Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2022

Κερδοφορία, έστω και οριακή, σημείωσε η Hellenic Train. Στα 65 εκατ. οι επενδύσεις στην Ελλάδα

Επέστεψε στη κερδοφορία, έστω και εάν αυτή ήταν οριακή, η Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ), η οποία ανήκει στον κρατικό ιταλικό σιδηροδρομικό όμιλο της FSI.

Του Φώτη Φωτεινού

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις του 2021, η εταιρεία παρουσίασε έσοδα 112,3 εκατ. ευρώ (με την κρατική επιδότηση των 50 εκατ. ευρώ για τις άγονες γραμμές) έναντι 106,2 εκατ. ευρώ το 2020, ήτοι αύξηση 5,6%.

Αντίστοιχα, τα EBITDA ανήλθαν στα 21,5 εκατ. ευρώ έναντι 16,6 εκατ. ευρώ το 2020 και το τελικό αποτέλεσμα, σε κέρδη μετά φόρων 0,06 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 11 εκατ. ευρώ το 2020.

Η αύξηση του κύκλου εργασιών, όπως αναφέρει η εταιρεία, αφορά τη μείωση της έκθεσης της στους περιορισμούς Covid – 19. Το 2021, μόνο σε ενάμισι από τα τέσσερα τρίμηνα, η ελληνική κυβέρνηση αποφάσισε ολικό lockdown, ενώ το 2020 στα δύο από τα τέσσερα τρίμηνα.

Ανά κατηγορία εσόδων, τα έσοδα από τη μεταφορά επιβατών ανήλθαν στα 36,5 εκατ. ευρώ έναντι 32,7 εκατ. ευρώ το 2020 και τα έσοδα από τα εμπορεύματα στα 15,2 εκατ. ευρώ έναντι 13,9 εκατ. ευρώ το 2020.

Όπως σχολιάζει η εταιρεία, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στον τομέα των επιβατών, ο κλάδος των εμπορευματικών μεταφορών έχει αποδειχθεί ουσιαστικά ανθεκτικός στις επιπτώσεις της πανδημίας, με αυξήσεις, τόσο στα έσοδα, όσο και στην παραγωγή.

Η Hellenic Train υποστηρίζει ότι βελτιώθηκε η ποιότητα της υπηρεσίας που προσφέρεται από και προς το λιμάνι του Πειραιά, με συχνότερα δρομολόγια, ενώ και στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης δημιουργήθηκαν τακτικά δρομολόγια.

Επίσης, θετικά αποτελέσματα έχουν επιτευχθεί στους τομείς μεταφοράς χάλυβα και στρατιωτικού υλικού, κυρίως στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

Οι κυριότερες επενδύσεις της FSI στην Ελλάδα  

Εκτός από τη μετεγκατάσταση σε νέα γραφεία, οι κυριότερες επενδύσεις της Hellenic Train αναφέρονται στην ανακατασκευή των 5 αμαξοστοιχιών ETR 470 από τη μητρική εταιρεία, την Trenitalia έναντι 47,5 εκατ. ευρώ.

Επίσης, η εταιρεία προχώρησε στην ανακαίνιση του αμαξοστασίου της Θεσσαλονίκης για να καλύψει τις ανάγκες του νέου τροχαίου υλικού, ήτοι επένδυση 15,6 εκατ. ευρώ.

Παραλληλα, η Hellenic Train ανέθεσε στην εταιρεία τεχνολογίας της FSI Group, FSI Technology, την ανάπτυξη μιας νέας εμπορικής πλατφόρμας, βασισμένη στις λύσεις που ήδη χρησιμοποιούνται από τις άλλες εταιρείες μεταφορών επιβατών του ομίλου της FSI έναντι 1,65 εκατ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι με την ανάληψη των άγονων γραμμών για τα επόμενα 10+5 χρόνια, η Hellenic Train υποχρεούται να προβεί σε αναβάθμιση του τροχαίου υλικού της, μισθώνοντας σύγχρονους συρμούς (τρένα υδρογόνου, ηλεκτρικά τρένα) από τη ΓΑΙΑΟΣΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου