Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2019

Η εξέλιξη των έργων από εδώ κ πέρα , από τον κ. Θανο Βουρδα

Απο τους βασικούς συντελεστές  στην ολοκλήρωση των έργων στον σιδηρόδρομο, αναμφισβήτητα είναι ο κ. Θάνος  Βουρδας, Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Σε σημερινό του σημείωμα αναφέρει για την μετέπειτα πορεία των έργων:
Στις 7 Ιανουαρίου 2019 τέθηκε σε κυκλοφορία το τμήμα από τον νέο Σιδηροδρομικό σταθμό του Λειανοκλαδίου μέχρι και την Σιδηροδρομική στάση των Αγγειών μήκους
31 χλμ. της νέας, σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής «Τιθορέα – Δομοκός».
Με την παράδοση του τμήματος αυτού το έργο εισέρχεται στην τελική φάση της ολοκλήρωσής του.
Το τμήμα που τέθηκε σε χρήση, διέρχεται από νέα μεγάλα τεχνικά έργα στα οποία συμπεριλαμβάνονται μεταξύ άλλων 10 σιδηροδρομικές γέφυρες και η νέα δίδυμη σήραγγα της Όθρυος, μήκους  επτά (7) χιλιομέτρων η οποία καταλήγει στην πεδιάδα της Ξυνιάδας. 
Επιπροσθέτως, έχουν ήδη προγραμματιστεί και υλοποιούνται απρόσκοπτα όλες οι απαιτούμενες εργασίες και δοκιμές για την απόδοση σε κυκλοφορία και του υπολοίπου τμήματος της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, πλήρως διαλειτουργικής, μήκους 21χλμ., από την σιδηροδρομική στάση των Αγγειών μέχρι και τον Σιδηροδρομικό σταθμό του Δομοκού. Στο εν λόγω τμήμα,  η διέλευση του τρένου θα γίνεται μέσω της  νέας τοξωτής – μεταλλικής και σεισμικά μονωμένης σιδηροδρομικής γέφυρας ΣΓ26 η οποία ευρίσκεται στην περιοχή της Εκκάρας Δομοκού.
Πιο συγκεκριμένα:
• Μέχρι τις 20/1/2019 θα έχουν πραγματοποιηθεί οι αναγκαίες δοκιμαστικές φορτίσεις στην  γέφυρα της Εκκάρας.
• Στις 24/1/2019 θα ολοκληρωθεί όλη η νέα διπλή γραμμή στο τμήμα Αγγείες-Δομοκός και θα δοθεί σε κυκλοφορία για συρμούς δηζελοκίνητους.
• Μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2019 θα δοθεί σε κυκλοφορία όλη η γραμμή Λειανοκλάδι-Δομοκός, ηλεκτροκινούμενη στο σύνολο της. 
Με τα έργα αυτά, η ΕΡΓΟΣΕ ολοκληρώνει  το εμβληματικό για το σιδηρόδρομο μεγάλο έργο της κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας «Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη» με σύγχρονη, πλήρως διαλειτουργική διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου