Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 10 Αυγούστου 2023

Ι. Τσιαπαρίκου: Πολυμέτωπη η προσπάθεια για την ανάταξη του σιδηροδρόμου και την εύρυθμη λειτουργία του ανταγωνισμού

 Σε πολλά μέτωπα εξελίσσεται η κυβερνητική προσπάθεια για την ανάταξη του σιδηροδρόμου, μια παθογόνο εστία του κρατικού τομέα, η οποία συχνά έχει  βρεθεί στο «μάτι του κυκλώνα», με αφορμή αβελτηρίες, κενά και ελλείψεις- συχνά με τραγικές συνέπειες – όπως  το πολύνεκρο δυστύχημα
στα Τέμπη.

Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, από την ίδρυσή της το 2010 ως Ανεξάρτητη Αρχή, έχει αρμοδιότητα να ελέγχει και να παρεμβαίνει αποφασιστικά όταν και όπου χρειάζεται εφόσον  διαπιστώνονται παραλείψεις.

Η πρόεδρος της ΡΑΣ Ιωάννα Τσιαπαρίκου σε συνέντευξή της στον Αθήνα 984 αναφέρθηκε στο πλέγμα των δράσεων και  μέτρων για την άμεση ολοκλήρωση των έργων, ώστε να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού στους σιδηροδρόμους.

«Επιχειρούμε μία τεράστια προσπάθεια ανάταξης του σιδηροδρόμου. Στόχος μας είναι να ολοκληρωθούν τάχιστα τα προγραμματισμένα έργα, αλλά κυρίως να επανακτηθεί σταδιακά η εμπιστοσύνη των επιβατών στο μέσο. Καταβάλλονται συντονισμένες προσπάθειες για την άμεση ολοκλήρωση των έργων, αλλά απαιτείται χρόνος» είπε στον Γιώργο Αποστολίδη.

Στα προαπαιτούμενα συμπεριέλαβε και τις προσλήψεις προσωπικού, ώστε να καλυφθούν κενές θέσεις προσωπικού στον ΟΣΕ με μόνιμες. Όπως ανέφερε «χρειάζεται να δρομολογηθούν διαδικασίες για την ένταξη με μόνιμη σχέση εργασίας και των εργαζομένων με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, οι οποίοι έχουν αποκτήσει εργασιακή εμπειρία».

Η επικεφαλής της ΡΑΣ υπογράμμισε την ανάγκη επενδύσεων σε νέο υλικό  λόγω της παλαιότητας των οχημάτων του υπάρχοντα στόλου. «Είναι παλαιά και παρουσιάζουν συχνά βλάβες και προβλήματα. Στα εκ των ων ουκ άνευ συγκαταλέγεται και η προμήθεια τροχαίου υλικού, δεδομένης της προοπτικής να επεκταθούν οι γραμμές του προαστιακού – όπως έχει ανακοινωθεί – αλλά και να αυξηθούν τα υφιστάμενα δρομολόγια».

Ειδική αναφορά έκανε η κυρία Τσιαπαρίκου στην εύρυθμη λειτουργία του ανταγωνισμού και  στη συμμετοχή της Ηellenic train στις επενδύσεις κρίνοντας την επιβεβλημένη, καθώς, όπως  σημείωσε «οφείλει να αποδείξει εμπράκτως ότι η παρουσία της στη χώρα έχει στρατηγικό χαρακτήρα σε επίπεδο  ανάπτυξης και δεν αποσκοπεί αποκλειστικά στην αύξηση της κερδοφορίας με κρατική επιδότηση…»

Για να καταλήξει ακολούθως στην επισήμανση ότι «κομβικής σημασίας είναι και οι επενδύσεις σε τροχαίο υλικό, εγκαταστάσεις και προσωπικό. Και η ΡΑΣ καλείται να εντατικοποιήσει τις προσπάθειές της τόσο στην κατεύθυνση παρακολούθησης της αγοράς, όσο και σε επίπεδο παρέμβασης για την αποκατάσταση αστοχιών. Και όλα αυτά παράλληλα με την έγκριση των νέων έργων. Τάχιστα και χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα των οφειλόμενων ελέγχων».


ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου