Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο, 19 Ιουνίου 2021

Ο Γ.Γ. Υποδομών στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ για την πορεία των σιδηροδρομικών έργων

Τα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ, όπου είχε συνάντηση με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο, κ. Χρήστο Βίνη, παρουσία διευθυντικών στελεχών της εταιρείας, επισκέφθηκε σήμερα ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης.

Βασικό αντικείμενο της συνάντησης ήταν η πορεία υλοποίησης των σιδηροδρομικών έργων συνολικού προϋπολογισμού άνω των 4 δισ. ευρώ που σχεδιάζει και πραγματοποιεί η ΕΡΓΟΣΕ, με απώτερο στόχο να καταστεί η χώρα μας  περιφερειακό “hub” στον τομέα των συνδυασμένων μεταφορών και logistics στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Η επίτευξη αυτού του στόχου αποτελεί προτεραιότητα στρατηγικής σημασίας για το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και την ΕΡΓΟΣΕ.

Η ΕΡΓΟΣΕ προωθεί έργα 3,3 δις ευρώ

Όπως αναφέρει η εταιρεία, η ΕΡΓΟΣΕ επιταχύνει τις διαδικασίες και βρίσκεται σε ώριμο στάδιο για τη δημοπράτηση έξι έργων στρατηγικής σημασίας, συνολικού προϋπολογισμού 3,3 δισ. ευρώ, μέσω του Ανταγωνιστικού Διαλόγου.

Πρόκειται για διασυνοριακά και διαπεριφερειακά έργα, καθώς και για έργα αναβάθμισης όπως  η σύνδεση του 6ου προβλήτα του Λιμένα Θεσσαλονίκης με τον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα Θεσσαλονίκης και η ανάπτυξη του προαστιακού Δυτικής Θεσσαλονίκης, η σύνδεση της Αλεξανδρούπολης με το Ορμένιο, η σύνδεση της Καβάλας με τη Θεσσαλονίκη και τους Τοξότες μέσω νέας νότιας χάραξης, αλλά και νοτιότερα, η σύνδεση του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» με τα λιμάνια του Λαυρίου και της Ραφήνας και βεβαίως η σιδηροδρομική διασύνδεση του νέου λιμανιού της Πάτρας.


Όλα τα έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου διασυνδέουν τα μεγάλα λιμάνια της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Με δεδομένο ότι πρόκειται για μεγάλα και πολύπλοκα έργα, ο Ανταγωνιστικός Διάλογος αποτελεί τη βέλτιστη διαγωνιστική διαδικασία και το πλέον κατάλληλο εργαλείο δημοπράτησης που παρέχεται από τη νομοθεσία δημοσίων συμβάσεων.


Η ΕΡΓΟΣΕ έχει ολοκληρώσει τη διενέργεια διαγωνισμού για ανάθεση Τεχνικού Συμβούλου, ο οποίος θα την υποστηρίξει σε όλες τις απαραίτητες προπαρασκευαστικές εργασίες, ώστε εντός του γ’ τριμήνου του τρέχοντος έτους να θέσει σε εφαρμογή την πρώτη φάση του Ανταγωνιστικού Διαλόγου, που προβλέπει την προεπιλογή των συμμετεχόντων οικονομικών φορέων.

Ο κ. Καραγιάννης ενημερώθηκε και για την πορεία των έργων προς δημοπράτηση με μειοδοτικούς διαγωνισμούς συνολικού προϋπολογισμού της τάξης των  690 εκατ. ευρώ.

Η ΕΡΓΟΣΕ επιταχύνει τις διαδικασίες για την ολοκλήρωση των εν εξελίξει έργων που αφορούν στον εκσυγχρονισμό του βασικού σιδηροδρομικού άξονα Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη / Προμαχώνας, ενώ παράλληλα έχει  συμβασιοποιηθεί  η κατασκευή του Σιδηροδρομικού Σταθμού Νέου Παντελεήμονα Πιερίας.

Δημοπρατήθηκαν η εγκατάσταση Ηλεκτροκίνησης και Σιδηροδρομικών Συστημάτων στη Σιδηροδρομική Γραμμή «Λάρισα – Βόλος» και η εγκατάσταση Σηματοδότησης στη Σιδηροδρομική Γραμμή «Θεσσαλονίκη – Ειδομένη».

Ακόμη, έχουν ολοκληρωθεί  τα Τεύχη Δημοπράτησης για την κατασκευή του Σιδηροδρομικού Σταθμού Κρυονερίου.

Τα έργα που θα δημοπρατηθούν το επόμενο διάστημα

Σημειώνεται ότι δύο σημαντικά σιδηροδρομικά έργα, συνολικού ύψους 175 εκατ. ευρώ πρόκειται να δημοπρατηθούν εντός του τρίτου τριμήνου του 2021, τα οποία θα χρηματοδοτηθούν από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα: «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020».


Πρόκειται για τα εξής:

-Β’ φάση του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών και σύνδεση με το μετρό, προϋπολογισμού 35 εκατ. ευρώ. Το έργο αφορά στην ολοκλήρωση κατασκευής γραμμών, αποβαθρών και υπόγειας διάβασης για την επικοινωνία του συνόλου των αποβαθρών του σιδηροδρομικού σταθμού, καθώς και σύνδεσης με το Σταθμό «Λαρίσης» της Αττικό Μετρό Α.Ε.

-Νέα διπλή γραμμή Αίγιο-Ρίο (επιδομή, ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση, σταθμοί), προϋπολογισμού 140 εκατ. Ευρώ. To έργο περιλαμβάνει την κατασκευή της επιδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 32 χλμ., με σηματοδότηση – τηλεδιοίκηση και ηλεκτροκίνηση και την κατασκευή σιδηροδρομικών Στάσεων.

Ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε κατά τη διάρκεια της συνάντησης: «Βρέθηκα σήμερα στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ, ώστε να συζητήσουμε τις τελευταίες εξελίξεις για το μεγάλο σχέδιο των σιδηροδρομικών έργων που σχεδιάζουμε.

Το πλάνο μας περιλαμβάνει τη δημοπράτηση ,μέσα στους επόμενους μήνες, 6 νέων μεγάλων έργων με τη διαδικασία του Ανταγωνιστικού Διαλόγου και πρόκειται για το μεγαλύτερο πακέτο σιδηροδρομικών έργων που έχει υλοποιηθεί ποτέ, ύψους 3,3 δισ €.

Όλα τα έργα συνδέουν τους λιμένες της Πάτρας, του Λαυρίου , της Ραφήνας, της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης  με το τρένο και ενισχύουν την διασυνοριακή σιδηροδρομική σύνδεση με την υπόλοιπη νοτιοανατολική Ευρώπη, κάτι πολύ σημαντικό για τη χώρα και την Ευρώπη.

Έτσi, η ανταγωνιστικότητα των λιμένων και της ελληνικής οικονομίας αναβαθμίζεται συνολικά.

Παράλληλα, προχωράει και το πλάνο των μειοδοτικών διαγωνισμών και μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του έτους που διανύουμε θα δημοπρατηθούν επιπλέον έργα άνω των 350 εκατομμυρίων €.

Η συνεργασία μας με την ηγεσία και την ΕΡΓΟΣΕ συνολικά, είναι άψογη και είμαι αισιόδοξος πως σύντομα θα ανοίξει μια νέα σελίδα στην ιστορία της εταιρίας και του σιδηροδρόμου στη χώρα. Συνεχίζουμε!»

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Χρήστος Βίνης σημείωσε: «Μας επισκέφθηκε σήμερα ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών με τον οποίο συζητήσαμε την  πορεία εξέλιξης των σιδηροδρομικών έργων. Τα έργα που σχεδιάζει και υλοποιεί η ΕΡΓΟΣΕ είναι δημόσια έργα στρατηγικού χαρακτήρα και έχουν υψηλό οικονομικό πολλαπλασιαστή.

Πρόκειται για έργα ζωτικής σημασίας που αλλάζουν το τοπίο των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών. Η υλοποίηση τους αποτελεί μεγάλη πρόκληση για την ΕΡΓΟΣΕ. Μια πρόκληση που είναι ταυτόχρονα και μεγάλη ευκαιρία για να συμβάλλουμε ώστε η χώρα μας να κάνει το απαραίτητο αναπτυξιακό άλμα προς το μέλλον».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου