Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2019

Αν ήταν στο χέρι τους θα ακύρωναν τις επιστροφές των μεταταχθέντων

Και ένα μάθημα ιστορίας για το πως οι μετατάξεις άλλαξαν τον συσχετισμό δυνάμεων στο Σωματείο μας.
Πραγματική αποστροφή προκαλεί
ο δημόσιος λόγος του γνωστού γραφικού και αποτυχημένου συνδικαλιστή των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ.
Αν μπορούσε θα ακύρωνε την πράξη , αυτό συμπεραίνουμε για τον άρρωστο και δυστυχισμένο αυτό άνθρωπο που μόνο μίσος και εμπάθεια αποπνέει ο δημόσιος λόγος του.
Ποιος ξεχνάει τον πανηγυρικό τόνο και την χαιρέκακο λόγο  του γραφικού της ΠΑΣΚ -ΔΑΚΕ όταν ολοκληρώθηκε η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ έπρεπε οι συνάδελφοι να επιστρέψουν στο Δημόσιο, όντας αποσπασμένοι .
Ποιος δεν θυμάται την ένσταση που υπέβαλαν ΠΑΣΚ -ΔΑΚΕ (ΣΥΠΕ) στις εκλογές του Σωματείου  μας , για να μην ψηφίσουν σε αυτές  3 συνάδελφοι μας που είχαν επιστρέψει στον κλαδο;(συνολικά μέχρι τον Απρίλη του 2018 είχαν επιστρέψει 8 μηχανοδηγοί).
Ποιος ξεχνάει την  αντίστοιχη ένσταση στις εκλογές της ΠΕΠ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
Ποιος ξεχνάει τις επιστολές του «συνδικάτου» που τόνιζαν το παράνομο της παραμονής των μεταταχθέντων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ;
Ποιος δεν θυμάται τα υπονοούμενα «μόνοι σας φύγετε» προς τους συναδελφους που εκδιώχθηκαν το 2010;
Ακόμα και χτες κυκλοφόρησαν στον συστημικό τύπο δημοσιεύματα για τον «χρεωμένο» ΟΣΕ που υποδέχεται εκτός από τους εθελοντικά 75 μεταταχθέντες της ΕΕΣΣΤΥ , μεταταχθέντες από τον νόμο 3891. Τυχαίο ;
Και φυσικά η καραμέλα για τους 75 «Συριζαίους» που μετατάχθηκαν από την ΕΕΣΣΤΥ στον ΟΣΕ είναι η πλέον βρώμικη προπαγάνδα καθώς μεταξύ των 75 συναδέλφων είναι κορυφαίοι συνδικαλιστές και στελέχη της ΠΑΣΚ (και όχι μόνο).
Αυτά τα ξέρει όλος ο κόσμος , αλλά τα διαβάζει όπως θέλει ο γραφικος - δυστυχισμένος και γεμάτος εμπάθεια υπάνθρωπος & αντισυναδελφος της ΣΥΠΕ (ΠΑΣΚ - ΔΑΚΕ).
Ο οποίος από μέλος της ΠΑΣΚ -μέχρι το 2012- πήδηξε στο ΠΑΜΕ , εκλέχτηκε με την ΑΣΚΕ ΤΟ 2015 -αφού ανέλαβε την ευθύνη για αυτήν τότε - σε τοπικό σώμα , έχοντας αποτύχει να εκλεγεί στο ΔΣ, -μετά από 35 συναπτά ετη παρουσίας της ΑΣΚΕ στο ΔΣ της ΠΕΠΕ- .
Κατόπιν και  αφού  διέλυσε την ΑΣΚΕ με την τακτική του, διασύροντας ΚΑΙ το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών,- το οποίο άρχισε να μιλά για συνεργάτη και όχι μέλος του,βλέποντας την κατρακύλα- όταν ήρθε η ώρα να κριθεί,το 2018, αρνήθηκε να κριθεί για την δράση και την τακτική του, πουλώντας νύχτα το ΠΑΜΕ για να πάρει την συνδικαλιστική καρέκλα που του πρόσφεραν εν είδος διορισμού  ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ στο ΔΣ του Σωματείου  μας, για να βρίζει -χωρίς ουσιαστικό λόγο -νυχθημερόν την +ΣυνΕξελιξη.
Κανείς άλλωστε από τα μέλη της ΑΣΚΕ δεν ακολούθησε τον γραφικό στην ΣΥΠΕ  (ΠΑΣΚ -ΔΑΚΕ) και αυτό τα λέει ΟΛΑ!

Ας θυμίσουμε όμως τον κομβικό ρόλο που διαδραμάτισαν οι μετατάξεις στην αλλαγή του συσχετισμού δυνάμεων στο Σωματείο μας.

Το 2012 λόγω σοβαρών διαφωνιών για τους χειρισμούς του τότε Προέδρου του Σωματείου κ επικεφαλής της ΠΑΣΚ Νωντα Θεοδωρόπουλου κατά την περίοδο των μετατάξεων η ΠΑΣΚ στην ουσία τριχοτομείται.
Δημιουργείτε η Εξέλιξη με βασικό κορμό τους νέους μηχανοδηγούς από το ΜΑΙ κ συναδέλφους  από την Πάτρα , η Δύναμη Έλξης με μηχανοδηγούς  από το ΜΘ και την Λάρισα ενώ μέρος μηχανοδηγών εντάσσεται στην ΑΠΕ που εκείνη την περίοδο έχει παρουσία στο ΔΣ του Σωματείου μας με τον συνάδελφο Λειβαδιώτη.
Η ΑΣΚΕ έχει επίσης παρουσία στο ΔΣ του Σωματείου και εκπροσωπεί το ΠΑΜΕ σιδηροδρομικών στην έλξη με τον Ζαφείρη Βελλή.
Στις εκλογές του 2012 η ΠΑΣΚ -υπό τον Νωντα Θεοδωρόπουλο- βλέπει τα ποσοστά της να υποχωρούν σημαντικά και εκλεγεί 3 μέλη στο ΔΣ του Σωματείου μας(είχε 5 στις προηγούμενες εκλογές).
Η ΔΑΚΕ ανέρχεται σε πρώτη δύναμη εκλέγοντας 4 μέλη στο ΔΣ κ από 1 μέλος εκλεγούν η Εξέλιξη,  η ΑΠΕ, η Δύναμη Έλξης και η ΑΣΚΕ.
Οι εκλογές διεξάγονται σε κλίμα τρομοκρατίας που καλλιεργεί ο μηχανισμός της ΠΑΣΚ και ενδεικτικό είναι ότι βρίσκεται ανοιχτός σάκος (χωρίς μολυβοσφραγίδα δικαστικού αντιπροσώπου)με τα ψηφοδέλτια από τοπικό μηχανοστάσιο της περιφέρειας , εξέλιξη που αναγκάζει την εφορευτική επιτροπή τότε να καταμετρήσει ανά έδρα τους ψήφους , διαδικασία που έκτοτε τηρείτε μέχρι και σήμερα.
Χρέη Εφορευτικής επιτροπής στο μηχανοστάσιο της περιφέρειας που βρέθηκε ανοιχτός ο σάκος με  τα ψηφοδέλτια  εκτελεί κορυφαίος συνδικαλιστής της ΠΑΣΚ που συνταξιοδοτείται το επόμενο διάστημα.
Το αποτέλεσμα των εκλογών του 2012, αλλά και οι μεθοδεύσεις του υπηρεσιακού μηχανισμού τότε και μέχρι το 2015 σε βάρος όσων διαφωνούσαν με τις επιλογές των πράσινων εργατοπατέρων, προκαλούν αντίδραση αλλά και την ενοποίηση των 3 παρατάξεων το 2014, όποτε προκύπτει και η +ΣυνΕξελιξη.
Την ΑΣΚΕ το 2015 αναλαμβάνει ο γραφικός με τα γνωστά αποτελέσματα, κατορθώνοντας να την αφήσει χωρίς αντιπρόσωπο στο Σωματείο μετά απο 35 χρόνια, αφού στο Κεντρικό μηχανοστάσιο- όπου και εργάζεται- λαμβάνει μόλις 6 ψήφους στους 150, ενδεικτικό της εκτίμησης που του τρέφουν οι συνάδελφοι που ζουν καθημερινά με τον ντεμεκ αγωνιστή του πληκτρολογίου.
Στην υπόλοιπη χώρα η ΑΣΚΕ -χάριν στα ιστορικά της στελέχη -λαμβάνει 15 ψήφους σε 140 ψηφίσαντες (10%). Αλλά δεν αρκούν.
Τα υπόλοιπα αποτελούν γνωστή  ιστορία.
Η ΑΣΚΕ στα χέρια του γραφικού μετατρέπεται σε κακέκτυπο της ΠΑΣΚ για 3 χρόνια (2015-2018) κ όταν έρχεται η ώρα να κριθεί ο έχων την ευθύνη της .... κάνει κωλοτουμπα και από  ...κομμουνιστής γίνεται σύμμαχος των ΠΑΣΚ κ ΔΑΚΕ στην «ΣΥΠΕ» , πουλώντας την! 
Η + ΣυνΕξελιξη το 2015 αναλαμβάνει την ευθύνη της ΠΕΠΕ με 5 έδρες και το 2018 εκλεγεί 7 έδρες στους 11 με ποσοστό άνω του 62%.

Είμαστε όμως βέβαιοι πλέον, πως αν ο γραφικός των ΠΑΣΚ -ΔΑΚΕ μπορούσε, θα έκανε τα πάντα για να παγώσει η επιστροφή των συνάδελφων μας.
Άλλωστε το μόνο που έχει του έχει απομείνει είναι η επένδυση στην ήττα και την καταστροφή.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου