Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 18 Ιουνίου 2021

Η Ρ.Α.Σ. δέχτηκε τις θέσεις του Σωματείου Μηχανοδηγών (Χειροτροχοπέδες εμπορικών συρμών)

Δεκτές έκανε η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων τις θέσεις του Σωματείου των Μηχανοδηγών για το θέμα που είχε προκύψει με τις χειροτροχοπέδες στις εμπορευματικές αμαξοστοιχίες στην Βόρεια Ελλάδα όπου μηχανοδηγοί καλούντο να παραλάβουν τρένα χωρίς να υπάρχει καμία σε αυτά!  Στην επιστολή
της προς τον διαχειριστή υποδομής και τις σιδηροδρομικές εταιρείες η Ρ.Α.Σ. καλεί ώστε οι σιδηροδρομικές εταιρείες να μεριμνήσουν  άμεσα για την λήψη των αναγκαίων μέτρων καθώς και για την σύνταξη της αναγκαίας διαδικασίας σχετικά με το αναφερόμενο θέμα, λαμβάνοντας υπόψη  και την πρόταση της ΠΕΠΕ. Δεδομένου ότι η εν λόγω διαδικασία επηρεάζει τη διεπαφή με το ΔΥ, η διαδικασία μπορεί να καθιερωθεί μετά από συμφωνία με το ΔΥ. 

Η διαδικασία αυτή θα πρέπει να ενταχθεί στο οικείο ΣΔΑ, να εφαρμοστεί άμεσα και να αποσταλεί στη ΡΑΣ.

Δικό μας σχόλιο 

Το Σωματείο μας με υπεύθυνη στάση και πάντα με τεκμηριωμένες απόψεις συνεχίζει να εργάζεται καθημερινά για τα συμφέροντα του κλάδου έλξης και του Σιδηροδρόμου, αναφέρει το Σωματείο των μηχανοδηγών στην ενημέρωση που πραγματοποιεί καθημερινά σχεδόν με newsletter στα mail των μελών του. 

Μετά το θέμα που είχε δημιουργηθεί με την αυτοσχέδια πεζοδιάβαση στον Προαστιακό Πάτρας (όπου και διαλύθηκε το πρόχειρο πέρασμα) υπήρξε και η επιτυχής παρέμβαση για τις χειροτροχοπέδες. 

Ασφαλώς μνοία πρέπει να γίνει και για το προσωπικό της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, που παρά την έλλειψη που υπάρχει ΚΑΙ εκεί κάνει το βέλτιστο για την εποπτεία του Ελληνικού Σιδηροδρομικού Δικτύου και την αντιμετώπιση προβλημάτων.

Η Ρ.Α.Σ. πρέπει να παραμείνει με την σημερινή της μορφή, όπως συμβαίνει άλλωστε σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες 

Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου