Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015

Οι πυροσβέστες ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ την διάλυση του σιδηροδρομικού δικτύου


Την Πέμπτη συνεδριάζει η ΠΕΠΕ και θα έχουμε εξελίξεις.
ΉΡΩΕΣ οι 2 μηχανοδηγοί που μέσα σε συνθήκες ζούγκλας  με αυταπαρνηση και κίνδυνο της ζωής τους,γλύτωσαν τροχαίο υλικό και εμπορεύματα εκατομμυρίων ευρώ αλλά και το πρεστίζ του σιδηροδρόμου .Την διάλυση αποκαλύπτει σε δελτίο τύπου, η Ένωση Υπαλλήλων Πυροσβεστικού Σώματος Περιφέρειας Θεσσαλίας (ΕΥΠΣΠΘ), σχετικά με το συμβάν, αναφέρει:
«Στις 9-7-2015 και περί ώρα 07:13 το συντονιστικό κέντρο της Πυροσβεστικής ενημερώθηκε για πυρκαγιά που εκδηλώθηκε σε εμπορική αμαξοστοιχία μέσα στη σήραγγα των Τεμπών. Επί τόπου κατέφτασαν 5 οχήματα με 18 άνδρες από την 8ηΕΜΑΚ,τον 3ο και 1ο πυροσβεστικό σταθμό Λάρισας και σύσσωμη τη διοίκηση. Η φωτιά εκδηλώθηκε σε βαγόνια αμαξοστοιχίας σε βάθος περίπου 1000 μέτρων από την έξοδο της σήραγγας. Λόγω των συνθηκών και των καιόμενων υλικών η πυρκαγιά ήταν μεγάλης έντασης και επικινδυνότητας και την οποία οι πυροσβέστες, με τον κατάλληλο εξοπλισμό κατάφεραν να την προσεγγίσουν, να την θέσουν υπό έλεγχο και να την κατασβήσουν. Χρειάστηκε όμως να προβούν σε εγκατάσταση σωλήνων παροχής νερού περίπου ενός χιλιομέτρου αφού το υδροδοτικό σύστημα της σήραγγας ήταν εκτός λειτουργίας, ενώ δεν δούλεψε όταν χρειάστηκε και το σύστημα απαγωγής καπνού, με αποτέλεσμα να δυσχεραίνει το έργο των πυροσβεστών και την προστέγγιση των τεχνικών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι οποίοι είχαν και την ευθύνη να θέσουν σε λειτουργία το σύστημα πυρόσβεσης.
Το συγκεκριμένο πρόβλημα της πυρόσβεσης στη σήραγγα είχε διαπιστώσει η διοίκηση της 8ης ΕΜΑΚ από το 2010 μετά από άσκηση που πραγματοποίησε στη σήραγγα. Είχε μάλιστα ενημερώσει και εγγράφως τους αρμόδιους ότι δεν υπήρχε παροχή νερού. Η Ε.Υ.Π.Σ.Π. Θεσσαλίας διερωτάται: αν η αμαξοστοιχία ήταν επιβατική θα είχαμε θύματα; Τι πρέπει να γίνει ώστε κάποιοι αρμόδιοι να σεβαστούν επιτέλους την ασφάλεια των πολιτών που χρυσοπληρώνουν έργα και μεταφορές;
Τα συμβάν αυτό εγείρει ξανά και το θέμα της ασφάλειας στο οδικό τμήμα που διασχίζει όλο το νομό Λάρισας. Η Ε.Υ.Π.Σ.Π. Θεσσαλίας είχε εκφράσει από το 2009 την έντονη ανησυχία της για το σχεδιασμό της δημιουργίας πυροσβεστικών σταθμών κατά μήκος της εθνικής οδού, που προβλέπει την ίδρυση σταθμού στη Λεπτοκαρυά και τον επόμενο στη Σούρπη, αφήνοντας ακάλυπτο το κομμάτι της οδού που διασχίζει όλο τον νομό Λάρισας (περίπου 110χ.λ.μ) με τις μεγαλύτερες σήραγγες των Βαλκανίων που κατασκευάζονται στα Τέμπη. Σε ενδεχόμενο συμβάν μέσα στα τούνελ, θα πρέπει να αναμένεται βοήθεια από την Π.Υ του νομού Πιερίας και τον υπό κατασκευή σταθμό της Λεπτοκαρυάς, όταν και αν φυσικά επανδρωθεί και λειτουργήσει… Οι πυροσβέστες έχουν καταντήσει πια γραφικοί, με το να υποδεικνύουν συνεχώς τα κακώς κείμενα και τις αστοχίες, όσον αφορά την ασφάλεια των πολιτών. Το φιλότιμο δεν αρκεί.»
Συντάκτης Ευάγγελος Ρηγόπουλος
Ελευθερία Λάρισας

3 σχόλια:

  1. Μέχρι να καταστούν πλήρη και λειτουργικά τα συστήματα ασφαλείας και πυρόσβεσης των σηράγγων, να ζητηθεί η διέλευση από την παλαιά γραμμή, όπου υπάρχει και μπορεί να συνδεθεί άμεσα και να μη δέχεται κανείς συνάδελφος να περνάει από μέσα. Αν στη σήραγγα υπήρχε και επιβατικό τραίνο θα είχαμε νεκρούς. Ας καταλάβουν οι επίδοξοι πωλητές των σιδηροδρόμων ότι με πορδές δεν βάφονται αυγά.
    Το ίδιο θα συμβεί αν κάτι πάει στραβά, στις λεηλατημένες σήραγγες του Προαστιακού (Αγ. Αναργύρων, Μ. Ώρας, Ευταξία, Κ. Σκάλας). Επισκευάστε γρήγορα ΜΑΝ και RB της μετρικής γιατί κανονικά ο Προαστιακός θα έπρεπε να διακόψει τη λειτουργία του σήμερα, για λόγους ασφαλείας. Ή, καλύτερα, καταστήστε τις σήραγγες ασφαλείς.
    Ερώτηση:
    Γιατί το προσωπικό δεν εκπαιδεύτηκε στην ασφάλεια αυτών των σηράγγων (προβλέφτηκε αρχικά και μετά αφαιρέθηκε), όταν προ διετίας ή τριετίας έγινε η σχετική εκπαίδευση στις σήραγγες Τεμπών και Πλαταμώνα (αλήθεια τότε δούλευαν τα συστήματα ή απλώς έγινε υγιεινός περίπατος στα έγκατα της γης);
    Απάντηση:
    Γιατί δεν υπήρχε, ούτε υπάρχει σύστημα ασφαλείας που να λειτουργούσε, ώστε να εκπαιδευτούν πάνω σε αυτό.
    Είναι τέλος εκπαιδευμένοι στην (όποια) ασφάλεια σηράγγων, όλοι οι σιδηροδρομικοί που εκτελούν δρομολόγια στα τμήματα αυτά;
    Τι περιμένετε, να χαθούν ζωές για να επέμβουν οι Εισαγγελείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν σε παλαιότερο χρόνο έκανα αναφορά για τους κινδύνους που εγκυμονούν στις σύρραγες και είπα ότι την αναφορά θα τη στείλω και στον εισαγγελέα με έπαιρναν τηλέφωνα και εμμέσως με απειλούσαν ότι παρακάμπτω την ιεραρχία λες και μιλούσαν σε αγράμματο που δεν ξέρει πως λειτουργεί ο εισαγγελέας.Προσπάθησα να αναδείξω το σοβαρό πρόβλημα το οποίο συνέχισε να υπάρχει αλλά ματαίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να μας πουν και για τς μαθητειες αφού δε λειτουργούσε τίποτα πως έγιναν; Ποιοι τα πήραν πάλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή