Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 3 Ιουνίου 2021

Το τρένο ξανασφυρίζει στη Θράκη: Παρωδία οι ταχύτητες που επιστρέφουν στο... 1950!

Αγανάκτηση και ειρωνικά σχόλια έχει προκαλέσει στη Θράκη η -πανηγυρική- ανακοίνωση για την επανέναρξη των δρομολογίων στην περιοχή. 

 
Μετά από δύο χρόνια παύσης των δρομολογίων, αφού είχαν διακοπεί στις 30 Ιουλίου 2019, τα τρένα θα "σφυρίξουν" και πάλι στην περιοχή αλλά με ταχύτητες που παραπέμπουν 70 χρόνια   πίσω !
 
Πιο αναλυτικά, προβλέπεται να πραγματοποιείται μόλις ένας δρομολόγιο της ημέρα, από τη Θεσσαλονίκη που θα αναχωρεί τα ξημερώματα και θα καταλήγει μετά από 4 και πλέον ώρες στη Δράμα, όπου θα γίνεται μετεπιβίβαση σε λεωφορεία που θα παρακάμπτουν την Ξάνθη. Στην Κομοτηνή θα γίνεται και πάλι μετεπιβίβαση σε αμαξοστοιχία, η οποία θα καταλήγει  στην Αλεξανδρούπολη περίπου στις 2 μ.μ. δηλαδή 8 και πλέον ώρες μετά την αναχώρηση από τη Θεσσαλονίκη,. Πρόκειται για χρόνο πάνω από το  διπλάσιο σε σχέση με τα ΚΤΕΛ και τριπλάσιο από τα ΙΧ, στην  ίδια διαδρομή !
 
Όπως είναι λογικό, οι ανακοινώσεις έχουν προκαλέσει πλήθος ειρωνικών σχολείων αφού είναι δεδομένο ότι κανείς δεν επιβάτης δεν έχει λόγο να χρησιμοποιήσει το τραίνο με αυτές τις ταχύτητες. 
 
Μάλιστα, όπως σχολιάζει σκωπτικά ο επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης στην Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας και Θράκης, Κώστας Κατσιμίγας, η ταχύτητα με την οποία θα πηγαίνει το δρομολόγιο, είναι παρόμοια με αυτή που υπήρχε μέχρι τη δεκαετία του... 1950 και τις ατμομηχανές στη συγκεκριμένη διαδρομή και ελάχιστα ταχύτερη από  το 19ο αιώνα, όταν κατασκευάστηκε η σιδηροδρομική γραμμή στη Βόρεια Ελλάδα ! Μάλιστα, όπως σημείωσε σε ανάρτησή του, επί δύο χρόνια γίνονται έργα επισκευής σε ένα τμήμα της διαδρομής όταν συνολικά η σιδηροδρομική γραμμή χρειάστηκε μόλις 7 χρόνια για να ολοκληρωθεί το .... 1897!

Αναλυτικά η ανάρτηση 

www.tvxs.gr - 







 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου