Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 17 Ιουνίου 2021

ΣΥΡΙΖΑ : Υποβάθμιση της Φθιώτιδας μέσω της μη εκτέλεσης σειράς δρομολογίων στο σιδηροδρομικό δίκτυο της

19 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ φέρνουν στην επικαιρότητα την μη εκτέλεση δρομολογίων στην Φθιώτιδα. Χαρακτηριστικά τα παραδείγματα της υπολειτουργίας σε Μπράλο, Μώλο, Στυλίδα»

 Το κείμενο της επερώτησης 

Έχει επισημανθεί πολλές φορές η αδράνεια, η αναποτελεσματικότητα και η παντελής έλλειψη βούληση της Κυβέρνησης να συνεχίσει την προσπάθεια προώθησης και υλοποίησης μεγάλων έργων υποδομής της χώρας. Ένα από τα χαρακτηριστικά παραδείγματα των παραπάνω είναι ο αποκλεισμός σημαντικών έργων από το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, τα οποία δεν πληρούσαν τα κριτήρια της Ε.Ε., πράγμα το οποίο και επισημάνθηκε και στο πλαίσιο της υπ’ Αριθ. Πρωτ. 5271/23-03-2021 ερώτησης Βουλευτών της Κ.Ο. του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Προοδευτική Συμμαχία. 

Επιπρόσθετο χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η κωλυσιεργία και οι σημαντικές καθυστερήσεις που παρουσιάζονται ως προς την τελική ολοκλήρωση μεγάλων έργων και στην περιοχή της Φθιώτιδας, όπως αυτό του σύγχρονου σιδηροδρομικού σταθμού Μώλου του Δήμου Καμένων Βούρλων. 

Μάλιστα, όπως επισημαίνεται εντός της υπ’ αριθ. πρωτ. 117503/29-04-2021 απάντησης του Υφυπουργού Υποδομών & Μεταφορών «δεν έχουν παραληφθεί ακόμη το κτίριο του σταθμού, τα επιμέρους τμήματα και συστήματά του (γραφείο κίνησης, αίθουσα αναμονής & Η/Μ εξοπλισμός) καθώς και τα συστήματα τηλεδιοίκησης, στα οποία υπολείπονται μικρής κλίμακας εργασίες για την πλήρη ολοκλήρωσή τους», ενώ «Για την ολοκλήρωση των εκκρεμοτήτων, αναμένεται να υπογραφεί άμεσα η πρώτη συμπληρωματική σύμβασης της Α.Σ. 635/13 (τίτλος έργου: «Υπολειπόμενες εργασίες ολοκλήρωσης της υποδομής και των κτιριακών εγκαταστάσεων και κατασκευή της επιδομής, των Η/Μ εγκαταστάσεων, της σηματοδότησης, των τηλεπικοινωνιών και της ηλεκτροκίνησης της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών ταχυτήτων Τιθορέα – Δομοκός»), στην οποία περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων και η ολοκλήρωση των εκκρεμοτήτων του Σιδηροδρομικού Σταθμού Μώλου», γεγονός το οποίο πιστοποιεί τους ανωτέρω ισχυρισμούς. 

Επιπλέον στοιχείο που αποδεικνύει την αβελτηρία της Κυβέρνησης και του αρμοδίου Υπουργείου είναι η πρόσφατη επιστολή της Δημάρχου Στυλίδας προς τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κ. Τσαλίδη, με την οποία ζητά την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής “Λιανοκλάδι – Στυλίδα”, της οποίας η σημασία είναι πρόδηλη καθώς όπως η ίδια αναφέρει «εξυπηρετεί πολύ κόσμο για τη μεταφορά τους από και προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τους εργαζομένους από Λαμία προς Στυλίδα και ειδικότερα την καλοκαιρινή περίοδο, τους λουόμενους που επισκέπτονται καθημερινά την παραλία της Αγίας Μαρίνας», ενώ όπως συμπληρώνει η διακοπή των δρομολογίων έχει προξενήσει την «έντονη και δικαιολογημένη διαμαρτυρία των δημοτών»Σήμερα, εννέα (9) δρομολόγια από Στυλίδα προς Λιανοκλάδι και ένα (1) από Λιανοκλάδι προς Λαμία δεν εκτελούνται.

Αντίστοιχη είναι η εικόνα που παρατηρείται και σε άλλες περιπτώσεις δρομολογίων που δεν εκτελούνται, όπως οι περιπτώσεις των δρομολογίων 1520, 1521 και 3522, 3523 που διέρχονται από σταθμούς ευρισκόμενους στο Δήμο Αμφίκλειας – Ελάτειας, με τις διαβεβαιώσεις Κυβερνητικών στελεχών προς τους εκπροσώπους της Δημοτικής Αρχής και τις κοινές διαπιστώσεις περί λειτουργίας των “τρένων της ανάπτυξης”, να παραμένουν προς ώρας κενές περιεχομένου. Τέλος, αδράνεια και στασιμότητα παρατηρείται και ως προς τη λειτουργία των γραμμών 600 – 601 οι οποίες στάθμευαν στο Δομοκό Φθιώτιδας.  

Επειδή, τα παραπάνω αντανακλούν ξεκάθαρα την αναγκαιότητα της ανάληψης πρωτοβουλιών προς την κατεύθυνση της επίλυσης των συνεχιζόμενων προβλημάτων που σχετίζονται με τη μη εκτέλεση των ως άνω αναφερομένων δρομολογίων. 

Επειδή, η αβελτηρία, η αδράνεια και η αναποτελεσματικότητα της Κυβέρνησης προξενούν μεγάλες εντάσεις στις τοπικές κοινωνίες, με βάση και τα όσα εκθέτουν ορισμένοι εκπρόσωποι της Αυτοδιοίκησης. 

Επειδή, η στασιμότητα που διαπιστώνεται ως προς την υλοποίηση μεγάλων έργων υποδομής ανά τη χώρα συντελεί στην όξυνση των περιφερειακών ανισοτήτων. 

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός 

Ποιες είναι οι αιτίες που δεν εκτελούνται τα ως άνω αναφερόμενα δρομολόγια και ποιες άμεσες πρωτοβουλίες προτίθεται να αναλάβει ώστε αυτά να επαναλειτουργήσουν


Οι ερωτώντες Βουλευτές

 Σαρακιώτης Ιωάννης 

Αλεξιάδης Τρύφων 

Αναγνωστοπούλου Αθανασία 

Αυγέρη Δώρα

 Βαρδάκης Σωκράτης 

Ηγουμενίδης Νικόλαος 

Καλαματιανός Διονύσιος

 Καφαντάρη Χαρά 

Μάλαμα Κυριακή 

Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος

 Μωραΐτης Θάνος

 Ξενογιαννακοπούλου Μαριλίζα

 Παπαδόπουλος Αθανάσιος

 Παππάς Νικόλαος 

Πέρκα Θεοπίστη 

Πούλου Παναγιού

 Ραγκούσης Ιωάννης 

Σκουρολιάκος Παναγιώτης 

Σπίρτζης Χρήστος

 Χρηστίδου Ραλλία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου