Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2022

Συστήνεται ενιαίος Εθνικός Οργανισμός Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων

 Τη σύσταση Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών προβλέπει νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκε στo υπουργικό συμβούλιο.

Όπως αναφέρει το υπουργείο, οι Ανεξάρτητες Αρχές του υπουργείου είχαν φτάσει τις έξι και ως εκ τούτου στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης του χάρτη των Ανεξαρτήτων Αρχών της χώρας, πραγματοποιήθηκε μια σειρά από διορθωτικές κινήσεις.

Συγκεκριμένα:

-Με το ν. 4974/2022 καταργήθηκε η Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών (ΡΑΕΜ), που άλλωστε ουδέποτε είχε συγκροτηθεί στην πράξη. Οι αρμοδιότητές της – σε ό,τι αφορά στις δημόσιες μεταφορές – πέρασαν στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Ενώ για το σχεδιασμό, την εποπτεία και τον έλεγχο των τοπικών μεταφορών αρμόδιες είναι οι Περιφέρειες.

-Με τον ν. 4850/2021 η Εθνική Αρχή Συντονισμού Πτήσεων πλέον ονομάζεται «Εθνικός Οργανισμός Συντονισμού Πτήσεων» (Ε.Ο.Σ.Π.)

-Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά πλέον στο τρίτο και τελευταίο βήμα, αυτό της ενοποίησης των δύο Επιτροπών Διερεύνησης Ατυχημάτων (αεροπορικών και σιδηροδρομικών) και της σύστασης του νέου «Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών».


Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων είναι υπεύθυνη για τον εντοπισμό των παραγόντων που συνετέλεσαν στη δημιουργία ενός ατυχήματος ή συμβάντος και την έκδοση Συστάσεων Ασφαλείας ώστε να προλαμβάνονται παρόμοια ατυχήματα στο μέλλον.


Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με το εν λόγω νομοσχέδιο: 


-Ενοποιεί τις δύο Επιτροπές συστήνοντας έναν νέο Φορέα.


-Ενοποιεί τα όργανα διοίκησης. Το νέο 5μελές Συμβούλιο θα αποτελείται από τρία μέλη (Πρόεδρο κι άλλα δύο μέλη) αρμόδια για τα αεροπορικά δυστυχήματα, και δύο (Αντιπρόεδρο κι άλλο ένα μέλος) για τα σιδηροδρομικά.

-Συνίσταται στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Αυτοτελής Μονάδα Μελετών και Διερευνήσεων. Η Μονάδα αυτή θα αποτελείται από τρία Γραφεία (Αεροπορικών Ατυχημάτων, Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων, και Πρόληψης, Ανάλυσης και Στατιστικής), τα οποία θα στελεχωθούν από τους υπάρχοντες διερευνητές της ΕΔΑΑΠ.

-Οι διοικητικοί υπάλληλοι μετατάσσονται στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κι αυτό με τη σειρά του θα τους διαθέτει στον νέο Φορέα, ανάλογα με τις ανάγκες που θα έχει.

-Παρέχεται η δυνατότητα συνεργασίας με τρίτους διερευνητές και τεχνικούς συμβούλους, προκειμένου να καλυφθεί άμεσα η απουσία διερευνητών σιδηροδρομικών ατυχημάτων.

-Ενισχύεται το έργο των διερευνητών, παρέχοντάς τους οικονομικά κίνητρα.

Στόχος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αποτελεί το νομοσχέδιο να αναρτηθεί προς διαβούλευση εντός των πρώτων ημερών του Νοεμβρίου, και μέχρι τα τέλη του μηνός αυτού να έχει ψηφισθεί από την Ολομέλεια.

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου