Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 25 Ιουνίου 2021

Αποσύρθηκαν όλα τα μεταχειρισμένα λεωφορεία που παρέλαβε ο ΟΑΣΘ από τη Λειψία. Η ανάπτυξη ...έρχεται

 Εκτός απο πινακίδες δεν έχουν και ...κλιματιστικά! 
Στην προσωρινή τουλάχιστον απόσυρση και των 50 μεταχειρισμένων λεωφορείων που προμηθεύτηκε ο δήμος Θεσσαλονίκης από τη Λειψία προχώρησε ο ΟΑΣΘ με τη δικαιολογία πως το σύνολό τους δεν διαθέτει κλιματισμό, παρά τις γνωστές κλιματολογικές συνθήκες που επικρατούν στην Ελλάδα.

Όπως ανέφερε ο εκπρόσωπος του σωματείου των εργαζομένων Μάκης Άγγος στο voria.gr, “σήμερα κυκλοφορούν στους δρόμους 247 λεωφορεία. Τις προηγούμενες ημέρες βγάζαμε περίπου 305 με 307 οχήματα. Άρα έχουμε τουλάχιστον πενήντα εκτός κυκλοφορίας. Τα περισσότερα απ’ αυτά παραμένουν στα αμαξοστάσια επειδή δεν λειτουργεί ή δεν διαθέτουν κλιματισμό”.

Όπως αναφέρει οδηγός του ΟΑΣΘόταν η θερμοκρασία έξω είναι πάνω από 35 βαθμούς, μέσα στα λεωφορεία, εάν δεν υπάρχει κλιματισμός, το θερμόμετρο ξεπερνά τους 50 βαθμούς. Με τέτοιες θερμοκρασίες είναι αδύνατον να γίνουν δρομολόγια”. Σύμφωνα με πληροφορίες σε πολλά οχήματα, κυρίως αυτά τα οποία ανήκουν στον ΟΑΣΘ (πλην των μισθωμένων) υπάρχουν βλάβες στα κλιματιστικά οι οποίες δεν αποκαταστάθηκαν εγκαίρως. “Πολλές απ’ αυτές χρειάζονταν μερικές δεκάδες ευρώ” αναφέρει αρμόδια πηγή.

Τα λεωφορεία που προμηθεύτηκε ο ΟΑΣΘ από τη Λειψία έχουν μέχρι σήμερα εμφανίσει ουκ ολίγα προβλήματα καθώς όπως φαίνεται οι υπεύθυνοι δεν φρόντισαν οι προδιαγραφές τους να είναι κατάλληλες για να κινηθούν σε ελληνικό έδαφος. Είναι χαρακτηριστικό πως τα συγκεκριμένα οχήματα δεν δρομολογούνται πλέον σε δρομολόγια με μεγάλες κλίσεις εδάφους μετά από περιστατικό πυρκαγιάς σε λεωφορείο που αγκομαχούσε για να ανέβει μία ανηφόρα.

Όπως έχουν καταγγείλει εργαζόμενοι τα λεωφορεία διαθέτουν πολύ μικρούς κινητήρες, ενώ δεν έχουν κλιματισμό.

Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς και ο αναπληρωτής τομεάρχης Χρήστος Γιαννούλης, προχώρησαν στην εξής δήλωση:

Η κοροϊδία με τα λεωφορεία – «σαπάκια» από τη Λειψία, που έπιαναν φωτιά στις ανηφόρες του Χορτιάτη, έλαβε και επίσημα τέλος.

Η ακαταλληλότητα των οχημάτων, που με «δόξα και τιμή» υποδέχονταν πριν από λίγους μήνες οι Καραμανλής, Ζέρβας και Σκόδρας, οδηγεί τα μόλις 17 λεωφορεία που εκτελούσαν δρομολόγια, πίσω στα αμαξοστάσια.

Εκεί όπου βρίσκονται ακινητοποιημένα από την πρώτη ημέρα 32 ακόμα οχήματα του είδους.

Η απόσυρσή τους αποδίδεται στην έλλειψη κλιματισμού και παραθύρων.

Η ευθύνη για την προμήθειά τους, την σπατάλη άνω του ενός εκατομμυρίου ευρώ και την κοροϊδία του επιβατικού κοινού της Θεσσαλονίκης εν μέσω κορωνοϊού και συνωστισμών ανήκει ολόκληρη στην κυβέρνηση Μητσοτάκη, τον δήμο Θεσσαλονίκης και τον ΟΑΣΘ.

Η έκθεση των επιβατών στους κινδύνους του κορωνοϊού και η απαξίωση του ΟΑΣΘ, με στόχο την ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών της πόλης, θα μας βρει όλους απέναντι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου