Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 9 Ιουνίου 2021

Ντόμινο παραιτήσεων στον ΟΑΣΑ

Είκοσι οδηγοί που προσελήφθησαν με τον τελευταίο διαγωνισμό στην Ο.ΣΥ. έχουν παραιτηθεί εξαιτίας

των χαμηλών αμοιβών και της μη αναγνώρισης της προϋπηρεσίας τους ● «Εβγαζα περισσότερα ως ντελίβερι και χωρίς να έχω ευθύνη για τόσες ζωές», τόνισε χαρακτηριστικά ένας από τους παραιτηθέντες ● Οι νεο-προσληφθέντες λαμβάνουν μόλις 700 ευρώ, όταν οι παλαιότεροι οδηγοί παίρνουν μισθούς άνω των 1.000 ευρώ για τα ίδια δρομολόγια. ● Παραιτήσεις και στη ΣΤΑ.ΣΥ. καθώς σε σύνολο 100 τεχνιτών έχουν αποχωρήσει οι 33, την ώρα που σημειώνονται συνεχώς βλάβες και συρμοί ακινητοποιούνται.

Βροχή παραιτήσεων από οδηγούς και τεχνίτες που προσλήφθηκαν τον περασμένο Μάρτιο καταγράφεται στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής, δύο μήνες μετά την επίσκεψη, αξημέρωτα, του πρωθυπουργού στο αμαξοστάσιο της Ο.ΣΥ. όπου ο Κ. Μητσοτάκης περηφανεύτηκε επειδή «ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι προσλήψεις».

Εκτός από τις δεκάδες παραιτήσεις που συνδέονται ευθέως με το μεθοδευμένα χαμηλότατο επίπεδο των αμοιβών, παρατηρείται καθυστέρηση και στην κλήση διοριστέων προς ανάληψη εργασίας με συνέπεια να μην επιτυγχάνεται καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. Για να δέσει το... γλυκό αφήγημα της δυσφήμησης κάθε δημόσιας υπηρεσίας, προστίθεται στη συνταγή και η κοινώς αποκαλούμενη «λούφα» μέσω της οποίας εργαζόμενοι αποσπώνται ή μετατάσσονται σε άλλα υπουργεία, με αποκορύφωμα έναν νεοπροσληφθέντα που, αντί να παράγει δρομολόγια, εμφανίζεται σε μέσα ενημέρωσης ως ειδήμων για τα μποτιλιαρίσματα!

Ο διαγωνισμός για τις 609 προσλήψεις σε λεωφορεία-τρόλεϊ (Ο.ΣΥ.) και μετρό-ηλεκτρικό (ΣΤΑ.ΣΥ.) ξεκίνησε πέρσι μετά το καλοκαίρι και τα πρώτα αποτελέσματα βγήκαν τον Δεκέμβριο εν μέσω σφοδρών καταγγελιών για δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων και λίστες στις οποίες άλλαζαν οι σειρές κατάταξης. Τα οριστικά αποτελέσματα ανακοινώθηκαν τον Φεβρουάριο, αλλά:

  1. Εως τώρα, σε σύνολο 423 διοριστέων στην Ο.ΣΥ., έχουν κληθεί να αναλάβουν περίπου 300. Αγνωστοι παραμένουν οι λόγοι για τους οποίους δεν καλούνται και οι υπόλοιποι.
  2. Από αυτούς τους 300, οι 20 έχουν ήδη παραιτηθεί. Ο αριθμός των 20 παραιτήσεων προκύπτει από τις αναρτήσεις που βρίσκονται ήδη στη «Διαύγεια» της επιχείρησης και αυτό δεν αποκλείει ότι μπορεί να έχουν γίνει περισσότερες χωρίς να δημοσιοποιηθούν. Η πρώτη παραίτηση υπεβλήθη στις 16 Μαρτίου και η τελευταία από τις αναρτημένες, στις 19 Μαΐου. Οι περισσότεροι από τους παραιτηθέντες οδηγήθηκαν σε αυτή την απόφαση όταν διαπίστωσαν ότι δεν αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους, με αποτέλεσμα να ξεκινούν με μισθό περίπου 700 ευρώ μηνιαίως. «Εβγαζα περισσότερα ως ντελίβερι», είπε χαρακτηριστικά ένας παραιτηθείς, προσθέτοντας ότι από εκείνη τη δουλειά ζούσε «χωρίς να έχω καθημερινά την ευθύνη για τόσες ανθρώπινες ζωές». Αλλος έλεγε στους συναδέλφους του ότι θα έπρεπε να μετακομίσει από την επαρχία και να νοικιάσει σπίτι, ενώ εκεί που ζούσε μπορούσε να βγάλει ένα αντίστοιχο ποσό και να ζει στο πατρικό του. Επισημαίνεται ότι γύρω από την αναγνώριση προϋπηρεσίας δίνεται μάχη, χωρίς όμως να επιδεικνύεται ιδιαίτερη αγωνιστικότητα από την πλειονότητα των συνδικαλιστών. Το αποτέλεσμα είναι, για τον ίδιο αριθμό δρομολογίων, οι νεοπροσληφθέντες να παίρνουν 700 ευρώ και οι παλαιότεροι πάνω από 1.000 ευρώ – όσο για εκείνους που εργάζονται μέσω των ΚΤΕΛ, είναι άγνωστο πώς και πότε πληρώνονται.
  3. Αντίστοιχο πρόβλημα με παραιτήσεις υπάρχει και στις Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑ.ΣΥ.). Οπως πρόσφατα κατήγγειλε το σωματείο ΣΕΛΜΑ, σε σύνολο 100 τεχνιτών έχουν παραιτηθεί οι 33 την ώρα που σημειώνονται συνεχώς βλάβες και συρμοί ακινητοποιούνται.
  4. Από ένα τέτοιο σκηνικό δεν θα μπορούσαν να λείπουν και οι γνωστές εξυπηρετήσεις προσώπων που απαλλάσσονται από τη σκληρή καθημερινότητα του συγκοινωνιακού έργου για να αποσπαστούν σε γραφεία βουλευτών-υπουργών. Οι αποσπάσεις είναι παλιά «αμαρτία» που διαιωνίζεται, αλλά το πιο ακραίο που συναντούμε στη «Διαύγεια» είναι οι πρόσφατες αποφάσεις όχι για την προσωρινή απόσπαση αλλά τη μόνιμη μετάταξη τριών οδηγών από την Ο.ΣΥ. στο υπουργείο Μετανάστευσης.
  5. Το βραβείο στη διοίκηση της Ο.ΣΥ. για την προσπάθειά της να εξυπηρετήσει το επιβατικό κοινό θα μπορούσε άνετα να προταθεί για τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται τον νεοδιορισθέντα οδηγό Κ.Λ. Οι ταλαίπωροι επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών δεν θα δουν τον συγκεκριμένο οδηγό να κρατά το τιμόνι για να βγει κάποιο δρομολόγιο παραπάνω, αλλά μπορεί και να τον βλέπουν ή να τον ακούν καθημερινά στις τηλεοράσεις και στα ραδιόφωνα να ενημερώνει για την κίνηση στους δρόμους.

Ο συγκεκριμένος «υπάλληλος», πρώην ιδιοκτήτης σχολής οδηγών, είχε κατέβει στις πρόσφατες εκλογές με τον περιφερειάρχη Γ. Πατούλη. Δεν εξελέγη περιφερειακός σύμβουλος, αλλά στα κοινωνικά δίκτυα εμφανίζεται ως «Traffic Manager of Attica» (Διοικητής Κυκλοφορίας Αττικής!).

Οσοι παρακολουθούν τηλεόραση θα τον δουν να βγαίνει στα κανάλια και να ενημερώνει από το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής για την κίνηση στο Λεκανοπέδιο – ενδεχομένως και για τις κινητοποιήσεις εργαζομένων που εμποδίζουν τον κόσμο να φτάσει στον προορισμό του. Βάσει όσων ο ίδιος αναφέρει, δουλεύει στο Κανάλι 1 του Πειραιά και προσφέρει ενημέρωση για την κυκλοφορία στην ΕΡΤ, τον Αθήνα 9,84 και τους ραδιοφωνικούς σταθμούς Παραπολιτικά, Sfera και Μουσικός 98,6.


www.efsyn.gr - Αρης Χατζηγεωργίου 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου