για το θέμα.

Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com η σύσκεψη πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με μέλη των δύο χωρών. Επικεφαλής της σύσκεψης ήταν ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας, ενώ μαζί του ήταν ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Διονέλλης, η διπλωματική σύμβουλος του Υπ.Υποδομών και ο υπεύθυνος του Υπουργείου για τα Σιδηροδρομικά θέματα και ακόμα ένας συνεργάτης του Υπ.Υποδομών ενώ από τους Βούλγαρους ήταν ο Χρίστο Αλεξιέγιεβ ο οποίος είναι επικεφαλής του Βουλγάρικου ΟΣΕ (υπήρξε και υπηρεσιακός Υπουργός Μεταφορών για 9 μήνες) και μαζί του μία ομάδα εργασίας από τη γειτονική χώρα.

Μέσα από τη σύσκεψη αποφασίστηκε ότι αρχές Νοεμβρίου θα γίνει η επόμενη συνάντηση στη Σόφια για να επιταχυνθούν οι διαδικασίες προκειμένου όπως έχουν δεσμευτεί από οι Υπουργοί Υποδομών Ελλάδας (Χρήστος Σπίρτζης) και Βουλγαρίας μέχρι την Άνοιξη του 2018 να έχουν τα αποτελέσματα για τη νομική υπόσταση της εταιρείας για να προχωρήσουν στη ίδρυση και δραστηριοποίηση της.

Ταυτόχρονα μέχρι τότε θα έχουν πάρει σε συνεργασία με την Κομισιόν όλα τα απαραίτητα στοιχεία από τον τρόπο που στήθηκε και λειτούργησε η Rail Baltica (αντίστοιχο σιδηροδρομικό project που ένωσε Πολωνία-Λιθουανία-Λετονία-Εσθονία) ώστε να μπορέσουν απλά να ακολουθήσουν τα βήματα της ίδρυσης και λειτουργίας της διακρατικής εταιρείας χωρίς χρονοτριβή.

Από την Ελληνική πλεύρα σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com επισημάνθηκε ότι θα τρέξουν τα έργα ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο για να μπορέσει να χωρέσει η γραμμή περισσότερα τρένα ανά ώρα και να αυξηθεί αντίστοιχα η ωριαία ικανότητα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Να επισημανθεί ότι μελέτες και έργα σύμφωνα με κύκλους της ΕΡΓΟΣΕ στο Ελληνικό τμήμα θα γίνουν με φροντίδα της εταιρείας η οποία θα συνεχίζει να παίζει επιτελικό ρόλο και σε αυτό το project. Όπως επισημαίνουν άλλωστε αυτό εξασφαλίζεται με την εξωστρέφεια η οποία επιχειρείται με την παρουσία της εταιρείας σε έργα που είναι είτε αμιγώς στο εξωτερικό (π.χ. Μαυροβούνιο) είτε σε άλλα διακρατικά έργα (όπως η σχεδιαζόμενη γραμμή Φλώρινα-Καστοριά-Πόγραδετς).

Το στοίχημα για την ελληνική πλευρά παραμένει η ολοκλήρωση της αναβάθμισης της Ανατολικής Σιδηροδρομικής Εγνατίας κόστους περίπου 2,5 δισ.ευρώ, εκ των οποίων ποσό 1,75δισ.ευρώ αφορά την κατασκευή της νέας "παραλιακής" ηλεκτροκινούμενης γραμμής στο τμήμα  Θεσσαλονίκη-Καβάλα-Ξάνθη που υπόσχεται να μειώσει την χρονοαπόσταση κατά περίπου 3 ώρες και την αναβάθμιση-ηλεκτροκίνηση των τμημάτων Ξάνθη-Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου