Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2022

Απολυμένος «Μαλαματίνα» | Θα σπουδάσετε παιδιά και θα πείτε, όπως κάνω εγώ τώρα: «γύρνα πίσω γιατί δεν έχω για το νοίκι»

Tριάντα οκτώ χρόνια δούλευε στην οινοποιία «Μαλαματίνα» για να βρεθεί στον δρόμο ξαφνικά. Οργισμένος ο απολυμένος εργάτης συγκλονίζει φωνάζοντας στα ΜΑΤ, που είχαν αποκλείσει την είσοδο του εργοστασίου, χθες, κατά τη μεγάλη απεργιακή συγκέντρωση έξω από την πύλη, το πρωί στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης.


«3 εκατομμύρια χιλιόμετρα έχω κάνει σ’αυτό το μπ@@@λο εδώ μέσα. 3 εκατομμύρια χιλιόμετρα. 38 χρόνια μέσα είμαι. Και έρχεται και με πετάει εν ψυχρώ στον δρόμο; Και τον προστατεύετε;» η κραυγή αγωνίας του. «Επειδή θέλει ο Σκρέκας;» συμπληρώνει δίπλα του ένας συνάδελφός του.

«Είστε μικροί, μεθαύριο που θα έχετε να σπουδάσετε παιδιά θα του πείτε παιδί μου γύρνα πίσω γιατί δεν έχω για το νοίκι, να δούμε τι θα πείτε, όπως κάνω εγώ τώρα με το παιδί μου που τα παρατάει. Τότε θα θυμηθείς αυτό εδώ» και δείχνει την καρδιά του και την μπλούζα της απεργίας.

Υπενθυμίζεται πως, όπως αποφασίστηκε σε σύσκεψη σωματείων στο ΕΚΘ, την περασμένη Πέμπτη, ενάντια στις απολύσεις και στην τρομοκρατία που εκδηλώνονται σε μια σειρά από χώρους δουλειάς («Edilmac» και «Ελληνικός Χρυσός», «Πυραμίς», «Alumil» κ.λπ.), θα πραγματοποιηθούν: (α) νέα σύσκεψη την Τετάρτη 5 Οκτώβρη, στις 7.30μμ., στο ΕΚΘ, για το συντονισμό και προετοιμασία των Σωματείων για τη γενική απεργία στις 9 Νοέμβρη, καθώς και (β) απογευματινό συλλαλητήριο την Παρασκευή 7 Οκτώβρη, στις 6.30μμ, μπροστά στα γραφεία της ΠΟΕΕΠ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης (Φιλίππου 43), ενάντια στις απολύσεις και την τρομοκρατία στους χώρους εργασίας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου